關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1741#
發表於 08-2-1 14:38 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-1 14:24 發表
美人:
得呀,女人來完M 時,飲返的紅棗水可以補返血,不過要沒核的,有核個的會燥的.

差D唔記得講去核添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1742#
發表於 08-2-1 14:42 |只看該作者
yanma,听你咁講, 唔使啦, 一斤好快會用完.

請問食燕窩是否都係M完後才食呀 ??


原文章由 yan02 於 08-2-1 14:35 發表
雪:
你是否買去左核個的呀 ?不多啦,我坐月飲半個月煲左6斤,我用紅棗,桂元,党參一起煲出來當水飲,(我個時不飲開水的,人地話開水涼,就將個的當水飲)1斤先煲得3-4次,你如果落的料不夠,煲出來沒味,不過可以番煲:tongue:  ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1743#
發表於 08-2-1 14:43 |只看該作者
好唔開心. 沒試過O甘唔開心的.
我要收埋自已一段時間啦.

在此預早同各位拜年啦~~~
:恭: :喜: :發: :財:
祝各位新年順順利利, 小朋友聽聽話話!

Rank: 8Rank: 8


17269
1744#
發表於 08-2-1 14:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 14:42 發表
yanma,听你咁講, 唔使啦, 一斤好快會用完.

請問食燕窩是否都係M完後才食呀 ??

燕窩唔好食太多,太多激數,會易生女人病呀!

Rank: 5Rank: 5


3104
1745#
發表於 08-2-1 14:44 |只看該作者
雪:
明天是否返童軍呀 ?你今晚我接女時在家嗎?在,我就去拿個張旗紙
不得閑就明天去童軍時拿

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1746#
發表於 08-2-1 14:48 |只看該作者
lee 2 日係咁騰來騰去, 好鬼忙
一陣又要出去喇, 跟手順便收工去打麻雀, 希望發到新年財

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1747#
發表於 08-2-1 14:51 |只看該作者
龍媽: :( :( :( :(

剛剛我都好唔好老脾, 大陸XX 問一個同事的人工, 我講又話唔明, 唔明你就一次過聽我講晒先問啦, 人地講緊一半係都叉把口黎問, 正一XXX.

Rank: 8Rank: 8


17269
1748#
發表於 08-2-1 14:51 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-1 14:43 發表
好唔開心. 沒試過O甘唔開心的.
我要收埋自已一段時間啦.

在此預早同各位拜年啦~~~
:恭: :喜: :發: :財:
祝各位新年順順利利, 小朋友聽聽話話!
...

蘭蘭:
咩事呀?唔好唔開心啦!
近排好似好多唔開心事咁!希望過年後,大家一切都順心順意啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1749#
發表於 08-2-1 14:53 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 14:33 發表

係呀!我見呀女auntie著過dark purple色,靚,佢話係sceneway買,要5百幾(都係夾棉),come come琴日幫我體過話冇,咁我又咁好彩係太古睇到,399咪買囉!個樣都係似down jacket的款。 ...

我其實都唔係好想買野, 因同LOVE買手袋已經去左一大筆, 再駛$$落去好唔掂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1750#
發表於 08-2-1 14:55 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 14:48 發表
lee 2 日係咁騰來騰去, 好鬼忙
一陣又要出去喇, 跟手順便收工去打麻雀, 希望發到新年財

FUN: 打麻雀?? WIN多D啦!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1751#
發表於 08-2-1 15:00 |只看該作者
龍媽,
希望唔開心既事馬上過去.
開開心心迎接新鼠年, 祝各位萬事如意, 身體健康!

原文章由 龍舌蘭 於 08-2-1 14:43 發表
好唔開心. 沒試過O甘唔開心的.
我要收埋自已一段時間啦.

在此預早同各位拜年啦~~~
:恭: :喜: :發: :財:
祝各位新年順順利利, 小朋友聽聽話話!
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1752#
發表於 08-2-1 15:01 |只看該作者
承你貴言
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 14:55 發表

FUN: 打麻雀?? WIN多D啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1753#
發表於 08-2-1 15:01 |只看該作者
出面好凍:tongue:

死人hkbs排左我成個幾鐘 ~~頂

Rank: 8Rank: 8


17269
1754#
發表於 08-2-1 15:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 14:53 發表

我其實都唔係好想買野, 因同LOVE買手袋已經去左一大筆, 再駛$$落去好唔掂

你仲有個neverfull MM呀!要5xxx.

Rank: 8Rank: 8


17269
1755#
發表於 08-2-1 15:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-1 15:01 發表
出面好凍:tongue:

死人hkbs排左我成個幾鐘 ~~頂

有排凍呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1756#
發表於 08-2-1 15:07 |只看該作者
come come:

個新袋開左未呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1757#
發表於 08-2-1 15:10 |只看該作者
come, 唔怕啦, 你出左雙糧呀
原文章由 lky2008 於 08-2-1 15:02 發表

你仲有個neverfull MM呀!要5xxx.

Rank: 6Rank: 6


8125
1758#
發表於 08-2-1 15:11 |只看該作者


燕窩係話好多激素架...改食花膠啦...much better~

不過而家d花膠都比人炒到貴晒

Rank: 8Rank: 8


17269
1759#
發表於 08-2-1 15:12 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 15:11 發表


燕窩係話好多激素架...改食花膠啦...much better~

不過而家d花膠都比人炒到貴晒

正呀!好多骨膠原呀!D skin會好滑

Rank: 6Rank: 6


8125
1760#
發表於 08-2-1 15:13 |只看該作者
我都想買個似樣d既手袋, 不過 lv 我嫌佢重, gucci 我唔太 like, 仲有咩 choice 呢??

prada 好似出左隻新款, 有 butterfly 既手挽袋, $4xxx, paris 買唔知會唔會平d呢??
‹ 上一主題|下一主題