關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1741#
發表於 08-1-25 14:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 14:20 發表
:cry: :cry: :cry: KY, 所以你身子唔好啦, 坐月又無坐好, 仲要咁傷身

個次都幾傷,啱啱 pneumonia 好番出院冇耐,有要用成皮野入院,同埋之後真係好虛弱。:cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1742#
發表於 08-1-25 14:22 |只看該作者
:cry: :cry: :cry:


原文章由 雪文 於 08-1-25 14:20 發表
:cry: :cry: :cry: KY, 所以你身子唔好啦, 坐月又無坐好, 仲要咁傷身

Rank: 8Rank: 8


17382
1743#
發表於 08-1-25 14:23 |只看該作者
食藥我n年前試過但覺得’嘔心’所以立即停

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 14:21 發表
食藥, 我成日都唔記得食 ga, 所以都係放棄左...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1744#
發表於 08-1-25 14:23 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 14:21 發表
食藥, 我成日都唔記得食 ga, 所以都係放棄左...

jerry媽: 我家姐比左張單同卡你未呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
1745#
發表於 08-1-25 14:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 14:21 發表
ky: 唔好咁慶啦!!!

官塘lee邊唔大風, 只有少雨!!!

fun: 今晚見啦!!!

我而家真係好興架,一陣又要趕入TKO攞信,再出QE喎,諗起都 同煩加唔知點呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1746#
發表於 08-1-25 14:24 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 接住來真係會好傷

原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:22 發表

個次都幾傷,啱啱 pneumonia 好番出院冇耐,有要用成皮野入院,同埋之後真係好虛弱。:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1747#
發表於 08-1-25 14:24 |只看該作者
Jerryma, 開心晒啦.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 13:52 發表
多謝各位ee 其實默書攞100分係好正常既事, 不過對我個仔黎講, 唔係一件簡單既事(因為佢實在太懶, 可以連exam都唔溫就去考天才)

...

Rank: 6Rank: 6


6601
1748#
發表於 08-1-25 14:24 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 14:18 發表
我又出街喇.
各位靚媽咪, 今晚見

funfun:

今晚見!大家都食多D!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1749#
發表於 08-1-25 14:25 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:22 發表

個次都幾傷,啱啱 pneumonia 好番出院冇耐,有要用成皮野入院,同埋之後真係好虛弱。:cry: :cry: :cry:

咁你而家開始要幫自己補補身子啦, 問吓你媽有d乜野係啱你食嘅?!:D :D :D

Rank: 6Rank: 6


6601
1750#
發表於 08-1-25 14:26 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 14:24 發表
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 接住來真係會好傷

我呢幾年,年年都入院架,差唔多全港的公家醫院我住齊架喇。

Rank: 6Rank: 6


6601
1751#
發表於 08-1-25 14:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 14:25 發表

咁你而家開始要幫自己補補身子啦, 問吓你媽有d乜野係啱你食嘅?!:D :D :D

我媽話都唔知點好,因我虛不受補,飲薑醋都留鼻血,食過東虫夏草,貴到嘔血呀!唔掂....

Rank: 8Rank: 8


17382
1752#
發表於 08-1-25 14:28 |只看該作者
明報) 01月 25日 星期五 05:05AM 【明報專訊】市場預期[url=]美國
[/url][url=]聯儲局
[/url]很有機會在下周三議息時再減息半厘,但有本港銀行界人士相信,香港有機會不完全跟隨,[url=]東亞銀行
[/url](0023)主席[url=]李國寶
[/url]昨天便說,香港下周不一定跟隨美國減息。


李國寶你講野呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1753#
發表於 08-1-25 14:28 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:23 發表

我而家真係好興架,一陣又要趕入TKO攞信,再出QE喎,諗起都 同煩加唔知點呀!

唔好慶啦, 當收早工去行吓囉!
今晚又同我地dinner啦....:D

Rank: 5Rank: 5


2065
1754#
發表於 08-1-25 14:29 |只看該作者
ky, 你睇下中医調理一下先得:cry: :cry:

原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:26 發表

我呢幾年,年年都入院架,差唔多全港的公家醫院我住齊架喇。

Rank: 8Rank: 8


17382
1755#
發表於 08-1-25 14:29 |只看該作者
我lunch食左條banana諗住留肚,今晚要番本ma

原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:24 發表

funfun:

今晚見!大家都食多D!

Rank: 6Rank: 6


6601
1756#
發表於 08-1-25 14:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 14:28 發表

唔好慶啦, 當收早工去行吓囉!
今晚又同我地dinner啦....:D

行街就話啫,我係行去醫院喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1757#
發表於 08-1-25 14:30 |只看該作者
我都去咗二間, 一間要問經理, 仲話只俾換一張, 我話你哋報紙話可以換三張加, 才好唔愿意咁俾三張我.

另一間話無貨.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 13:25 發表
我頭先落去 2 間屈記都換晒 mask:-|
個 sales 話前 2 日貨已到, 所以已經開始換 wor....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1758#
發表於 08-1-25 14:30 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:28 發表

我媽話都唔知點好,因我虛不受補,飲薑醋都留鼻血,食過東虫夏草,貴到嘔血呀!唔掂....

你怕唔怕食田雞呀??? 我媽話好補架, 用黎焗飯食.

Rank: 8Rank: 8


17382
1759#
發表於 08-1-25 14:30 |只看該作者
唉.....健康真係好緊要:cry: :cry: :cry:

原文章由 KY2004 於 08-1-25 14:26 發表

我呢幾年,年年都入院架,差唔多全港的公家醫院我住齊架喇。

Rank: 6Rank: 6


6601
1760#
發表於 08-1-25 14:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 14:29 發表
我lunch食左條banana諗住留肚,今晚要番本ma

我食左個 happy meal,不過又fat又唔happy
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖