註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:22 發表 come come: 我差唔多,應個話買凸囉! 我拓love 買的袋係for 今年X'mas gift.
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:06 發表 你係洗手間睇唔倒咩????
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:17 發表 睇左, 13-16度, 都應該無上星期咁辛苦嘅!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:26 發表 今年X'MAS??? 我上2-3個月真係CHI左線, 買左好多野好多野, 淨係鞋都買左4對. 2對平底(一對穿損腳:cry: ), 一對BOOTS, 一對2吋跟的.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:22 發表 係呀, 所以我咪成日問你地幾時去"牛陣"囉!
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-7 14:59 發表 love, hoganma, 我見我女D相出現係學校網呀(X'mas崇拜&聯歡)!
原文章由 雪文 於 08-1-7 15:28 發表 顧住欣賞條褲: :
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:33 發表 下次我再原set咁穿多一次套衫,褲,boots比你睇
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:29 發表 我覺得都好涷囉!因話係cloudy天氣。
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 14:54 發表 咁多人死唔見佢死
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:35 發表 come come: 你會買neverfull的PM or MM size呀?PM:$4550, MM: $5150.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:33 發表 我LOOK左啦,反而8掛去左睇升旗禮時見到KATIEMA亞囡WOR
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:19 發表 話時話, 我上2個月想買的東西都買晒咁滯, 而家係差個手袋咋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:37 發表 mm係中size, pm係咪small size呀???? 咁我like mm多d, 再大一個size都可接受.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:36 發表 咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-| 牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:38 發表
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:38 發表 come come: 係呀!GM你都OK?你有咁多野呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:44 發表 咪咁啦.....
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:46 發表 大size都好似真係頗大個吓呵?!?! 雪文: 而家op入場費幾$$????