關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - part 74
樓主: 雪文
go

油塘小學加油站 - part 74 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1741#
發表於 08-9-25 10:04 |只看該作者
係, near 白石 golf club

原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 09:55 AM 發表
雪, 牙痛慘過大病

多, 係咪係打golf 果頭呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
1742#
發表於 08-9-25 10:07 |只看該作者
原帖由 phoebecyl 於 08-9-25 09:53 發表
所以我決定支持東亞...唔去拿錢。

你唔係話冇$係東亞咩?

Rank: 5Rank: 5


1150
1743#
發表於 08-9-25 10:09 |只看該作者
哈哈..有幾仟(因為少錢所以咩唔驚囉)同咩強積金戶口。
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:07 發表

你唔係話冇$係東亞咩?

Rank: 8Rank: 8


17269
1744#
發表於 08-9-25 10:12 |只看該作者
原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 10:01 發表
d staff真係慘

我地做staff 仔幾時都咁慘。

Rank: 8Rank: 8


17269
1745#
發表於 08-9-25 10:12 |只看該作者
原帖由 phoebecyl 於 08-9-25 10:09 發表
哈哈..有幾仟(因為少錢所以咩唔驚囉)同咩強積金戶口。

我一個仙都冇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1746#
發表於 08-9-25 10:16 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:12 發表

我一個仙都冇。

我老公mpf都係東亞.............

Rank: 6Rank: 6


8125
1747#
發表於 08-9-25 10:18 |只看該作者
eee..呢個 offer 我都岩 bor..我有boc credit card ar...幾時 deadline 呀???

原帖由 funbabyhk 於 08-9-25 09:57 AM 發表
雪文,

我查到了....中銀信用卡, 屈記 10% 回贈.
只限 sunday 在屈記買滿 $300 或以上即可 (任何貨品) 唔知買 coupon 得唔得呢?

Rank: 8Rank: 8


17269
1748#
發表於 08-9-25 10:22 |只看該作者
原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 10:16 發表

我老公mpf都係東亞.............

咁你地有冇諗轉呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1749#
發表於 08-9-25 10:26 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:22 發表

咁你地有冇諗轉呀?

唔知佢地呀....

Rank: 8Rank: 8


17269
1750#
發表於 08-9-25 10:29 |只看該作者
我覺得個harrods袋幾好用喎!細細個,但有拉鏈內隔,又有鈕,拎出街當手袋仔用都OK。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1751#
發表於 08-9-25 10:29 |只看該作者
至到 10 月份
原帖由 多利是 於 08-9-25 10:18 發表
eee..呢個 offer 我都岩 bor..我有boc credit card ar...幾時 deadline 呀???

Rank: 5Rank: 5


2039
1752#
發表於 08-9-25 10:31 |只看該作者
各位媽咪早,
我想問下你地有冇人去過科大,係咪好靚架, 我想同我仔女行下, 我之前去是跟local tour去食buffet, 所以請你指點....

Rank: 8Rank: 8


17269
1753#
發表於 08-9-25 10:36 |只看該作者
原帖由 kt8001 於 08-9-25 10:31 發表
各位媽咪早,
我想問下你地有冇人去過科大,係咪好靚架, 我想同我仔女行下, 我之前去是跟local tour去食buffet, 所以請你指點....

SORRY,我ONLY N年前去報DEGREE去過,而家乜樣都唔知。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1754#
發表於 08-9-25 10:39 |只看該作者
原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:29 發表
我覺得個harrods袋幾好用喎!細細個,但有拉鏈內隔,又有鈕,拎出街當手袋仔用都OK。

尋日我女拎黎睇過話: 嘩! 個袋咁細個要2xx好貴呀!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1755#
發表於 08-9-25 10:40 |只看該作者
原帖由 kt8001 於 08-9-25 10:31 發表
各位媽咪早,
我想問下你地有冇人去過科大,係咪好靚架, 我想同我仔女行下, 我之前去是跟local tour去食buffet, 所以請你指點....

我都唔知bor.............

Rank: 5Rank: 5


2039
1756#
發表於 08-9-25 10:41 |只看該作者
lky2008,
Thank you! 不緊要啦! 因都秋涼想帶佢地行下, 咁你有冇上過大陸話好大的書城呀! 我都想去睇下點大點正...., 想買dvd discovery 比我仔女睇, 我個補習老師我買比佢地睇, 叫我唔好比咁多電視佢睇,

原帖由 lky2008 於 08-9-25 10:36 發表

SORRY,我ONLY N年前去報DEGREE去過,而家乜樣都唔知。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1757#
發表於 08-9-25 10:42 |只看該作者



原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 10:01 發表
d staff真係慘

Rank: 8Rank: 8


17269
1758#
發表於 08-9-25 10:44 |只看該作者
原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 10:39 發表

尋日我女拎黎睇過話: 嘩! 個袋咁細個要2xx好貴呀!!

你同佢講有D袋仲細,但可能過千過萬喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1759#
發表於 08-9-25 10:45 |只看該作者
頭先太陽agent 我話新contract OK左!可拎文件。我隻工人next month又加 $100人工喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1760#
發表於 08-9-25 10:46 |只看該作者
ph : 我都無時間同我佬講, 可能佢星期六都仲要OT, 我再復你.

昨晚去咗佐敦醉琼樓, 11人食咗$12xx, 我感到無咩特別.   以前就感好味囉.  昨晚dinner完返屋企, 我仔成11點先瞓. 明天又到我請啦, 我想去調景岭hotpot. 仲未訂位.

原帖由 phoebecyl 於 08-9-25 09:58 發表
雪:
我星期六應該會返深圳...你返唔返呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖