關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1721#
發表於 07-10-10 12:02 |只看該作者
我仔星期四測數學ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:22 硐表
hognama,katiema

我問過人啦測驗及考試前學校會有一次試考的

Rank: 4


679
1722#
發表於 07-10-10 12:10 |只看該作者
我去補習社,個度d miss幾嚴,亞女做唔哂d嘢唔俾走,會針對佢ge錯處同佢温書,都ok ga
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:56 硐表
你去補習社 or上門 我係上門的:

Rank: 8Rank: 8


17382
1723#
發表於 07-10-10 12:12 |只看該作者
under 10度我囡just羊毛底衫+羽X
over 10度就平時d縷都得啦因為我囡係火爐

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 11:59 硐表
我仔不嬲都係著羽X + 棉“立”背心

Rank: 8Rank: 8


17382
1724#
發表於 07-10-10 12:13 |只看該作者
手冊寫 or上網check到  我地未知呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:02 硐表
我仔星期四測數學ar

Rank: 8Rank: 8


17382
1725#
發表於 07-10-10 12:15 |只看該作者
貴唔貴呢 好既補習社都唔多架啦

原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:10 硐表
我去補習社,個度d miss幾嚴,亞女做唔哂d嘢唔俾走,會針對佢ge錯處同佢温書,都ok ga

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1726#
發表於 07-10-10 12:15 |只看該作者
羊毛底衫都有著, 唔著咁多, 99會哦gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:12 硐表
under 10度我囡just羊毛底衫+羽X
over 10度就平時d縷都得啦因為我囡係火爐

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1727#
發表於 07-10-10 12:18 |只看該作者
尋日手冊寫gar, 我都唔知點同佢溫
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:13 硐表
手冊寫 or上網check到  我地未知呀

Rank: 8Rank: 8


17382
1728#
發表於 07-10-10 12:20 |只看該作者
99就係咁架啦 成日驚佢地唔夠衫~~~係咁著著到好似成隻’總’咁樣 我囡唔洗著好多衫的,著得多重衰成身汗架,冬天佢訓時著件羊毛底衫就ok架啦而且唔可以come太多被,如果come得多 orcome得太上佢就成頭汗架啦ops:" />


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:15 硐表
羊毛底衫都有著, 唔著咁多, 我99會哦gar

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:26 編輯 ]

Rank: 4


679
1729#
發表於 07-10-10 12:21 |只看該作者
係屋企樓下間育苗,四年級$1680/month.每日2hrs.不過好多時都唔止,有時星期五,補完習會有活動,唔駛另俾$
考試加強班$300/2 hrs
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 11:58 硐表

你亞女係邊度補習呀??????????? 幾錢/月???????

Rank: 8Rank: 8


17382
1730#
發表於 07-10-10 12:24 |只看該作者
咁我呢2日留意下先 thanks
你有無睇清楚前日派返來果張考試範圍
中,英,數,wor,測驗唔係只考中,英,數
常識都要考wor,重有默書都係考試範圍


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:18 硐表
尋日手冊寫gar, 我都唔知點同佢溫

Rank: 4


679
1731#
發表於 07-10-10 12:27 |只看該作者
same same,不過俾佢湊唔敢同佢拗
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:20 硐表
99就係咁架啦 成日驚佢地唔夠衫~~~係咁著著到好似成隻’總’咁樣 我囡唔洗著好多衫的,著得多重衰成身汁架,冬天佢訓時著件羊毛底衫就ok架啦而且唔可以come太多被,如果come得多 orcome得太上佢就成頭汗架啦


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1732#
發表於 07-10-10 12:30 |只看該作者
立過下, 無咩研究過, 諗住溫先睇
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:24 硐表
咁我呢2日留意下先 thanks
你有無睇清楚前日派返來果張考試範圍
中,英,數,常wor,測驗唔係只考中,英,數
常識都要考wor,重有默書都係考試範圍


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1733#
發表於 07-10-10 12:31 |只看該作者
呢個價ok啦,最緊要佢地做到野


原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:21 硐表
係屋企樓下間育苗,四年級$1680/month.每日2hrs.不過好多時都唔止,有時星期五,補完習會有活動,唔駛另俾$
考試加強班$300/2 hrs

Rank: 8Rank: 8


17382
1734#
發表於 07-10-10 12:33 |只看該作者
呢句咁順口既


原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:27 硐表
same same,不過俾佢湊唔敢同佢拗

Rank: 8Rank: 8


17382
1735#
發表於 07-10-10 12:35 |只看該作者
我尋晚先立過下ja,都岩既,溫先睇:D

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:30 硐表
立過下, 無咩研究過, 諗住溫先睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1736#
發表於 07-10-10 12:42 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:35 硐表
我尋晚先立過下ja,都岩既,溫先睇:D

我女今年唔補住, 出年先考慮, 因而家我/亞女仲應付倒d功課.:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1737#
發表於 07-10-10 12:54 |只看該作者
功課返而無問題我都應付到,加上亞囡都做得好快,我晚上只係對功課及睇錯處,e+平均每日4-5樣,假期前就7-8樣,7-8樣時亞囡最耐都係做1.5小時only,我覺得都算係咁啦 ,補習都好小補課文既野(默書除外),主要係課外ja,補充就快要做小一下了


原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 12:42 硐表

我女今年唔補住, 出年先考慮, 因而家我/亞女仲應付倒d功課.:-|  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1738#
發表於 07-10-10 13:15 |只看該作者
我覺得補習一個月成仟幾蚊都幾貴囉!!!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:54 硐表
功課返而無問題我都應付到,加上亞囡都做得好快,我晚上只係對功課及睇錯處,e+平均每日4-5樣,假期前就7-8樣,7-8樣時亞囡最耐都係做1.5小時only,我覺得都算係咁啦 ,補習都好小補課文既野(默書除外),主要係課外ja,補充就快要做小一下了 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1739#
發表於 07-10-10 13:25 |只看該作者
都幾架 所以我e+極小行街買野囉
不過睇到亞囡一路進步咩都係返度

我e+又諗緊珠心算重學唔學好
課外興趣班好似多得濟



原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 13:15 硐表
我覺得補習一個月成仟幾蚊都幾貴囉!!!!!!

Rank: 4


679
1740#
發表於 07-10-10 13:36 |只看該作者
貴都冇計啦 ,鬼叫自己冇耐性同佢温書咩!冇咗補習,我諗佢每日都俾我 ,我就俾佢攪到
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 13:15 硐表
我覺得補習一個月成仟幾蚊都幾貴囉!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖