- 在線時間
- 156 小時
- 最後登錄
- 08-1-29
- 國民生產力
- 71
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6530
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 6601
- UID
- 19054
 
|
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 15:10 發表 
Godiva太太太貴la, 我好cheap, 食過又唔覺有咩特別, 同平平地個d都係差唔多, royce chocolate都幾好食gar
royce都係貴野喎! 你唔cheap,我仲cheap cheap啦!我覺得Cadbury的dark chocolate已經好好味!
[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-21 15:15 編輯 ] |
|