- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
雪:
你是否買去左核個的呀 ?不多啦,我坐月飲半個月煲左6斤,我用紅棗,桂元,党參一起煲出來當水飲,(我個時不飲開水的,人地話開水涼,就將個的當水飲)1斤先煲得3-4次,你如果落的料不夠,煲出來沒味,不過可以番煲:tongue: :tongue:
平時煲湯都可以落的,煲蓮藕湯我會加幾粒落去,很快用完,再係又不到,比半斤我啦,
原文章由 雪文 於 08-2-1 14:24 發表 
OKOK.
剛才買咗一斤紅棗, 原來好多, 早知要半斤啦. 不過開咗聲, 唔好意思話唔要咁多. |
|