關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1721#
發表於 07-10-25 10:01 |只看該作者
尋日係last day, 嘩.....比$$條龍不知幾咁多人, 我同女女睇下有乜野啱, 我老公就排定隊先!!!

原文章由 novemberwm 於 07-10-25 09:51 硐表


上個星期我都有去行過, 唔係平好多喳!! 同埋我見有d野好似倉底貨咁, 舊舊的.....

Rank: 5Rank: 5


4403
1722#
發表於 07-10-25 10:03 |只看該作者
雪雪:

生日快樂!

Wish you   

越黎越 more!

Happy Birthday! :loveliness: :loveliness: :loveliness:

[ 本文章最後由 yuetmama 於 07-10-25 10:06 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1723#
發表於 07-10-25 10:03 |只看該作者
睇左la, 都幾靚wor, 真係幾似個日個條WOR
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 09:34 硐表

hoganma: 我send左相比你啦, 去look look啦!

Rank: 5Rank: 5


3104
1724#
發表於 07-10-25 10:06 |只看該作者
Happy Birthday To Minnie !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1725#
發表於 07-10-25 10:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:03 硐表
睇左la, 都幾靚wor, 真係幾似個日個條WOR

上次同你睇果條裙, 我尋日同我家姐去睇, 佢話都幾啱穿去飲, 親boots好睇, 不過灰色靚過紫色好多, 仲話有黑色的話都想買, 可惜無!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1726#
發表於 07-10-25 10:15 |只看該作者
mornong 今日busy

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1727#
發表於 07-10-25 10:22 |只看該作者
但似你而家個條bor, 之前好似有黑色gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:15 硐表

上次同你睇果條裙, 我尋日同我家姐去睇, 佢話都幾啱穿去飲, 親boots好睇, 不過灰色靚過紫色好多, 仲話有黑色的話都想買, 可惜無!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1728#
發表於 07-10-25 10:35 |只看該作者
係啦, 不過我都會慢慢睇下先!

你隻330放左未呀? 而家到返$12x, 我又心郁郁想放左少少先!
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:22 硐表
但似你而家個條bor, 之前好似有黑色gar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1729#
發表於 07-10-25 10:41 |只看該作者
隻330 $130時放左la, 賺呢d又蝕個d, 好灰
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:35 硐表
係啦, 不過我都會慢慢睇下先!

你隻330放左未呀? 而家到返$12x, 我又心郁郁想放左少少先!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1730#
發表於 07-10-25 10:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:41 硐表
隻330 $130時放左la, 賺呢d又蝕個d, 好灰

嘩! 好眼光呀, 我就係唔捨得放, 而家都唔知點好!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1731#
發表於 07-10-25 10:49 |只看該作者
好鬼咩, 咪又蝕番係第二度
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:47 硐表

嘩! 好眼光呀, 我就係唔捨得放, 而家都唔知點好!!!

Rank: 5Rank: 5


3060
1732#
發表於 07-10-25 10:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-25 10:49 硐表
好鬼咩, 咪又蝕番係第二度  


Hi,

好耐無上黎老細上大陸, 330 是什麼股 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1733#
發表於 07-10-25 10:57 |只看該作者
mandy: long time no see la...
330=思捷
樓下開左間新的足浴店, 你有無幫親過呀??????
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 10:54 硐表

Hi,

好耐無上黎老細上大陸, 330 是什麼股 ?

Rank: 5Rank: 5


3060
1734#
發表於 07-10-25 11:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 10:57 硐表
mandy: long time no see la...
330=思捷
樓下開左間新的足浴店, 你有無幫親過呀??????


330 好貴你抽唔抽阿里xx, 我而家水尾先學人玩抽新股.
未去過不過都好想試下.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1735#
發表於 07-10-25 11:08 |只看該作者
阿里~~我唔抽啦.

我可能下個星期搵晚去試下, 試左話你聽o唔ok?
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 11:00 硐表

330 好貴你抽唔抽阿里xx, 我而家水尾先學人玩抽新股.
未去過不過都好想試下.

Rank: 5Rank: 5


3060
1736#
發表於 07-10-25 11:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-25 11:08 硐表
阿里~~我唔抽啦.

我可能下個星期搵晚去試下, 試左話你聽o唔ok?


試下如ok 的話pm 比我. thanks

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1737#
發表於 07-10-25 11:35 |只看該作者
原文章由 mandy_lee 於 07-10-25 11:24 硐表


試下如ok 的話pm 比我. thanks

無問題!

升左小二, 你亞女點呀????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1738#
發表於 07-10-25 11:42 |只看該作者
唉,我要搵過補習miss啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1739#
發表於 07-10-25 11:47 |只看該作者
WHYWHYWHY
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-25 11:42 硐表
唉,我要搵過補習miss啦

Rank: 5Rank: 5


3104
1740#
發表於 07-10-25 11:52 |只看該作者
COME :

和記仲未寄信比我還盒,今天收到張單要我交21.22,我先打去問
叫我自己拿去加拿芬廣場交,我想問,如果遲交是否會罰錢
不過和記都話到昤罰錢可以幫我豁免,不過要我再打上去囉.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖