關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1741#
發表於 07-11-7 16:30 |只看該作者
HAHA我都覺COMECOME玩野呀

原文章由 雪文 於 07-11-7 16:25 硐表
大話come :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 07-11-7 16:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:22 硐表
COME COME 你玩野呀

唔係呀, 初頭邊有諗果D野架啫???????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1743#
發表於 07-11-7 16:31 |只看該作者
點解我會不安, 我講多小小當日我同佢傾過d咩
我問佢大家點解搞成咁, 佢話我成日發脾氣, 唔尊重佢, 黑口黑面
另外大家一齊太多年, 已經無左愛情感覺, 淨番gei只有感情
我同佢講如果唔再愛我, 我唔想為責任而係一齊, 幾十年人, 無意思
佢話佢都唔知想點, 唔係想分開, 但又唔知可以點做
最後, 我問佢如果佢仍然愛我, 可以重新開始
相反, 我會選擇分開
佢話, 佢想重新開始
之後, 我都覺得佢有改變, 當然我都有, 不過我仍然有不安
因為鬧交gei時候, 曾經講過d說話hurt到我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1744#
發表於 07-11-7 16:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:26 硐表
死啦,我一諗就諗到,即係我都係唔正經

仲駛講????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1745#
發表於 07-11-7 16:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:31 硐表
點解我會不安, 我講多小小當日我同佢傾過d咩
我問佢大家點解搞成咁, 佢話我成日發脾氣, 唔尊重佢, 黑口黑面
另外大家一齊太多年, 已經無左愛情感覺, 淨番gei只有感情
我同佢講如果唔再愛我, 我唔想為責任而係一齊,  ...

其實我覺得女人嘅直覺有80%係準架, 佢LEE排有無D乜野古怪行為????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1746#
發表於 07-11-7 16:35 |只看該作者
X左

佢有夜返, 一星期出去飲一次野左右, 我估出面應該/可能/或者無第二個, 點解我咁講, 因為無咩 “朱絲螞即”

我地有傾計, 大家態度都好左, 上兩個禮拜五, 佢lunch打黎約我去食dinner添

Rank: 8Rank: 8


17382
1747#
發表於 07-11-7 16:36 |只看該作者
FUNFUN話溫曬書啦

原文章由 雪文 於 07-11-7 16:27 硐表
物funfun又係到呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1748#
發表於 07-11-7 16:36 |只看該作者
FUN: 係咪你明天BOOK位呀???? 一係BOOK 7:00~~6位先啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1749#
發表於 07-11-7 16:38 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:35 硐表
因為無咩 “朱絲螞即”

如果佢都無乜野古怪行為, 你就唔好成日擔心啦, 咁樣好辛苦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1750#
發表於 07-11-7 16:38 |只看該作者
佢話佢好多時都好就我, 就好似我話要結婚, 佢都話ok, 因為我想結

佢講呢番話, 我好傷心, 點解唔係大家都想, 點解係話就我

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1751#
發表於 07-11-7 16:40 |只看該作者
佢無咩古怪行為, 電話都係週圍擺, 又無神秘電話, 不過我成日同自己講, 有野都可以收得好埋gar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:34 硐表

其實我覺得女人嘅直覺有80%係準架, 佢LEE排有無D乜野古怪行為????

Rank: 8Rank: 8


17382
1752#
發表於 07-11-7 16:42 |只看該作者
當年我都好似你咁成日發脾氣, 唔尊重佢, 黑口黑面 其實佢都好辛苦架,乖啦唔好咁啦,E+仲有得補救就要好好把握,唔好到無得補救時先來後悔呀,離婚講就易,做好難架............好多問題未必解決得到攪到一路拖住仲衰,不如多D關心下佢,佢個心會慢慢返番屋企架啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:31 硐表
點解我會不安, 我講多小小當日我同佢傾過d咩
我問佢大家點解搞成咁, 佢話我成日發脾氣, 唔尊重佢, 黑口黑面
另外大家一齊太多年, 已經無左愛情感覺, 淨番gei只有感情
我同佢講如果唔再愛我, 我唔想為責任而係一齊,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1753#
發表於 07-11-7 16:42 |只看該作者
早2日我又鑽牛角尖, 今朝send左sms比佢, 叫佢真係諗清楚, 唔好因為就我, 因為我想一齊就一齊, 我要佢自己揸一次主意, 我唔想日後有咩argue, 又話今日唔分開係為左就我

Rank: 8Rank: 8


17382
1754#
發表於 07-11-7 16:43 |只看該作者
我認架

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:32 硐表

仲駛講????   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1755#
發表於 07-11-7 16:44 |只看該作者
昨晚 daddy 答應俾 $40 仔仔去買野食及玩具.
仔仔一返到屋企就話俾我聽, 全部用晒
買汽水, 吹波波玩意.....
至於準備俾仔仔 d 野食, 冇食晒 wor
原文章由 雪文 於 07-11-7 16:27 硐表


funfun,仔仔的食物點呀, 零用錢用晒未 ?  我仔今年清晒返來, 佢話同同學分享晒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1756#
發表於 07-11-7 16:45 |只看該作者
hoganma, 向好的方向發展啦.

我諗你老公同我C6有D似, 無咩主見, 要人攞主意, 咁又容易推卸責任.

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:35 硐表
X左

佢有夜返, 一星期出去飲一次野左右, 我估出面應該/可能/或者無第二個, 點解我咁講, 因為無咩 “朱絲螞即”

我地有傾計, 大家態度都好左, 上兩個禮拜五, 佢lunch打黎約我去食dinner添 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1757#
發表於 07-11-7 16:45 |只看該作者
都好難講WOR,我有時都會不安架,女人係咁煩


原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:38 硐表

如果佢都無乜野古怪行為, 你就唔好成日擔心啦, 咁樣好辛苦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1758#
發表於 07-11-7 16:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:40 硐表
有野都可以收得好埋gar

LEE樣我又信~我有個朋友, 佢老公係公務員, 話說佢04年開始賭波, 我朋友一直以為個老公只係小賭.....點知一爆大獲就話佢老公賭左幾年, 果時賭波仲未合法化!!! 我朋友話佢老公最勁可以一場波買8000元 但係當時佢地2公婆有一睇球賽的, 佢老公一D緊張嘅表情都無! 我同朋友講: 你老公呃你幾年佢都算好野!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-7 17:05 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1759#
發表於 07-11-7 16:46 |只看該作者
我有同佢講過, 我地需唔需要去婚姻輔導, 佢話大家都講清楚, 大家都改緊, 無咁gei必要, 不過如果我想, 佢願意同我去

我仲諗緊, 而家係我有問題, 經常問自己點解咁, 點解咁, 有時又可以無野wor, 你地話我係咪要去輔導一下

Rank: 8Rank: 8


17382
1760#
發表於 07-11-7 16:46 |只看該作者
D C6係咁衰WOR,你C6呢句說話我隻死野都好似講過


原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:38 硐表
佢話佢好多時都好就我, 就好似我話要結婚, 佢都話ok, 因為我想結

佢講呢番話, 我好傷心, 點解唔係大家都想, 點解係話就我
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖