關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1741#
發表於 07-12-19 16:58 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:55 發表

女女bb多唔多頭髮?
我女成個光頭妹o甘.
唔中意訓教, 唔中意食奶.
個時係醫院, 我抱佢睇窗外d景色, 同佢講野. 仲俾姑娘閙: 剛出世, 邊識聽呀... 唔好抱啦!......... 我心諗, 妳又知佢唔識.
返屋企後我媽都係來 ...

我女一出世已超多頭髮, 個個都摸呀摸, 摸蝕晒!
亞女又係唔like正常時間 , 玩謝我同亞婆!!
食奶超慢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 07-12-19 16:59 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:55 發表
係..坐月坐得好..身子真係有改善~ 生阿囡時, 老公請左1個月假陪我, 生阿囝時, 老公唔得閑, 托 auntie 幫我搵左表嫂來做陪月, 老公話呢d $$ 唔慳得, 先無咁慘

...

係呀, 自己一個人邊做得咁多野!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1743#
發表於 07-12-19 17:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 16:56 發表
佢地回鄉咭過咗期

咁睇下你62點囉!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1744#
發表於 07-12-19 17:02 |只看該作者
唔係..其實係我大e媽..粉嶺圍村客家人

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 04:48 PM 發表

多:你auntie係咪南澳人????

Rank: 6Rank: 6


8125
1745#
發表於 07-12-19 17:02 |只看該作者
唔係..其實係我大e媽..粉嶺圍村客家人

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 04:48 PM 發表

多:你auntie係咪南澳人????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1746#
發表於 07-12-19 17:03 |只看該作者
我要心理輔導ar

亞仔派左常識卷, 只有69分

唉, 小測就差唔多識晒, 好鬼淺, 考試份卷亞仔話好深wor, 唉…….

求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數

Rank: 5Rank: 5


2967
1747#
發表於 07-12-19 17:07 |只看該作者
就係62都要返, 所以99咪心情唔好lor, if62係度, 佢實話ok, 我諗我都係去唔成ga la, 又慳返2 日大假:cry: :cry: :cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 17:00 發表

咁睇下你62點囉!!!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1748#
發表於 07-12-19 17:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 17:03 發表
我要心理輔導ar

亞仔派左常識卷, 只有69分

唉, 小測就差唔多識晒, 好鬼淺, 考試份卷亞仔話好深wor, 唉…….

求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學 ...

咪咁啦, 下次努力努力

Rank: 8Rank: 8


17382
1749#
發表於 07-12-19 17:53 |只看該作者
頂~~~做完野無耐ja,亞囡都派晒啦

常 39
數 28
英 46
英口試 81 &80
普 83
中話 90
中聽 50
中閱 51
中做 69

我一d都無話佢

Rank: 5Rank: 5


2967
1750#
發表於 07-12-19 17:56 |只看該作者
可能真係好深呢
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 17:03 發表
我要心理輔導ar

亞仔派左常識卷, 只有69分

唉, 小測就差唔多識晒, 好鬼淺, 考試份卷亞仔話好深wor, 唉…….

求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1751#
發表於 07-12-19 17:57 |只看該作者
你好掂呀!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 17:53 發表
頂~~~做完野無耐ja,亞囡都派晒啦

常 39
數 28
英 46
英口試 81 &80
普 83
中話 90
中聽 50
中閱 51
中做 69

我一d都無話佢 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1752#
發表於 07-12-19 18:01 |只看該作者
你EQ很高呀,我拍馬都追不上 哦:tongue:


原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 17:53 發表
頂~~~做完野無耐ja,亞囡都派晒啦

常 39
數 28
英 46
英口試 81 &80
普 83
中話 90
中聽 50
中閱 51
中做 69

我一d都無話佢 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1753#
發表於 07-12-19 18:01 |只看該作者
ky, pm咗doctor tel no. and address俾你
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1754#
發表於 07-12-19 18:22 |只看該作者
妖, 我都吾好得你幾多, 亞女打來話常識59, 中文又好似吾合格, 我而家個心離曬, 其它我都冇心機聽。今晚再滙報

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 17:53 發表
頂~~~做完野無耐ja,亞囡都派晒啦

常 39
數 28
英 46
英口試 81 &80
普 83
中話 90
中聽 50
中閱 51
中做 69

我一d都無話佢 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1755#
發表於 07-12-19 18:34 |只看該作者
小測呀女都好惦架, 今次 睇來份卷真系好深, 你仔好叻架la己經。

原文章由 hoganmama 於 07-12-19 17:03 發表
我要心理輔導ar

亞仔派左常識卷, 只有69分

唉, 小測就差唔多識晒, 好鬼淺, 考試份卷亞仔話好深wor, 唉…….

求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學不是求分數求學 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1756#
發表於 07-12-19 20:05 |只看該作者
佢地有盡力,低分,佢地都唔想ga ma, 唔好嬲la:)
原文章由 katiekma 於 07-12-19 18:34 發表
小測呀女都好惦架, 今次 睇來份卷真系好深, 你仔好叻架la己經。
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1757#
發表於 07-12-19 21:15 |只看該作者
講真我一d唔開心都無,因為e+先係同亞囡遊戲既開始 我就係要佢唔合格 我真係無同佢溫書架星期六仲同佢去唱k呀   


原文章由 katiekma 於 07-12-19 18:22 發表
妖, 我都吾好得你幾多, 亞女打來話常識59, 中文又好似吾合格, 我而家個心離曬, 其它我都冇心機聽。今晚再滙報

Rank: 8Rank: 8


17382
1758#
發表於 07-12-19 21:19 |只看該作者
今晚亞囡十分認真練琴 我一路都無話佢 只係食dinner時同佢講:你自己知咩事啦,我係唔會話你的你可以放心,但媽咪之後都係唔會幫你溫書的,你自己諗啦
佢一路都無出sing~~知衰

Rank: 5Rank: 5


2065
1759#
發表於 07-12-19 21:44 |只看該作者
算 la, 亞女又吾系冇努力, 下次我地再努力的。

英文 71
listening 100
常識 54
中讀 59
聆聽 60
中造 86
普通話 94

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-12-19 22:03 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1760#
發表於 07-12-19 21:59 |只看該作者
me too lar

原文章由 yan02 於 07-12-19 18:01 發表
你EQ很高呀,我拍馬都追不上 哦:tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖