關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1721#
發表於 08-1-7 15:26 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:22 發表

come come:

我差唔多,應個話買凸囉!
我拓love 買的袋係for 今年X'mas gift.

今年X'MAS???
我上2-3個月真係CHI左線, 買左好多野好多野, 淨係鞋都買左4對.
2對平底(一對穿損腳:cry: ), 一對BOOTS, 一對2吋跟的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1722#
發表於 08-1-7 15:28 |只看該作者
顧住欣賞條褲: :

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:06 發表

你係洗手間睇唔倒咩????

Rank: 6Rank: 6


6601
1723#
發表於 08-1-7 15:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:17 發表

睇左, 13-16度, 都應該無上星期咁辛苦嘅!

我覺得都好涷囉!因話係cloudy天氣。

Rank: 6Rank: 6


6601
1724#
發表於 08-1-7 15:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:26 發表

今年X'MAS???
我上2-3個月真係CHI左線, 買左好多野好多野, 淨係鞋都買左4對.
2對平底(一對穿損腳:cry: ), 一對BOOTS, 一對2吋跟的.

come come:

你幾時做左鞋痴呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1725#
發表於 08-1-7 15:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:22 發表

係呀, 所以我咪成日問你地幾時去"牛陣"囉!

快D定日子啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1726#
發表於 08-1-7 15:33 |只看該作者
我LOOK左啦,反而8掛去左睇升旗禮時見到KATIEMA亞囡WOR


原文章由 KY2004 於 08-1-7 14:59 發表
love, hoganma,

我見我女D相出現係學校網呀(X'mas崇拜&聯歡)!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1727#
發表於 08-1-7 15:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-7 15:28 發表
顧住欣賞條褲: :

下次我再原set咁穿多一次套衫,褲,boots比你睇

Rank: 6Rank: 6


6601
1728#
發表於 08-1-7 15:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:33 發表

下次我再原set咁穿多一次套衫,褲,boots比你睇

come come:

你會買neverfull的PM or MM size呀?PM:$4550, MM: $5150.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1729#
發表於 08-1-7 15:36 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:29 發表

我覺得都好涷囉!因話係cloudy天氣。

咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-|

牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????

Rank: 8Rank: 8


17382
1730#
發表於 08-1-7 15:36 |只看該作者
YES呀


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 14:54 發表
咁多人死唔見佢死   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1731#
發表於 08-1-7 15:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:35 發表

come come:

你會買neverfull的PM or MM size呀?PM:$4550, MM: $5150.

mm係中size, pm係咪small size呀???? 咁我like mm多d, 再大一個size都可接受.

Rank: 6Rank: 6


6601
1732#
發表於 08-1-7 15:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:33 發表
我LOOK左啦,反而8掛去左睇升旗禮時見到KATIEMA亞囡WOR

邊張有呀?

我女都有1張單人,係X'mas崇拜個版,睇你估唔估到邊個。 (由頂數下去第5行,右面第1張)

Rank: 8Rank: 8


17382
1733#
發表於 08-1-7 15:38 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:19 發表
話時話, 我上2個月想買的東西都買晒咁滯, 而家係差個手袋咋

Rank: 6Rank: 6


6601
1734#
發表於 08-1-7 15:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:37 發表

mm係中size, pm係咪small size呀???? 咁我like mm多d, 再大一個size都可接受.

come come:

係呀!GM你都OK?你有咁多野呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1735#
發表於 08-1-7 15:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:36 發表

咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-|

牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????

我暫時都得。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1736#
發表於 08-1-7 15:44 |只看該作者
1月25日才OK.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:36 發表

咁又係, 不過凍的日子都快無乜架囉:-|

牛陣~~如約18/1 or 25/1 你地得唔得????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1737#
發表於 08-1-7 15:44 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 15:38 發表

咪咁啦.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1738#
發表於 08-1-7 15:46 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 15:38 發表

come come:

係呀!GM你都OK?你有咁多野呀?

大size都好似真係頗大個吓呵?!?!

雪文: 而家op入場費幾$$????

Rank: 6Rank: 6


6601
1739#
發表於 08-1-7 15:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:44 發表

咪咁啦.....

Rank: 6Rank: 6


6601
1740#
發表於 08-1-7 15:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 15:46 發表

大size都好似真係頗大個吓呵?!?!

雪文: 而家op入場費幾$$????

我覺得太大喇!除非你真係好多野啦!:)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖