關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1721#
發表於 09-2-10 09:01 |只看該作者
CANKAN,
試下訂太子嗰間貴族旦糕丫, 我星期日去人地個生日會食過, 又靚又正, 三磅, 七百蚊有找! 貴係貴左少少, 不過又比XXX SWEET平, VERY GOOD的啊!

原帖由 CanKan 於 09-2-9 16:39 發表
joeytcy,

佢覆左我電郵話唔得閒整,我而家 search 緊第二間.....

唔該哂!

CanKan

Rank: 4


605
1722#
發表於 09-2-10 13:46 |只看該作者
十月媽咪:

有冇果間餅店既電話呀?我啱啱問過 xxx sweet,要約 $200 一磅,唔包送貨同公仔,最麻煩係唔知好唔好食,重要俾左錢先,太子果間你覺得好唔好味?

cankan

Rank: 4


850
1723#
發表於 09-2-10 13:54 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-2-10 13:46 發表
十月媽咪:

有冇果間餅店既電話呀?我啱啱問過 xxx sweet,要約 $200 一磅,唔包送貨同公仔,最麻煩係唔知好唔好食,重要俾左錢先,太子果間你覺得好唔好味?

cankan ...



hihi

以下資料希望幫到你...不過我未食過架..


1. www.cakemei.com ---nice shape but not big enough even I ordered 5 lb cake
2.太子道西160A貴族 - near flower market, with many characters (23929399) -
3. 尖沙咀山林道 - 楓葉餅店 --- no photo album select but have photos around the shop
4. http://www.kiwisweets.com --- but someone said their cakes not so good...
5. http://www.fancy-cake.com

Rank: 4


605
1724#
發表於 09-2-10 14:34 |只看該作者
joeytcy,

唔該哂!我啱啱打左電話去貴族問,$190 / 磅,佢叫我今晚出去訂,我可以自己帶公仔去,或者係同佢地買,$70 一個,不過佢收 19:30,希望我趕倒啦!

我之前同悠悠影左 d 相,今日俾左佢啦!


cankan

Rank: 4


850
1725#
發表於 09-2-13 17:52 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-2-10 14:34 發表
joeytcy,

唔該哂!我啱啱打左電話去貴族問,$190 / 磅,佢叫我今晚出去訂,我可以自己帶公仔去,或者係同佢地買,$70 一個,不過佢收 19:30,希望我趕倒啦!

我之前同悠悠影左 d 相,今日俾左佢啦!


cankan ...



cankan

趕得切嗎?

Rank: 4


605
1726#
發表於 09-2-13 20:13 |只看該作者
OK

CanKan

Rank: 4


605
1727#
發表於 09-2-16 14:14 |只看該作者
好多謝你地尋日既出席!

我想問你地覺得個安排點?悶唔悶呀?

CANKAN

Rank: 4


850
1728#
發表於 09-2-16 19:31 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-2-16 14:14 發表
好多謝你地尋日既出席!

我想問你地覺得個安排點?悶唔悶呀?

CANKAN


唔悶...我同我老公不斷係度食....HEHEH...好味道
只係無咩空間比D小朋友走黎走去....
你個女好靚呀...

Rank: 4


850
1729#
發表於 09-2-16 21:22 |只看該作者
另昨日我咪問過你有印傭...聽你講你係咪比較鍾意印多過菲呢....因我復活節後都會開始請工人....預算暑假來...所以依家聽下有請開工人意見.....

Rank: 5Rank: 5


4411
1730#
發表於 09-2-17 08:18 |只看該作者
我都係不斷咁食, 食食食, 食得飽到夜晚嗰餐都SKIP埋, 多謝晒你呀!

我都唔覺悶, ANSON都唔覺, 佢超鍾意食PIZZA的, 所以佢都係坐響度不斷食食食...不過稍嫌個場無乜活動空間畀小朋友玩, 同埋PIZZA HUT嗰D姐姐似乎無乜經驗, 唔太識得HANDLE個場同D小朋友, 仲有就係, 嗰日太辛苦你喇, 你返到屋企有無失聲呀?

要讚一讚KELLY, 佢不時走埋唻ANSON度同佢傾偈同佢畫下畫, 無因為有好多同班同學仔響度就冷落ANSON, 真係好抵錫!

原帖由 CanKan 於 09-2-16 14:14 發表
好多謝你地尋日既出席!

我想問你地覺得個安排點?悶唔悶呀?

CANKAN

Rank: 4


850
1731#
發表於 09-2-17 09:20 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-2-17 08:18 發表
我都係不斷咁食, 食食食, 食得飽到夜晚嗰餐都SKIP埋, 多謝晒你呀!

我都唔覺悶, ANSON都唔覺, 佢超鍾意食PIZZA的, 所以佢都係坐響度不斷食食食...不過稍嫌個場無乜活動空間畀小朋友玩, 同埋PIZZA HUT嗰D姐姐似乎無乜 ...


係呀十月媽...ansson個扭扭波依最後阿悠攞左...因你地走左後..阿悠話你地留底左...甘我叫佢要左佢啦...
overover

Rank: 5Rank: 5


4411
1732#
發表於 09-2-17 09:55 |只看該作者
ANSON個扭扭波, 本身係悠悠架, 係悠悠見ANSON等左咁耐, 個姐姐都扭唔到個波畀佢, 所以就畀左ANSON, 臨走前, 我唔記得左呢個波添! 真係唔好意思呀, 好彩悠悠見到, 拎番啫! 嗰日, THANK YOU悠悠呀! 悠悠都好抵錫呀!

原帖由 joeytcy 於 09-2-17 09:20 發表


係呀十月媽...ansson個扭扭波依最後阿悠攞左...因你地走左後..阿悠話你地留底左...甘我叫佢要左佢啦...
overover

Rank: 4


605
1733#
發表於 09-2-18 13:55 |只看該作者
好多謝你地既意見呀!我都覺得果日可以俾小朋友活動既空間唔係好夠,而 pizza hut 既姐姐亦冇麥經驗,佢地只係照顧參加者既食物同飲品,對於同小朋友玩遊戲、控制整個生日會既氣氛、節奏同流程,佢地基本上係完全做唔倒,就算叫佢地攞食物同飲品出黎,我都叫左起碼四次,而且亦唔能夠係 3:00 準時準備好哂所有既野,唯一可取既係食物既質數同種類,整體上只能講係一般,如果佢地唔改善既話,都幾難同麥當勞競爭!其實比起上年個生日會,我會覺得上年果個做得好 d,所以我都好擔心小朋友會悶,不過睇完你地既意見,我就舒服 d 啦!

cankan

Rank: 4


605
1734#
發表於 09-2-18 14:01 |只看該作者
joeytcy,

我自己傾向用印傭,不過最近有朋友搵工人,agent 就話而家菲傭都唔錯,係唔係就唔知啦!以我同左幾年外傭既經驗,搵工人其實睇你自己好唔好彩,agent 只係跟得好唔好,如你有需要,我可以俾我之前個 agent 既電話你,等你多個選擇,不過正如我所講,我用開個 agent 唔代表 d 妹妹一定好呀!

cankan

Rank: 4


850
1735#
發表於 09-2-19 11:13 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 09-2-18 14:01 發表
joeytcy,

我自己傾向用印傭,不過最近有朋友搵工人,agent 就話而家菲傭都唔錯,係唔係就唔知啦!以我同左幾年外傭既經驗,搵工人其實睇你自己好唔好彩,agent 只係跟得好唔好,如你有需要,我可以俾我之前個 agent 既電話你,等你多 ...


thank you...你比個電話號碼我.....你講得無錯..工人好唔好真係睇下有無彩數.....呢個我完全明白...因我聽我d朋友及同事...有好及唔好例子...

my email : [email protected]

Rank: 4


850
1736#
發表於 09-2-19 19:36 |只看該作者
今日阿女練習唱遊, 校車竟然無接佢地放學就走左...唉...

阿女話...因今天下雨, 所以老師帶佢地7位學生上左一樓課室....呢7位學生平時都是由校車送走的....不過就唔同校車線....而A線只得阿悠同埋另一位同學上...跟住D小學生放學上校車...老師就帶佢地7位落留下上車...點知落到去...A線車就走左.....其他線就無事.....最後留底左A線呢兩個學生.....跟住唔知貴姓GER老師打電話比我...我就同佢講已經唔係第一次...甘樣架....唯有要姑媽去接.....至於第一次就係班主任打比我...佢話當日唔駛唱遊...但阿悠就好似平時要唱遊甘留係課室等唱遊老師接...而當時課室有其他學生等家長接放學...所以佢留意唔到阿悠係到...發現左但校車已出.....
點解校車唔數人數架.... ...如有下次必出信投訴

Rank: 5Rank: 5


4411
1737#
發表於 09-2-19 20:13 |只看該作者
下? 咁都得? 仲兒嬉過褓姆車囉!

原來仲未比賽架, 話時話, 學校有無通知你唱遊比賽係幾多號呀? TT個校際音樂節鋼琴SOLO係3月6日朝早九點半呀! 悠悠個唱遊幾時呀?

原帖由 joeytcy 於 09-2-19 19:36 發表
今日阿女練習唱遊, 校車竟然無接佢地放學就走左...唉...

阿女話...因今天下雨, 所以老師帶佢地7位學生上左一樓課室....呢7位學生平時都是由校車送走的....不過就唔同校車線....而A線只得阿悠同埋另一位同學上...跟 ...

Rank: 4


850
1738#
發表於 09-2-19 21:16 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-2-19 20:13 發表
下? 咁都得? 仲兒嬉過褓姆車囉!

原來仲未比賽架, 話時話, 學校有無通知你唱遊比賽係幾多號呀? TT個校際音樂節鋼琴SOLO係3月6日朝早九點半呀! 悠悠個唱遊幾時呀?

...


上星期六阿悠唔記得帶張通告比我...所以都要今個星期先知內容...但張通告有埋地圖.....日期好似係3月19號...

Rank: 5Rank: 5


4411
1739#
發表於 09-2-24 08:33 |只看該作者
嘩, 仲要再遲D呀?! 我而家希望呢個流感唔好影響到個比賽咋, 雖然唔諗住會有獎攞, 但練習左咁耐, 都希望可以參賽架嘛, 但若然流感影響全港停課, 就連比賽都要取消喇, 我地仲有十日咋, 比賽完就輕鬆晒喇, 唔駛再練呢首歌LU!


原帖由 joeytcy 於 09-2-19 21:16 發表


上星期六阿悠唔記得帶張通告比我...所以都要今個星期先知內容...但張通告有埋地圖.....日期好似係3月19號...

Rank: 4


850
1740#
發表於 09-2-24 09:46 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-2-24 08:33 發表
嘩, 仲要再遲D呀?! 我而家希望呢個流感唔好影響到個比賽咋, 雖然唔諗住會有獎攞, 但練習左咁耐, 都希望可以參賽架嘛, 但若然流感影響全港停課, 就連比賽都要取消喇, 我地仲有十日咋, 比賽完就輕鬆晒喇, 唔駛再練呢首 ...


係呀...如果取消就真係.......
另阿悠係3月19日下午係浸會會堂...你呢...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖