關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1741#
發表於 08-1-21 15:20 |只看該作者
係咪想講 (吉百利) ??
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 15:18 發表
Cadbury咩牌子? where to buy? how much?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 08-1-21 15:23 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:20 發表

信你至奇!

我2月要還2x,xxx卡數

Rank: 6Rank: 6


6601
1743#
發表於 08-1-21 15:25 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 15:20 發表
係咪想講 (吉百利) ??

係呀!:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
1744#
發表於 08-1-21 15:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:23 發表

我2月要還2x,xxx卡數

我今個月都要啦!啱啱交左啦!
不過你仲要買neverfull 同餃子袋呢!

你有冇試過將中的北京拉麵店呀?D麵同D牛腩好好味呀!不過個size細D,我一碗唔夠飽。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1745#
發表於 08-1-21 15:29 |只看該作者
今年我地應該廿九就上奶奶度啦.:D :D :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1746#
發表於 08-1-21 15:31 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:28 發表

我今個月都要啦!啱啱交左啦!
不過你仲要買neverfull 同餃子袋呢!

你有冇試過將中的北京拉麵店呀?D麵同D牛腩好好味呀!不過個size細D,我一碗唔夠飽。 ...

咪係囉!!!
我未食過喎, 下次試吓先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1747#
發表於 08-1-21 15:33 |只看該作者
我想買返件厚褸比女女, 佢而家穿緊果2件買左好耐, 個手袖位好dirty....洗極都洗唔甩!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1748#
發表於 08-1-21 15:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:33 發表
我想買返件厚褸比女女, 佢而家穿緊果2件買左好耐, 個手袖位好dirty....洗極都洗唔甩!!!

魔鬼再 come come:買啦!買啦!買多見俾自己啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1749#
發表於 08-1-21 15:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:35 發表

魔鬼再 come come:買啦!買啦!買多見俾自己啦!

ky: 你係咪身痕呀?????

Rank: 6Rank: 6


6601
1750#
發表於 08-1-21 15:37 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1751#
發表於 08-1-21 15:38 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:37 發表

你今日無野做咩?????

Rank: 6Rank: 6


6601
1752#
發表於 08-1-21 15:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:37 發表

ky: 你係咪身痕呀?????

可能呢排天氣乾燥,身痕左少少?

咁你諗住係邊樹買褸俾女女呀?過年的裙呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1753#
發表於 08-1-21 15:40 |只看該作者
請問你地有無人 or 朋友用緊i-phone??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1754#
發表於 08-1-21 15:41 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:38 發表

可能呢排天氣乾燥,身痕左少少?

咁你諗住係邊樹買褸俾女女呀?過年的裙呢?

身痕??? 我就幫你止痕啦!
我應該係匯景 or 新都城買啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1755#
發表於 08-1-21 15:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:38 發表

你今日無野做咩?????

有,好多添!但好sleepy,因瞓得唔好(咳)。

Rank: 6Rank: 6


6601
1756#
發表於 08-1-21 15:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:41 發表

身痕??? 我就幫你止痕啦!
我應該係匯景 or 新都城買啦.


新都城有乜好介紹呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1757#
發表於 08-1-21 15:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:40 發表
請問你地有無人 or 朋友用緊i-phone??????

咩來的?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1758#
發表於 08-1-21 15:50 |只看該作者
我尋日都係giordano junior睇左1件小朋友down jacket, discount左$380, 仲諗緊買唔買, 想比亞仔年尾著, 因本身個件年尾已唔岩著
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:44 發表


新都城有乜好介紹呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1759#
發表於 08-1-21 15:53 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:43 發表

有,好多添!但好sleepy,因瞓得唔好(咳)。

我夜晚都咳啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1760#
發表於 08-1-21 15:55 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:44 發表


新都城有乜好介紹呀?

都係千色店囉.
吉之島都未去睇過, 我女有年褸都係去果度買架!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖