關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1741#
發表於 07-11-22 15:19 |只看該作者
我都係咁架,得閑時呻下講下會好d的
人生就是如此:tongue:


原文章由 yan02 於 07-11-22 15:14 硐表
一言難盡
不開心再+上平時的生活上的不如意=更加不開心
點首比自己聽下先

why???????????:( :(
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 07-11-22 15:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 15:16 硐表
我老闆呢幾年玩環保, 只出E CARD

我hk老細想縮皮, 係大陸老細話要印, 因有七成係寄上大陸比客架.

Rank: 8Rank: 8


17382
1743#
發表於 07-11-22 15:20 |只看該作者
做野:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
1744#
發表於 07-11-22 15:26 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 15:20 硐表
做野:tongue: :tongue:


你都有野做gei 咩 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1745#
發表於 07-11-22 15:28 |只看該作者
揾返啦, 要立即back up 先, 我心血少.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 15:11 硐表
...咁慢慢再搵清楚d:(

Rank: 5Rank: 5


3212
1746#
發表於 07-11-22 15:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 15:18 硐表

我都有d坐左boat啦, 等下囉!!!


唔係有d, 而是全部咁滯............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1747#
發表於 07-11-22 15:35 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 15:26 硐表


你都有野做gei 咩 ???

係囉!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1748#
發表於 07-11-22 15:36 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 15:28 硐表
揾返啦, 要立即back up 先, 我心血少.

真係一額汗...

Rank: 5Rank: 5


2967
1749#
發表於 07-11-22 15:36 |只看該作者
Hi,everyone!

我仲未溫書,only睇咗最新2頁,忙到din.

祝yw,happy birthday
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
1750#
發表於 07-11-22 15:37 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-22 15:36 硐表
Hi,everyone!

我仲未溫書,only睇咗最新2頁,忙到din.

祝yw,happy birthday



cy 你今日又真係好busy ar!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1751#
發表於 07-11-22 15:40 |只看該作者
我地dept.都係咁上下,我地好攪笑ga,每年都影張dept.全家福連christmas card 寄俾人,d客每年都會話我知我有冇fat咗,靚咗咁lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 15:20 硐表

我hk老細想縮皮, 係大陸老細話要印, 因有七成係寄上大陸比客架.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1752#
發表於 07-11-22 15:40 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 15:26 硐表


你都有野做gei 咩 ???

中中中

Rank: 6Rank: 6


8953
1753#
發表於 07-11-22 15:41 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-22 15:40 硐表
我地dept.都係咁上下,我地好攪笑ga,每年都影張dept.全家福連christmas card 寄俾人,d客每年都會話我知我有冇fat咗,靚咗咁lor

o甘鬼溫馨的.

Rank: 6Rank: 6


8125
1754#
發表於 07-11-22 15:42 |只看該作者
見你地講開鴨力...我唸起關於D食雞食鴨既好笑野..

話說我有排群個班阿太整指甲, 咁上深圳比較多, & 多數羅湖城食飯, 多數食丹桂軒; 咁我同個朋友都like食片皮鴨; 我話比老公聽, 唔係, 係有日我返home, 老公問我 :

佬         :        你地做咩成日返深圳既, 叫鴨呀?
我        :        鴨? 係, 今日先叫完
老公 : 真係叫鴨?
我 : 係, 同ta姐叫左隻, 一齊食, 片埋皮來食
佬 : 下? 片皮鴨下話?
我 : 唔係你以為咩鴨?
佬 : 唔係wor, 聽講大6而家好多鴨好正架wor
我 : 車, 我唔食呢D鴨既, 咁你成日返大6, 有無叫'雞?
佬 : 車..我返親都即日來回..叫咩雞JE
我 : 唔係呀, 而家MESSAGE好多都有'外賣雞'架WOR, 你成日去MESSAGE, 無人叫你買外賣咩?
佬 : 你都知我驚死架啦..一陣食左d病雞點算? 你知呢排禽流感咁勁..
我 : 咁呀係..你自己小心d啦...千其唔好野埋d禽流感返來, 係食, 都食住家菜啦~

跟住我D FRIEND話, 係食都食’多記私房菜’,   仲要送埋’私家奶皇飽’, 打孖上,

之後有個FRIEND話, 係’大飽’先岩, 哈哈!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1755#
發表於 07-11-22 15:44 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-22 15:42 硐表
見你地講開鴨力...我唸起關於D食雞食鴨既好笑野..

話說我有排群個班阿太整指甲, 咁上深圳比較多, & 多數羅湖城食飯, 多數食丹桂軒; 咁我同個朋友都like食片皮鴨; 我話比老公聽, 唔係, 係有日我返home, 老 ...

你老公

Rank: 6Rank: 6


8953
1756#
發表於 07-11-22 15:46 |只看該作者
多利事都唔小野啊

Rank: 8Rank: 8


17382
1757#
發表於 07-11-22 15:49 |只看該作者
岩岩又做曬啦

原文章由 novemberwm 於 07-11-22 15:26 硐表


你都有野做gei 咩 ???

Rank: 6Rank: 6


8953
1758#
發表於 07-11-22 15:49 |只看該作者
講樣奇怪的事...都有一段時間了...
我係屋企上bk 成日都差4~5日的.
比如, 我昨天晚上入來, 只看到17日的topic,
上其它網站都冇問題, 而在公司就冇事.

Rank: 8Rank: 8


17382
1759#
發表於 07-11-22 15:50 |只看該作者
:cry: :cry: :cry:

原文章由 novemberwm 於 07-11-22 15:29 硐表


唔係有d, 而是全部咁滯............

Rank: 8Rank: 8


17382
1760#
發表於 07-11-22 15:50 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 15:35 硐表

係囉!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖