註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 15:18 發表 Cadbury咩牌子? where to buy? how much?
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:20 發表 信你至奇!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 15:20 發表 係咪想講 (吉百利) ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:23 發表 我2月要還2x,xxx卡數
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:28 發表 我今個月都要啦!啱啱交左啦! 不過你仲要買neverfull 同餃子袋呢! 你有冇試過將中的北京拉麵店呀?D麵同D牛腩好好味呀!不過個size細D,我一碗唔夠飽。 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:33 發表 我想買返件厚褸比女女, 佢而家穿緊果2件買左好耐, 個手袖位好dirty....洗極都洗唔甩!!!
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:35 發表 魔鬼再 come come:買啦!買啦!買多見俾自己啦!
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:37 發表 好
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:37 發表 ky: 你係咪身痕呀?????
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:38 發表 可能呢排天氣乾燥,身痕左少少? 咁你諗住係邊樹買褸俾女女呀?過年的裙呢?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:38 發表 你今日無野做咩?????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:41 發表 身痕??? 我就幫你止痕啦! 我應該係匯景 or 新都城買啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:40 發表 請問你地有無人 or 朋友用緊i-phone??????
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:44 發表 新都城有乜好介紹呀?
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:43 發表 有,好多添!但好sleepy,因瞓得唔好(咳)。