註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 15:34 發表 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 15:18 發表 係呀, 佢深圳有D錢, 香港 又食我d字.....:tongue: :tongue: 咁要小心,d, 因為話會有假錢的
返回頂部
伯爵府
原文章由 kt8001 於 07-8-17 13:49 發表 汶媽, 我已取dvd,另買了相,不過D相,我個囡,影得好醜樣..... 好呀!,多謝你預埋我,幾多點,你話我知...:loveliness: ............................................................................ ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:06 發表 一時時會斯斯斯文文啦,有時都唔會架
原文章由 katiekma 於 07-8-17 14:53 發表 Hello 各位我來lar, 最好帶一套衫/褲 & 底褲, 佢地未習慣會瀨屎架 。
原文章由 雪文 於 07-8-17 14:54 發表 各位, 今晚更改行程, 我要提前一個鐘收工 ( 同老細講掂數 ) 咁我直接帶對仔女去惠州. 明天可多半日時間
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:14 發表 係呀係呀 我囡都試過
原文章由 katiekma 於 07-8-17 14:57 發表 你老細對你都好好 wor。 ,吾知系咪個股市, 我老細面口好黑。
原文章由 雪文 於 07-8-17 15:08 發表 有代價加 要同佢上深圳"提款", 同埋只俾我早走一個鐘.
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:08 發表 你返黎啦 ! 好掛住你 ar..... 食得飽唔飽....ar... 下次帶埋我去得唔得ar. ....
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:19 發表 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-17 16:12 發表 銀行提款機 eat eat , english eat ma ?? ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:21 發表 返左來一陣 都好胞下 耐唔耐就要食政治飯架啦 我唔理架有得食話知佢:tongue:
原文章由 雪文 於 07-8-17 16:23 發表 各位我放工啦, see you next week ! 報告亞頭 : 深圳去惠州, 車程約1.5小時. 有咩玩, 下周講. 大家周末愉快 !
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 16:25 發表 講時講, 你做邊行ar..?