註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:22 硐表 hognama,katiema 我問過人啦測驗及考試前學校會有一次試考的
返回頂部
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:56 硐表 你去補習社 or上門 我係上門的:
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 11:59 硐表 我仔不嬲都係著羽X + 棉“立”背心
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:02 硐表 我仔星期四測數學ar
原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:10 硐表 我去補習社,個度d miss幾嚴,亞女做唔哂d嘢唔俾走,會針對佢ge錯處同佢温書,都ok ga
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:12 硐表 under 10度我囡just羊毛底衫+羽X over 10度就平時d縷都得啦因為我囡係火爐
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:13 硐表 手冊寫 or上網check到 我地未知呀
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:15 硐表 羊毛底衫都有著, 唔著咁多, 我99會哦gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 11:58 硐表 你亞女係邊度補習呀??????????? 幾錢/月???????
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:18 硐表 尋日手冊寫gar, 我都唔知點同佢溫
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:20 硐表 99就係咁架啦 成日驚佢地唔夠衫~~~係咁著著到好似成隻’總’咁樣 我囡唔洗著好多衫的,著得多重衰成身汁架,冬天佢訓時著件羊毛底衫就ok架啦而且唔可以come太多被,如果come得多 orcome得太上佢就成頭汗架啦 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:24 硐表 咁我呢2日留意下先 thanks 你有無睇清楚前日派返來果張考試範圍 中,英,數,常wor,測驗唔係只考中,英,數 常識都要考wor,重有默書都係考試範圍 ...
原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:21 硐表 係屋企樓下間育苗,四年級$1680/month.每日2hrs.不過好多時都唔止,有時星期五,補完習會有活動,唔駛另俾$ 考試加強班$300/2 hrs
原文章由 irenec11 於 07-10-10 12:27 硐表 same same,不過俾佢湊唔敢同佢拗
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 12:30 硐表 立過下, 無咩研究過, 諗住溫先睇
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:35 硐表 我尋晚先立過下ja,都岩既,溫先睇:D
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 12:42 硐表 我女今年唔補住, 出年先考慮, 因而家我/亞女仲應付倒d功課.:-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 12:54 硐表 功課返而無問題我都應付到,加上亞囡都做得好快,我晚上只係對功課及睇錯處,e+平均每日4-5樣,假期前就7-8樣,7-8樣時亞囡最耐都係做1.5小時only,我覺得都算係咁啦 ,補習都好小補課文既野(默書除外),主要係課外ja,補充就快要做小一下了 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 13:15 硐表 我覺得補習一個月成仟幾蚊都幾貴囉!!!!!!