關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1721#
發表於 08-1-21 14:58 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:51 發表

jerry媽: book bbq度我網上訂左啦, 今晚去埋pay $$就ok.

Rank: 6Rank: 6


6601
1722#
發表於 08-1-21 14:59 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 14:58 發表
我都好like ga, but 今次唔買la, 一食我就唔停口, lee排肥咗好多

我唔信呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1723#
發表於 08-1-21 15:01 |只看該作者
係呀, 惠州涷好多加

原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:53 發表

買多件大褸囉!

Rank: 6Rank: 6


6601
1724#
發表於 08-1-21 15:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:56 發表

我真係未食過.......我/屋企人多數買金沙, 麥提x, m&m....

金沙》》我都love呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
1725#
發表於 08-1-21 15:02 |只看該作者
見到真人, 你咪知lor , 不過舊肥腩真係大舊咗
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:59 發表

我唔信呀!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1726#
發表於 08-1-21 15:02 |只看該作者
真係比你大到, 你都知你幾....................咸濕 ga la

原文章由 雪文 於 08-1-21 14:49 發表
come,我笑呢個妹妹仔俾我"大"到

Rank: 6Rank: 6


6601
1727#
發表於 08-1-21 15:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:58 發表


買啦!買啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1728#
發表於 08-1-21 15:04 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 15:02 發表
見到真人, 你咪知lor , 不過舊肥腩真係大舊咗

睇吓點!:loveliness: :loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
1729#
發表於 08-1-21 15:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 14:57 發表
我都只食dark chocolate, but 99%又太誇

試吓啦!好正架!

不過dark chocolate最正都係Godiva,但太太太貴啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1730#
發表於 08-1-21 15:07 |只看該作者

激將法唔掂

大家唔好千祈講個問題俾佢知
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 15:02 發表
真係比你大到, 你都知你幾....................咸濕 ga la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1731#
發表於 08-1-21 15:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 15:01 發表
係呀, 惠州涷好多加

Rank: 6Rank: 6


6601
1732#
發表於 08-1-21 15:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:08 發表


come come:

我地都係為你好啫。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1733#
發表於 08-1-21 15:10 |只看該作者
Godiva太太太貴la, 我好cheap, 食過又唔覺有咩特別, 同平平地個d都係差唔多, royce chocolate都幾好食gar
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:05 發表

試吓啦!好正架!

不過dark chocolate最正都係Godiva,但太太太貴啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1734#
發表於 08-1-21 15:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 15:10 發表
Godiva太太太貴la, 我好cheap, 食過又唔覺有咩特別, 同平平地個d都係差唔多, royce chocolate都幾好食gar

royce都係貴野喎! 你唔cheap,我仲cheap cheap啦!我覺得Cadbury的dark chocolate已經好好味!

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-21 15:15 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1735#
發表於 08-1-21 15:15 |只看該作者
我剛才想揾惠州天氣俾你睇, 但條link無晒.
惠州真係比香港涷 3-5度加

原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:09 發表

come come:

我地都係為你好啫。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1736#
發表於 08-1-21 15:16 |只看該作者
royce比godiva平好多, 不過都係貴, 我好小買黎食, 都係人地送先至試過
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:13 發表

royce都係貴野喎! 你唔cheap,我仲cheap cheap啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1737#
發表於 08-1-21 15:16 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:09 發表

come come:

我地都係為你好啫。

NO MONEY!!!:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1738#
發表於 08-1-21 15:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 15:15 發表
我剛才想揾惠州天氣俾你睇, 但條link無晒.
惠州真係比香港涷 3-5度加

再凍d??????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1739#
發表於 08-1-21 15:18 |只看該作者
Cadbury咩牌子? where to buy? how much?
原文章由 KY2004 於 08-1-21 15:13 發表

royce都係貴野喎! 你唔cheap,我仲cheap cheap啦!我覺得Cadbury的dark chocolate已經好好味!

Rank: 6Rank: 6


6601
1740#
發表於 08-1-21 15:20 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 15:16 發表

NO MONEY!!!:cry: :cry: :cry: :cry:

信你至奇!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖