關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1741#
發表於 07-10-25 11:52 |只看該作者
佢教唔係好到我妹個囡 唔係好夾
所以要搵過個啦 我係果d補習網登記左了


原文章由 hoganmama 於 07-10-25 11:47 硐表
WHYWHYWHY  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1742#
發表於 07-10-25 11:56 |只看該作者
咦! 乜咁耐仲未寄信比你呀? 我10月頭拎左去還啦, 佢封信寫左遲還要罰500大元架:tongue: :tongue:
你有時間就還左先啦, 費時到時成日要打電話咁煩啦!!!
原文章由 yan02 於 07-10-25 11:52 硐表
COME :

和記仲未寄信比我還盒,今天收到張單要我交21.22,我先打去問
叫我自己拿去加拿芬廣場交,我想問,如果遲交是否會罰錢
不過和記都話到昤罰錢可以幫我豁免,不過要我再打上去囉. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1743#
發表於 07-10-25 11:57 |只看該作者
慢慢搵啦, 唔夾都無辦法!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 11:52 硐表
佢教唔係好到我妹個囡 唔係好夾
所以要搵過個啦 我係果d補習網登記左了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1744#
發表於 07-10-25 11:59 |只看該作者
即咁你女無問題, 但要就埋細好個女? 係咪咁?
我而家都頭痛緊個補習姐姐, 我同另一個媽咪都覺得唔係十分幫到, 幫到小小, 唔要又驚自己handle唔到, 又唔想搵d三唔識七gor wor, 你都有妹可以睇下好唔好, 我得99, 教得好唔好真係唔知lor, 所以都幾煩
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 11:52 硐表
佢教唔係好到我妹個囡 唔係好夾
所以要搵過個啦 我係果d補習網登記左了

Rank: 5Rank: 5


3104
1745#
發表於 07-10-25 12:02 |只看該作者
甘金:tongue: :tongue: ,甘去還使不使帶埋封信去呀
仲有,快不快呀?使不使排隊呀?





原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 11:56 硐表
咦! 乜咁耐仲未寄信比你呀? 我10月頭拎左去還啦, 佢封信寫左遲還要罰500大元架:tongue: :tongue:
你有時間就還左先啦, 費時到時成日要打電話咁煩啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1746#
發表於 07-10-25 12:04 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 11:57 硐表
慢慢搵啦, 唔夾都無辦法!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1747#
發表於 07-10-25 12:10 |只看該作者
我係星期六下午去還的, 排左2,3個到我啦, 果間舖唔係和記, 係d禮品換領中心黎架, 我估平日放工時候應該多d人呱!


原文章由 yan02 於 07-10-25 12:02 硐表
甘金:tongue: :tongue: ,甘去還使不使帶埋封信去呀
仲有,快不快呀?使不使排隊呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1748#
發表於 07-10-25 12:12 |只看該作者
我就係要就埋細妹個女:-| 加上我同你既問題都一樣......幫到小小only 我地已經跟好曬功課交比姐姐架啦....唉,我都唔知呀 我就好d囉妹妹幫手睇住,
佢用唔到我想用既方法教佢地:cry: :cry: :cry: 但我自己教返而仲好wor但我d英文 又唔得所以一定要搵人教囉


原文章由 hoganmama 於 07-10-25 11:59 硐表
即咁你女無問題, 但要就埋細好個女? 係咪咁?
我而家都頭痛緊個補習姐姐, 我同另一個媽咪都覺得唔係十分幫到, 幫到小小, 唔要又驚自己handle唔到, 又唔想搵d三唔識七gor wor, 你都有妹可以睇下好唔好, 我得99, 教得好 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1749#
發表於 07-10-25 12:15 |只看該作者
各位好, 我忙到癲

講開補習,我重惨 la, 個補習姐姐補左6堂就吾補 la, 可能人工大小 $70/hours, 系佢開的, 我冇減個佢。可能佢覺得吾好意思, 因下星期測驗。揾人代到月尾,真系祝亞女好運。上次佢星期四又吾來, 亞女星期五中默得 68分咋。

吾該比條 link 來, 我都要再找過。.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1750#
發表於 07-10-25 12:19 |只看該作者
最衰你地3個都唔同地區, 唔會唔係3人一齊開個補習班, d $$又唔駛咁貴, 又可以互通消息, 幾好呀!


原文章由 katiekma 於 07-10-25 12:15 硐表
各位好, 我忙到癲

講開補習,我重惨 la, 個補習姐姐補左6堂就吾補 la, 可能人工大小 $70/hours, 系佢開的, 我冇減個佢。可能佢覺得吾好意思, 因下星期測驗。揾人代到月尾,真系祝亞女好運。上次佢星期四又吾來,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1751#
發表於 07-10-25 12:23 |只看該作者
我今朝又同個同學仔媽咪傾, 佢同我都有同感, 就係可以教佢做d唔識gei功課, 但都有些少錯, 我地返黎都係要跟, 但就可以默埋書, 唔駛我地咁勞氣

但其實我同佢放工返到去大約7點, 自己睇都ok, 只係我地唔想成日鬧小朋友, 傷感情, 又驚小朋友壓力大, 真煩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1752#
發表於 07-10-25 12:24 |只看該作者
但3個人一齊又可能好難補呢, 之前我都係同個同學仔一齊補, 點知仲衰, 2個嘈到不得了, 結果要分開
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 12:19 硐表
最衰你地3個都唔同地區, 唔會唔係3人一齊開個補習班, d $$又唔駛咁貴, 又可以互通消息, 幾好呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1753#
發表於 07-10-25 12:30 |只看該作者
唉,咁我都好dd,我囡中文ok,數學都ok,係英文閱讀理解差d囉:-| :-| :-|我妹個囡又唔係好聽佢講所以我妹都好頭痛:cry: :cry:


http://www.hkta.edu.hk/index.asp

http://www.go2tutor.com/tuition_index.asp



原文章由 katiekma 於 07-10-25 12:15 硐表
各位好, 我忙到癲

講開補習,我重惨 la, 個補習姐姐補左6堂就吾補 la, 可能人工大小 $70/hours, 系佢開的, 我冇減個佢。可能佢覺得吾好意思, 因下星期測驗。揾人代到月尾,真系祝亞女好運。上次佢星期四又吾來,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1754#
發表於 07-10-25 12:32 |只看該作者
佢咩野程度


原文章由 katiekma 於 07-10-25 12:15 硐表


講開補習,我重惨 la, 個補習姐姐補左6堂就吾補 la, 可能人工大小 $70/hours, 系佢開的, 我冇減個佢。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1755#
發表於 07-10-25 12:32 |只看該作者
你地有堂功課堂格? 咁個補習miss淨係對功課同默書?
我女學校唔算多功課, 所以我返到屋企再對都ok, 吃埋飯返tko, 先同佢溫默書, 不過就好似無乜時間比佢玩咁囉, 我沖埋涼要9:45pm, 溫書溫一陣又話要 .
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 12:23 硐表
我今朝又同個同學仔媽咪傾, 佢同我都有同感, 就係可以教佢做d唔識gei功課, 但都有些少錯, 我地返黎都係要跟, 但就可以默埋書, 唔駛我地咁勞氣

但其實我同佢放工返到去大約7點, 自己睇都ok, 只係我地唔想成日鬧小朋 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1756#
發表於 07-10-25 12:33 |只看該作者
3個仲衰呀,好難攪的


原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 12:19 硐表
最衰你地3個都唔同地區, 唔會唔係3人一齊開個補習班, d $$又唔駛咁貴, 又可以互通消息, 幾好呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1757#
發表於 07-10-25 12:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 12:33 硐表
3個仲衰呀,好難攪的

都係嘅!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1758#
發表於 07-10-25 12:37 |只看該作者
我就自己跟好曬功課及默書,所以有錯都係我既錯,唉,我只係可以話我妹唔係好想再咁落去囉:cry: :cry:


原文章由 hoganmama 於 07-10-25 12:23 硐表
我今朝又同個同學仔媽咪傾, 佢同我都有同感, 就係可以教佢做d唔識gei功課, 但都有些少錯, 我地返黎都係要跟, 但就可以默埋書, 唔駛我地咁勞氣

但其實我同佢放工返到去大約7點, 自己睇都ok, 只係我地唔想成日鬧小朋 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1759#
發表於 07-10-25 12:38 |只看該作者
最尾個堂其實唔係功課堂黎gar, 功課係學校只係做左小小, 返到去要再做
其實點解要搵補習都只不過係自己懶lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 12:32 硐表
你地有堂功課堂格? 咁個補習miss淨係對功課同默書?
我女學校唔算多功課, 所以我返到屋企再對都ok, 吃埋飯返tko, 先同佢溫默書, 不過就好似無乜時間比佢玩咁囉, 我沖埋涼要9:45pm, 溫書溫一陣又話要 . ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1760#
發表於 07-10-25 12:41 |只看該作者
你妹唔想同你湊女呀???????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 12:37 硐表
我就自己跟好曬功課及默書,所以有錯都係我既錯,唉,我只係可以話我妹唔係好想再咁落去囉:cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖