註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 14:19 硐表 hi~~ 今日我都去左飲楊桃汁. 午餐= 楊桃汁+芒果芝士火腿三文治 $18大元. 抵!!
返回頂部
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 14:15 硐表 或者係你C6掛住你,所以搵借口打比你呢?
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-16 14:14 硐表 食咁少, 夠飽??
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 14:20 硐表 搵借口同妳溝通下, 唔好話人啦...
男爵府
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 14:21 硐表 你又係觀塘返工嗎...我今朝本來都想買不過間舖冇開呀。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 14:23 硐表 正wor,我呢頭就無楊桃汁賣
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 14:21 硐表 係咁好la ,難為亞仔餓親
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 14:32 硐表 我今日全日都好
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 14:31 硐表 係呀, 佢真係即時用隻大楊桃榨汁... 新鮮~~~新鮮~~~
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 14:32 硐表 你有無好溫柔咁同佢講叫佢食多d野ar, 今晚出多d力ar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 14:35 硐表 龍媽: 你買幾$/杯呀?:)
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-16 14:36 硐表 單買 $10 加三文治 $18