關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - part 74
樓主: 雪文
go

油塘小學加油站 - part 74 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1721#
發表於 08-9-25 09:42 |只看該作者
多: 個小妹妹係咪表妹來呀?????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1722#
發表於 08-9-25 09:44 |只看該作者
我頭先落車時, 都見有成 70-80人在門外排隊, 有職員拎住大聲公話派籌, 叫 d 人明早再來
原帖由 lky2008 於 08-9-25 09:04 發表
琴晚返到屋企樓下間東亞,都排得好利害。但今朝7點都有成棚人排緊隊喇!

Rank: 6Rank: 6


8125
1723#
發表於 08-9-25 09:46 |只看該作者
我細囡 講笑...係我阿囝阿囡個堂妹~

原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 09:42 AM 發表
多: 個小妹妹係咪表妹來呀?????????

Rank: 6Rank: 6


8125
1724#
發表於 08-9-25 09:48 |只看該作者
我細囡 講笑...係我阿囝阿囡個堂妹~

原帖由 come爸嘩 於 08-9-25 09:42 AM 發表
多: 個小妹妹係咪表妹來呀?????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1725#
發表於 08-9-25 09:49 |只看該作者
件事解決左就好喇.

OK!  經開幫你望望啦.

原帖由 雪文 於 08-9-25 09:23 發表
今朝我仔學校負責主任打咗電話俾我, 解決咗件事.

陳家濟毛雞驅風油精

fun : 如你行過屈記, 可否同我睇下幾錢一支呀, 因我個D是人送的, 我都不知價. 唔急的.

Rank: 8Rank: 8


17269
1726#
發表於 08-9-25 09:49 |只看該作者
原帖由 雪文 於 08-9-25 09:38 發表
係昨日我佬專程送一次去學校, atten俾負責主任的, 我唔再信我仔啦, 佢點"敢"呀.

不過昨日我囡班主任打咗電話來我屋企揾我同老公, 但又無打手提, 唔知咩事呢 ?  我諗佢可能放假有時間, 揾家長傾下計.

come : 我又牙 ...

雪雪:

你隻牙點痛呀?蛀左定點?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1727#
發表於 08-9-25 09:49 |只看該作者
我屋企always welcome la, 洗定麻雀等你地.
原帖由 funbabyhk 於 08-9-24 17:29 發表
咁係咪去 cc 家玩呀?

Rank: 5Rank: 5


1150
1728#
發表於 08-9-25 09:50 |只看該作者
最慘係東亞的員工...真係比玩死
原帖由 funbabyhk 於 08-9-25 09:44 發表
我頭先落車時, 都見有成 70-80人在門外排隊, 有職員拎住大聲公話派籌, 叫 d 人明早再來

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1729#
發表於 08-9-25 09:51 |只看該作者
我屋企always welcome la, 洗定麻雀等你地.
原帖由 funbabyhk 於 08-9-24 17:29 發表
咁係咪去 cc 家玩呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1730#
發表於 08-9-25 09:51 |只看該作者
原帖由 funbabyhk 於 08-9-25 09:44 發表
我頭先落車時, 都見有成 70-80人在門外排隊, 有職員拎住大聲公話派籌, 叫 d 人明早再來

吓!咁早叫D人聽朝來?

間銀行若果原本冇事,但擠提得過龍,真係驚會變有事!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1731#
發表於 08-9-25 09:53 |只看該作者
約實你ga la, if 你唔得, 早d講, lee 度大把腳, 搵人頂你個位ga
原帖由 come爸嘩 於 08-9-24 17:34 發表

係咪約實架啦?? 我要同我老公講bor

Rank: 5Rank: 5


1150
1732#
發表於 08-9-25 09:53 |只看該作者
所以我決定支持東亞...唔去拿錢。
原帖由 lky2008 於 08-9-25 09:51 發表

吓!咁早叫D人聽朝來?

間銀行若果原本冇事,但擠提得過龍,真係驚會變有事!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1733#
發表於 08-9-25 09:53 |只看該作者
咁有得打麻雀ma.......
原帖由 ccbeauty 於 08-9-24 17:22 發表
超, 上次又話family day, 一話打麻雀就精神哂, 拋husband 棄子

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1734#
發表於 08-9-25 09:55 |只看該作者
雪, 牙痛慘過大病

多, 係咪係打golf 果頭呀??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1735#
發表於 08-9-25 09:57 |只看該作者
雪文,

我查到了....中銀信用卡, 屈記 10% 回贈.
只限 sunday 在屈記買滿 $300 或以上即可 (任何貨品) 唔知買 coupon 得唔得呢?<---lee 個我要問問.

必要預先打電話登記卡 number.
(Tel no: 3423 1989)

Rank: 5Rank: 5


1150
1736#
發表於 08-9-25 09:58 |只看該作者
雪:
我星期六應該會返深圳...你返唔返呀?
原帖由 ccbeauty 於 08-9-25 09:55 發表
雪, 牙痛慘過大病

多, 係咪係打golf 果頭呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
1737#
發表於 08-9-25 09:58 |只看該作者
原帖由 phoebecyl 於 08-9-25 09:50 發表
最慘係東亞的員工...真係比玩死

我見今朝7點D STAFF返左工喇!琴晚呢差唔多9點仲有人做緊野。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1738#
發表於 08-9-25 09:59 |只看該作者

原帖由 hoganmama 於 08-9-25 09:53 發表
咁有得打麻雀ma.......   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1739#
發表於 08-9-25 10:01 |只看該作者
d staff真係慘
原帖由 lky2008 於 08-9-25 09:58 發表

我見今朝7點D STAFF返左工喇!琴晚呢差唔多9點仲有人做緊野。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1740#
發表於 08-9-25 10:01 |只看該作者
我同事尋日11,12點都仲見有人排隊
原帖由 lky2008 於 08-9-25 09:58 發表

我見今朝7點D STAFF返左工喇!琴晚呢差唔多9點仲有人做緊野。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖