註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 14:48 硐表 你都好快手喎!:)
返回頂部
大宅
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 14:50 硐表 差不多啦,要做其實都好快既~~~有心的話: :
原文章由 yan02 於 07-11-22 14:54 硐表 很不開心呀 不見很多錢呀
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 14:56 硐表 me too la
原文章由 雪文 於 07-11-22 15:01 硐表 我返來啦. Jusco拒我于門外
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 14:55 硐表 如果d小朋友做功課都明白lee一點就好囉.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 15:04 硐表 成3點先返 你老細唔係度咩?
原文章由 雪文 於 07-11-22 15:09 硐表 我做公事, 同老細買x'mas 卡. 但係返來發現佢年年send 出卡的word file 唔見咗 哎呀, 唔見我就大件事啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 14:59 硐表 d股票
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 15:11 硐表 x'mas卡我地年年都出去印, 二-三佰張倒啦.
原文章由 yw 於 07-11-22 15:12 硐表 雪文, funfun, ilove, comecome, november, hoganmama, 蘭蘭, jerry豬.... 好多謝你地呀!好感動!! 頭先有一班同事靖我食日本餐, 仲切埋B'Cake真係好開心
原文章由 雪文 於 07-11-22 15:11 硐表 yes