關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4670
1741#
發表於 07-3-13 12:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna, 芝芝而家讀小一, 要唔要讀/背/黙聖經呀?

Rank: 3Rank: 3


492
1742#
發表於 07-3-13 13:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

想問你小女英文有冇listening&oral?
考試好似只考中英數常.課外活動多嗎?

Rank: 5Rank: 5


4670
1743#
發表於 07-3-15 13:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

  up下先

Rank: 3Rank: 3


300
1744#
發表於 07-3-16 15:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kookoo, 昨晚在van 仔上見到個著住北官校服ge 學生 (我估 p.2 左右 la) 大大聲講野 (全車都會清楚聽到), 仲要係罵湊她的姨姨 (中國人黎ga), 又話自己係組長, 佢組d 人比賽比人趕出場等等.  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


3020
1745#
發表於 07-3-16 16:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb 寫道:
晴晴_媽媽和SIUBO117,
Thanks a lot!我現在清楚了!我最初以為係同一間學校 囡囡今年開始讀K1, 到要揀小學時北循已經係全日制, 可以多個撰擇!但我想知, 如果真係要揀北循定北角衛理好些呢?   

if any comment for me, please!!   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


4670
1746#
發表於 07-3-16 17:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴媽, 乜佢咁ge態度架, 仲話係組長添    , 可能間間學校咩野人都有

Rank: 5Rank: 5


4670
1747#
發表於 07-3-16 17:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb 寫道:
[quote]
chingbb 寫道:
晴晴_媽媽和SIUBO117,
Thanks a lot!我現在清楚了!我最初以為係同一間學校 囡囡今年開始讀K1, 到要揀小學時北循已經係全日制, 可以多個撰擇!但我想知, 如果真係要揀北循定北角衛理好些呢?   

if any comment for me, please!!    [/quote]

chingbb, 兩間都ok, 睇你想佢讀全日/半日, 因北角衛理都未知轉唔轉全日制.

Rank: 3Rank: 3


492
1748#
發表於 07-3-18 17:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽媽,
你地小朋友放暑假點好.有冇d暑期班長d時間(k2升k3).如每日返幾個鍾頭.我好煩,因個工人到期.我暫時不想請新工人.但一個慢長假期點好呢?我依家好煩腦!

Rank: 3Rank: 3


300
1749#
發表於 07-3-18 17:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117, 去年見明x (np mtr 附近)有暑期班, 全日半日都有, 好唔好就唔知la, 你可以問下人.  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


4670
1750#
發表於 07-3-19 11:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴媽, 係咪明慧教育中心呀   

siubo117, 畀個電話你打去問下 - 29114883 / 25908038

Rank: 5Rank: 5


3020
1751#
發表於 07-3-19 11:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo,
Thank you very much!!   
o甘嘉諾撇和循道這兩間, 那間好些?   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1752#
發表於 07-3-19 13:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo & 晴晴_媽媽,
Thank you! 今早我己打去問,得十多日暑期班,因為明慧幼稚園返12個月.8月開學.
我諗今次都係要搵新工人了.

Rank: 5Rank: 5


4670
1753#
發表於 07-3-19 14:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
KooKoo & 晴晴_媽媽,
Thank you! 今早我己打去問,得十多日暑期班,因為明慧幼稚園返12個月.8月開學.
我諗今次都係要搵新工人了.


有十多日呀 , 又好似岩我喎, 我仔間幼兒園係放8月中至尾, 你有冇問佢係乜野時間呀?   

Rank: 5Rank: 5


4670
1754#
發表於 07-3-19 14:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb 寫道:
KooKoo,
Thank you very much!!   
o甘嘉諾撇和循道這兩間, 那間好些?   


邊間好些我就唔知, 循道就anna囡囡係度讀, 就讀得幾開心同d成績都唔錯, 由淺至深, 係知咁多咋, 都係要由anna親自講解會清楚d   

Rank: 3Rank: 3


300
1755#
發表於 07-3-20 00:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kookoo, 我知個名, 怕比人話賣廣告je    我女係果度學中國舞, sat 去check 完話你知.  我都未諗到暑假點安排tim  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


4670
1756#
發表於 07-3-20 14:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴媽, 唔該晒你, 我都可以自己打去問, 不過見你地講開就問埋你地   

Rank: 5Rank: 5


1245
1757#
發表於 07-3-21 17:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello ~~ 大家好呀 ))

      無上嚟一排 , 多左好多位新媽媽喎 , 你地好嗎 ?
你地係唔仲有一段時間先埋身肉搏呀 ?

      anna_gigi >> 咦~~ 你已經重出江湖 嗱 ?
而家係邊頭做呀 ? 個老細係咪好過以前好多呢 ?
啊女讀成點呀? 你陪左佢咁耐, 而家會唔會唔慣 ?

      唉~~ 我仲未有著落, 而家都仲係得個等字.
係喎anna_gigi , 想請問呢 , 6月放榜好似係sat
嚟既 ... 咁你認為我請唔請假好呢 ? 因sat 我要
番工, if touch wood 派得唔好, 係咪放榜嗰日就
可以行動 (i mean 叩門) 呢 ? 定抑或係早去同遲
去無乜分別呢 ?

       請賜敎  

      emiluihk
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


492
1758#
發表於 07-3-21 18:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo,
明慧幼稚園話5月才有時間表出.5月你再打去問.

KooKoo 寫道:
有十多日呀 , 又好似岩我喎, 我仔間幼兒園係放8月中至尾, 你有冇問佢係乜野時間呀?   

Rank: 5Rank: 5


4670
1759#
發表於 07-3-26 14:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
KooKoo,
明慧幼稚園話5月才有時間表出.5月你再打去問.

[quote]
KooKoo 寫道:
有十多日呀 , 又好似岩我喎, 我仔間幼兒園係放8月中至尾, 你有冇問佢係乜野時間呀?   
[/quote]

siubo117, 唔該晒!

2007年4月份 學校開放日

Rank: 3Rank: 3


492
1760#
發表於 07-3-26 20:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽媽,

請問有冇人想讀"北角會聖米迦勒".除了佢係全日外,還有什麼好呢? 每日係咪在學校已完成功課呢? 多功課嗎? 學校有冇自己出的練習呢? 中學派位好嗎?
同柴灣聖米迦勒比,那間好d?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖