關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1741#
發表於 08-1-7 15:48 |只看該作者
1月25日晚上~~APM牛陣自助餐
COME
雪文
KY
有興趣請報名

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 08-1-7 15:51 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:48 發表

我覺得太大喇!除非你真係好多野啦!:)

咁我都係唔考慮啦. NEVER FULL MM 就OK啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1743#
發表於 08-1-7 15:52 |只看該作者
唔知呀, 上中旅网去睇吓啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:46 發表

大size都好似真係頗大個吓呵?!?!

雪文: 而家op入場費幾$$????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1744#
發表於 08-1-7 15:55 |只看該作者
尋日打完羽毛球, 而家手臂好痛!

Rank: 8Rank: 8


17382
1745#
發表於 08-1-7 15:57 |只看該作者
第一張第一個呀

你囡果張單人睇左啦,好正經WOR

我睇左聖誕聯歡啦,原來每班都會影一張大合照,影得最開心係亞囡果班個個都笑得好開心,HOGANMA果班影得好正經,KATIEMA果班都OK開心,其他班都好似好正經咁


原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:38 發表

邊張有呀?

我女都有1張單人,係X'mas崇拜個版,睇你估唔估到邊個。 (由頂數下去第5行,右面第1張)

Rank: 8Rank: 8


17382
1746#
發表於 08-1-7 15:58 |只看該作者
我未必OK呀:cry: :cry: :cry:


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:36 發表

咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-|

牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1747#
發表於 08-1-7 15:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 15:52 發表
唔知呀, 上中旅网去睇吓啦.

好丫!
上次續左麥樂會, 有張九折COUPON, 另我屋苑有優惠票賣, 好似大人171, 細路73定93咁上下.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1748#
發表於 08-1-7 16:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:58 發表
我未必OK呀:cry: :cry: :cry:

WHY呀???????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1749#
發表於 08-1-7 16:00 |只看該作者
大人171, 細路73定93咁上下肯定平啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:59 發表

好丫!
上次續左麥樂會, 有張九折COUPON, 另我屋苑有優惠票賣, 好似大人171, 細路73定93咁上下.

Rank: 8Rank: 8


17382
1750#
發表於 08-1-7 16:01 |只看該作者
我同你相反,其實我都好多野想買但算吧啦,要開源節流呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:44 發表

咪咁啦.....

Rank: 6Rank: 6


6601
1751#
發表於 08-1-7 16:02 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:57 發表
第一張第一個呀

你囡果張單人睇左啦,好正經WOR

我睇左聖誕聯歡啦,原來每班都會影一張大合照,影得最開心係亞囡果班個個都笑得好開心,HOGANMA果班影得好正經,KATIEMA果班都OK開心,其他班都好似好正經咁


...

love love,

你地個class teacher咁好,梗開心啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1752#
發表於 08-1-7 16:03 |只看該作者
我呢個月就係咁買褲, 到現時為止, 買咗四條

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1753#
發表於 08-1-7 16:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:51 發表

咁我都係唔考慮啦. NEVER FULL MM 就OK啦!

剛剛睇雜誌話我想買果個LV款, 因HK好多斷貨, 而家介蘭站賣6860, 比專門店仲要貴$1530..... 痴左線

Rank: 8Rank: 8


17382
1754#
發表於 08-1-7 16:03 |只看該作者
1月25日晚上~~APM牛陣自助餐
COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
有興趣請報名

Rank: 8Rank: 8


17382
1755#
發表於 08-1-7 16:05 |只看該作者
正常呀,小運動:-|


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:55 發表
尋日打完羽毛球, 而家手臂好痛!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1756#
發表於 08-1-7 16:05 |只看該作者
原文章由 <i>雪文</i> 於 08-1-7 16:00 發表  
大人171, 細路73定93咁上下肯定平啦<br />

係咪比九折還要平???? 係我就同屋苑買啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1757#
發表於 08-1-7 16:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:59 發表

好丫!
上次續左麥樂會, 有張九折COUPON, 另我屋苑有優惠票賣, 好似大人171, 細路73定93咁上下.

come come:

麥樂會有咩so呀?入會幾$?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1758#
發表於 08-1-7 16:07 |只看該作者
1月25日晚上~~APM牛陣自助餐

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby

有興趣請報名

Rank: 8Rank: 8


17382
1759#
發表於 08-1-7 16:07 |只看該作者
19號果日要執屋,所以之前一晚要準備定
25號果日就未知所以話唔實住


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:00 發表

WHY呀???????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1760#
發表於 08-1-7 16:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:05 發表
正常呀,小運動:-|

YES, 我又幾個月無打啦, 黎緊星期日又打.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖