註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:48 發表 我覺得太大喇!除非你真係好多野啦!:)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:46 發表 大size都好似真係頗大個吓呵?!?! 雪文: 而家op入場費幾$$????
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:38 發表 邊張有呀? 我女都有1張單人,係X'mas崇拜個版,睇你估唔估到邊個。 (由頂數下去第5行,右面第1張)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:36 發表 咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-| 牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????
原文章由 雪文 於 08-1-7 15:52 發表 唔知呀, 上中旅网去睇吓啦.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:58 發表 我未必OK呀:cry: :cry: :cry:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:59 發表 好丫! 上次續左麥樂會, 有張九折COUPON, 另我屋苑有優惠票賣, 好似大人171, 細路73定93咁上下.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:44 發表 咪咁啦.....
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:57 發表 第一張第一個呀 你囡果張單人睇左啦,好正經WOR 我睇左聖誕聯歡啦,原來每班都會影一張大合照,影得最開心係亞囡果班個個都笑得好開心,HOGANMA果班影得好正經,KATIEMA果班都OK開心,其他班都好似好正經咁 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:51 發表 咁我都係唔考慮啦. NEVER FULL MM 就OK啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:55 發表 尋日打完羽毛球, 而家手臂好痛!
原文章由 <i>雪文</i> 於 08-1-7 16:00 發表 大人171, 細路73定93咁上下肯定平啦<br />
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 16:00 發表 WHY呀???????????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 16:05 發表 正常呀,小運動:-|