註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-25 09:51 硐表 上個星期我都有去行過, 唔係平好多喳!! 同埋我見有d野好似倉底貨咁, 舊舊的.....
返回頂部
大宅
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 09:34 硐表 hoganma: 我send左相比你啦, 去look look啦!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:03 硐表 睇左la, 都幾靚wor, 真係幾似個日個條WOR
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:15 硐表 上次同你睇果條裙, 我尋日同我家姐去睇, 佢話都幾啱穿去飲, 親boots好睇, 不過灰色靚過紫色好多, 仲話有黑色的話都想買, 可惜無!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:22 硐表 但似你而家個條bor, 之前好似有黑色gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:35 硐表 係啦, 不過我都會慢慢睇下先! 你隻330放左未呀? 而家到返$12x, 我又心郁郁想放左少少先!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:41 硐表 隻330 $130時放左la, 賺呢d又蝕個d, 好灰
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:47 硐表 嘩! 好眼光呀, 我就係唔捨得放, 而家都唔知點好!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:49 硐表 好鬼咩, 咪又蝕番係第二度
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 10:54 硐表 Hi, 好耐無上黎老細上大陸, 330 是什麼股 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:57 硐表 mandy: long time no see la... 330=思捷 樓下開左間新的足浴店, 你有無幫親過呀??????
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 11:00 硐表 330 好貴你抽唔抽阿里xx, 我而家水尾先學人玩抽新股. 未去過不過都好想試下.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 11:08 硐表 阿里~~我唔抽啦. 我可能下個星期搵晚去試下, 試左話你聽o唔ok?
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 11:24 硐表 試下如ok 的話pm 比我. thanks
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 11:42 硐表 唉,我要搵過補習miss啦