關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1741#
發表於 07-8-17 16:12 |只看該作者
銀行提款機攞出來, 無事掛.

katiema,我會加啦.  出入坐的士, 應該無事的.


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 15:34 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 15:18 發表
係呀, 佢深圳有D錢, 香港

又食我d字.....:tongue: :tongue:

咁要小心,d, 因為話會有假錢的

Rank: 8Rank: 8


17382
1742#
發表於 07-8-17 16:12 |只看該作者
睇左未
點會醜樣呀你亞囡真人都好靚囡WOR:loveliness:

我地果日7:45AM係德田商場2�F東成茶餐廳等,你OK嗎 我地會拿相機及DVD機去影相  


原文章由 kt8001 於 07-8-17 13:49 發表
汶媽,
我已取dvd,另買了相,不過D相,我個囡,影得好醜樣.....
好呀!,多謝你預埋我,幾多點,你話我知...:loveliness:
............................................................................ ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1743#
發表於 07-8-17 16:12 |只看該作者
Love,食咗咩呀 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:06 發表
一時時會斯斯斯文文啦,有時都唔會架

Rank: 8Rank: 8


17382
1744#
發表於 07-8-17 16:14 |只看該作者
係呀係呀 我囡都試過


原文章由 katiekma 於 07-8-17 14:53 發表
Hello 各位我來lar,

最好帶一套衫/褲 & 底褲, 佢地未習慣會瀨屎架

Rank: 8Rank: 8


17382
1745#
發表於 07-8-17 16:15 |只看該作者
真係你1拖2呀
真係好勁

原文章由 雪文 於 07-8-17 14:54 發表
各位, 今晚更改行程, 我要提前一個鐘收工 ( 同老細講掂數 )  咁我直接帶對仔女去惠州.  明天可多半日時間

Rank: 5Rank: 5


3212
1746#
發表於 07-8-17 16:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:14 發表
係呀係呀 我囡都試過


帶多一套便衣ma? Thanks!

Rank: 8Rank: 8


17382
1747#
發表於 07-8-17 16:17 |只看該作者
但收市上番好多啦WOR
最後好似只係跌百幾點ONLY

原文章由 katiekma 於 07-8-17 14:57 發表
你老細對你都好好 wor。 ,吾知系咪個股市, 我老細面口好黑。

Rank: 8Rank: 8


17382
1748#
發表於 07-8-17 16:18 |只看該作者
咁都得

原文章由 雪文 於 07-8-17 15:08 發表
有代價加  要同佢上深圳"提款", 同埋只俾我早走一個鐘.

Rank: 5Rank: 5


3212
1749#
發表於 07-8-17 16:19 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 16:12 發表
銀行提款機

eat eat , english eat ma ??

Becareful la!!! , 惠州要坐幾耐車? 有什麼好地方玩ar.. 我未曾去過.

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-17 16:21 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1750#
發表於 07-8-17 16:21 |只看該作者
返左來一陣 都好胞下
耐唔耐就要食政治飯架啦
我唔理架有得食話知佢:tongue:


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:08 發表


你返黎啦 ! 好掛住你 ar..... 食得飽唔飽....ar...
下次帶埋我去得唔得ar. ....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1751#
發表於 07-8-17 16:23 |只看該作者
各位我放工啦, see you next week !

報告亞頭 : 深圳去惠州, 車程約1.5小時.

有咩玩, 下周講.

大家周末愉快 !

原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:19 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 16:12 發表
銀行提款機

eat eat , english eat ma ??
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1752#
發表於 07-8-17 16:24 |只看該作者
去左灣仔佳寧X食SET LUNCH幾百有找果D餐,
其實一般野來的:loveliness:


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 16:12 發表
Love,食

Rank: 5Rank: 5


3212
1753#
發表於 07-8-17 16:25 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:21 發表
返左來一陣 都好胞下
耐唔耐就要食政治飯架啦
我唔理架有得食話知佢:tongue:


講時講, 你做邊行ar..?

Rank: 8Rank: 8


17382
1754#
發表於 07-8-17 16:25 |只看該作者
又EAT

原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:19 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 16:12 發表
銀行提款機

eat eat , english eat ma ??
...

Rank: 5Rank: 5


3212
1755#
發表於 07-8-17 16:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-17 16:23 發表
各位我放工啦, see you next week !

報告亞頭 : 深圳去惠州, 車程約1.5小時.

有咩玩, 下周講.

大家周末愉快 !


收到........!!!.Many Thanks !, have  a  nice tour.........

Rank: 8Rank: 8


17382
1756#
發表於 07-8-17 16:26 |只看該作者
玩得開心的啦:loveliness: :loveliness:

原文章由 雪文 於 07-8-17 16:23 發表
各位我放工啦, see you next week !

報告亞頭 : 深圳去惠州, 車程約1.5小時.

有咩玩, 下周講.

大家周末愉快 !

Rank: 5Rank: 5


2065
1757#
發表於 07-8-17 16:28 |只看該作者
假银紙, 我屋企都有幾張。有的响羅湖出面的舖換,有的坐的士時比人換左,全部都是我c6比人"握"。可能佢個樣一睇就知易'握"。

原文章由 novemberwm 於 07-8-17 15:34 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 15:18 發表
係呀, 佢深圳有D錢, 香港

又食我d字.....:tongue: :tongue:

咁要小心,d, 因為話會有假錢的

Rank: 8Rank: 8


17382
1758#
發表於 07-8-17 16:30 |只看該作者
HAHA,好勁架,我既工作係付責銀行所有數,l�c,船務,跟單,秘書,聽電話...hahaha所有亞四既野集一身,而卡片就打
account manager
公司係就trading既


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:25 發表


講時講, 你做邊行ar..?

Rank: 8Rank: 8


17382
1759#
發表於 07-8-17 16:31 |只看該作者
我就好彩d未收過wor


[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-17 16:28 發表

Rank: 5Rank: 5


2065
1760#
發表於 07-8-17 16:32 |只看該作者
玩得開心啲

原文章由 雪文 於 07-8-17 16:23 發表
各位我放工啦, see you next week !

報告亞頭 : 深圳去惠州, 車程約1.5小時.

有咩玩, 下周講.

大家周末愉快 !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖