註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 08-1-14 15:32 發表 樓市係咁升, 股市又係咁跌..... 都好難去估計.
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-1-14 15:33 發表 1月26日 OK嗎 ?
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:36 發表 你係咪想賣樓??????????? hoganma你心唔心郁???????????
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:35 發表 我fd高層望海lor, 上2個星期先話290之麻, 而家又話310 la, 我fd都放la, 170買入咋, earn咁多
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:37 發表 我層欄鬼樓, 邊有人個d升咁多wor, still thinking
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:37 發表 果日我要上惠州呀!!!:cry: :cry: :cry: :cry:
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-14 15:39 發表 咁2月2日及4日呢 ?
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:40 發表 啱啱問咗: 10-12 2-3 pm 9-10 night 仲有. but 今晚返去唔知仲有冇, d 時間你o 唔 o
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:38 發表 咁如果佢有屋住就賣啦! 三房定二房?????????
原文章由 雪文 於 08-1-14 15:41 發表 9-10好D. 個日我要返工, 2-3我怕返唔到來. 問埋fun好嗎 ?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:39 發表 你果層而家隨時賣都得啦, 我....仲要補地價先可自由買賣:cry:
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:42 發表 2 日我may be 上大陸 4日我就仲要返工.
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:44 發表 我ok wor, 我有一個大人and 一個小朋友拍. fun fun, 你join 唔join 呀, any 靚ma有興趣.
原文章由 novemberwm 於 08-1-14 15:45 發表 hoganma, 你地諗成點ar??
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:42 發表 617" 二房, 佢諗住租住先咋, cash is king wor