關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1741#
發表於 08-5-29 13:17 |只看該作者
死人PK成朝都上唔到

聽落又真係幾HURT既 你有無叫你女幫手整呢??


原文章由 lky2008 於 08-5-29 09:19 發表
今日個舊同事返來搵我食飯,佢話想試我的手勢,咁我琴晚咪整定D chocolate chips cookies啦!女女見我話整cookies,話我成日整野食無寮喎!仲話我咁鍾意整野食,應該去D乜班物班上堂整咪得,駛乜係屋企整!我聽左好慶,慶到連dinner都 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1742#
發表於 08-5-29 13:30 |只看該作者
我頭先帶咗hoganma 去出血

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1743#
發表於 08-5-29 13:32 |只看該作者
多, 我去咗e-buddy, can u see me???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1744#
發表於 08-5-29 13:35 |只看該作者
我返黎啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1745#
發表於 08-5-29 13:38 |只看該作者
cc: 你地去邊間買鞋??????????????????/

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1746#
發表於 08-5-29 13:42 |只看該作者
我剛去左"祥華"買左4x元零食!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1747#
發表於 08-5-29 13:43 |只看該作者
普通boutique, 唔係大brand 嚟ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:38 發表
cc: 你地去邊間買鞋??????????????????/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1748#
發表於 08-5-29 13:44 |只看該作者
原來我e+著緊果對有3 寸高

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1749#
發表於 08-5-29 13:45 |只看該作者
頭先去果間舖頭, 原來我呢邊都有, 我都有間唔中行下, 不過我呢邊就無咁多鞋款

我買左對green colour 漆皮open toe, $300

cc 如你果邊再有新貨就call我去睇la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1750#
發表於 08-5-29 13:46 |只看該作者
係ar, 我就著唔到la
原文章由 ccbeauty 於 08-5-29 13:44 發表
原來我e+著緊果對有3 寸高

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1751#
發表於 08-5-29 13:50 |只看該作者
出面好熱好焗呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1752#
發表於 08-5-29 13:53 |只看該作者
hoganma: 300又唔貴喎, 多唔多款揀架?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1753#
發表於 08-5-29 13:53 |只看該作者
我行去cc果邊再行番黎都腳仔軟
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:50 發表
出面好熱好焗呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1754#
發表於 08-5-29 13:55 |只看該作者
多, 不過好多都好高, 有幾款我都like, 不過我覺得我腳肥, 著得唔好睇

cc 其實藍色果對我都幾like, 不過我著得唔好睇
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 13:53 發表
hoganma: 300又唔貴喎, 多唔多款揀架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1755#
發表於 08-5-29 13:56 |只看該作者
hoganma: 嘩! 你行去架???? 好遠喎!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1756#
發表於 08-5-29 13:56 |只看該作者
no problems, 第1時間call 你

頭先有個讚我對shoes 又平又靚
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 13:45 發表
頭先去果間舖頭, 原來我呢邊都有, 我都有間唔中行下, 不過我呢邊就無咁多鞋款

我買左對green colour 漆皮open toe, $300

cc 如你果邊再有新貨就call我去睇la ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1757#
發表於 08-5-29 13:57 |只看該作者
cc: 下次帶我去睇丫!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1758#
發表於 08-5-29 13:58 |只看該作者
cc: 你又買左咩????? 我想睇涼鞋!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1759#
發表於 08-5-29 14:13 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-29 12:51 發表
ky, 我tonight 去買cheese, 你有冇興趣試lee 隻

http://www.twinsco.com/GenProduct.php?pdtcode=311095

我自己就幾like.

呢隻係咪cream cheese來的?我用開費城cheese,貴但麻麻。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1760#
發表於 08-5-29 14:16 |只看該作者
藍色果對我好like but 我買咗紅色 and 我買時only 收我$300.

頭先太多人, 唔方便同佢講價. if 咁多人係度, 同佢講價, 佢會炳ga.

原文章由 hoganmama 於 08-5-29 13:55 發表
多, 不過好多都好高, 有幾款我都like, 不過我覺得我腳肥, 著得唔好睇

cc 其實藍色果對我都幾like, 不過我著得唔好睇

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖