關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1721#
發表於 08-2-1 13:36 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:29 發表
yesterday night : light blue 樽領冷衫 $191
just: light grey長身冷外套(sales話可當裙) $170

2件都係冷喎, 我尋日行左一輪匯景都睇唔中野.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1722#
發表於 08-2-1 13:47 |只看該作者
1件厚 (其實都唔係太厚), 1件溥
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:36 發表

2件都係冷喎, 我尋日行左一輪匯景都睇唔中野.

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-1 13:56 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1723#
發表於 08-2-1 13:51 |只看該作者
oic, 我99煮嘢好oily, 不過好味, 所以我lee排肥咗
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:34 發表

我之前好似見你話帶飯返工食, 你又咁夜收工, 咪估係咪你奶奶日日上黎幫你囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1724#
發表於 08-2-1 13:56 |只看該作者
我係OZOC買左件夾棉(中長度)褸,50%off 後$399,有頂毛毛帽,都幾靚,不過得display item,同埋要乾洗。

Rank: 8Rank: 8


17269
1725#
發表於 08-2-1 14:00 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:51 發表
oic, 我99煮嘢好oily, 不過好味, 所以我lee排肥咗

好多時好味都會oily,唔緊要,妳大把 quota 啦!係呢,你99有冇話幫你煮飯麻煩呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
1726#
發表於 08-2-1 14:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:22 發表

CC: 我返屋企先睇得, THANK!!:D

你出左D乜野血呀????????

come come:今日到你出血! 不過真係要買番多幾件厚衫,大6凍呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1727#
發表於 08-2-1 14:03 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:47 發表
1件厚 (其實都唔係太厚), 1件溥

cc,

你2日都出血呀?不過2件衫都唔算買太多啫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1728#
發表於 08-2-1 14:05 |只看該作者
KY: 你件褸咩色架???

Rank: 8Rank: 8


17269
1729#
發表於 08-2-1 14:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 14:05 發表
KY: 你件褸咩色架???

dark purple,有D令身個隻,個毛毛帽邊係啡色

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1730#
發表於 08-2-1 14:24 |只看該作者
OKOK.

剛才買咗一斤紅棗, 原來好多, 早知要半斤啦. 不過開咗聲, 唔好意思話唔要咁多.

原文章由 多利是 於 08-2-1 12:46 發表
紅糖 of course good 啦...

不過我無落糖架...因為紅棗元肉本身都有d甜味, 或者可以落上次我地買個d 蜜糖, 都 good 的~

Rank: 5Rank: 5


3104
1731#
發表於 08-2-1 14:24 |只看該作者
美人:
得呀,女人來完M 時,飲返的紅棗水可以補返血,不過要沒核的,有核個的會燥的.




原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:49 發表
yanma, 可唔可以就咁焗紅棗水ga, 係公司會方便d, 我lee幾&唔開電jin 瞓唔到ga, 隻佬仲話新年返大陸, 我驚涷鬼c

Rank: 6Rank: 6


8125
1732#
發表於 08-2-1 14:24 |只看該作者
我好 like 呢 d 色架...前年我妹返來, 送左件咁樣色既羽絨比我工人, 我工人呢幾日拎返出來著....話係我妹送既...隻色真係唔錯

原文章由 lky2008 於 08-2-1 02:09 PM 發表

dark purple,有D令身個隻,個毛毛帽邊係啡色

Rank: 8Rank: 8


17269
1733#
發表於 08-2-1 14:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 14:24 發表
OKOK.

剛才買咗一斤紅棗, 原來好多, 早知要半斤啦. 不過開咗聲, 唔好意思話唔要咁多.

咁真係好多喎!

Rank: 6Rank: 6


8125
1734#
發表於 08-2-1 14:27 |只看該作者
你未買過紅棗 ?? if 怕燥, 其實南棗仲好...不過南棗無紅棗咁好味囉

原文章由 雪文 於 08-2-1 02:24 PM 發表
OKOK.

剛才買咗一斤紅棗, 原來好多, 早知要半斤啦. 不過開咗聲, 唔好意思話唔要咁多.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1735#
發表於 08-2-1 14:31 |只看該作者
我剛買了二樽即食燕窝俾自己, 上星期要買12樽才有特價, 今日買2樽就可以$399.-呢個價錢啦.

[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-1 14:33 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1736#
發表於 08-2-1 14:32 |只看該作者
南棗我屋企都有少少

原文章由 多利是 於 08-2-1 14:27 發表
你未買過紅棗 ?? if 怕燥, 其實南棗仲好...不過南棗無紅棗咁好味囉

Rank: 8Rank: 8


17269
1737#
發表於 08-2-1 14:33 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 14:24 發表
我好 like 呢 d 色架...前年我妹返來, 送左件咁樣色既羽絨比我工人, 我工人呢幾日拎返出來著....話係我妹送既...隻色真係唔錯

係呀!我見呀女auntie著過dark purple色,靚,佢話係sceneway買,要5百幾(都係夾棉),come come琴日幫我體過話冇,咁我又咁好彩係太古睇到,399咪買囉!個樣都係似down jacket的款。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1738#
發表於 08-2-1 14:33 |只看該作者
yes

原文章由 yan02 於 08-2-1 14:24 發表
美人:
得呀,女人來完M 時,飲返的紅棗水可以補返血,不過要沒核的,有核個的會燥的.

Rank: 5Rank: 5


3104
1739#
發表於 08-2-1 14:35 |只看該作者
雪:
你是否買去左核個的呀 ?不多啦,我坐月飲半個月煲左6斤,我用紅棗,桂元,党參一起煲出來當水飲,(我個時不飲開水的,人地話開水涼,就將個的當水飲)1斤先煲得3-4次,你如果落的料不夠,煲出來沒味,不過可以番煲:tongue: :tongue:
平時煲湯都可以落的,煲蓮藕湯我會加幾粒落去,很快用完,再係又不到,比半斤我啦,

原文章由 雪文 於 08-2-1 14:24 發表
OKOK.

剛才買咗一斤紅棗, 原來好多, 早知要半斤啦. 不過開咗聲, 唔好意思話唔要咁多.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1740#
發表於 08-2-1 14:37 |只看該作者
我老細要去開會呀, 我有一小時時間可以亳無顧忌咁睇小說
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖