- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
見你地講開鴨力...我唸起關於D食雞食鴨既好笑野..
話說我有排群個班阿太整指甲, 咁上深圳比較多, & 多數羅湖城食飯, 多數食丹桂軒; 咁我同個朋友都like食片皮鴨; 我話比老公聽, 唔係, 係有日我返home, 老公問我 :
佬 : 你地做咩成日返深圳既, 叫鴨呀?
我 : 鴨? 係, 今日先叫完
老公 : 真係叫鴨?
我 : 係, 同ta姐叫左隻, 一齊食, 片埋皮來食
佬 : 下? 片皮鴨下話?
我 : 唔係你以為咩鴨?
佬 : 唔係wor, 聽講大6而家好多鴨好正架wor
我 : 車, 我唔食呢D鴨既, 咁你成日返大6, 有無叫'雞?
佬 : 車..我返親都即日來回..叫咩雞JE
我 : 唔係呀, 而家MESSAGE好多都有'外賣雞'架WOR, 你成日去MESSAGE, 無人叫你買外賣咩?
佬 : 你都知我驚死架啦..一陣食左d病雞點算? 你知呢排禽流感咁勁..
我 : 咁呀係..你自己小心d啦...千其唔好野埋d禽流感返來, 係食, 都食住家菜啦~
跟住我D FRIEND話, 係食都食’多記私房菜’, 仲要送埋’私家奶皇飽’, 打孖上,
之後有個FRIEND話, 係’大飽’先岩, 哈哈!!  |
|