註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 14:15 發表 Hoganmama, 有野請教, 我想知金麗個邊返學有什麼其他東西要帶? thanks!:loveliness: :loveliness:
返回頂部
大宅
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 13:28 發表 我以前係晚晚, 而家就隔幾個月先去一次k
原文章由 yuetmama 於 07-8-17 13:50 發表 Who is calling me? Dear all, Long time no chat. Really busy in looking after the kids + working in office during the summer holida ...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 13:13 發表 你話呢?? 我第一次去bar係16歲, 以前就個個星期六去, 而家就唔得啦, 只可以一/兩個月去一次左右
原文章由 雪文 於 07-8-17 14:54 發表 各位, 今晚更改行程, 我要提前一個鐘收工 ( 同老細講掂數 ) 咁我直接帶對仔女去惠州. 明天可多半日時間
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 15:05 發表 你老細真好
原文章由 雪文 於 07-8-17 15:08 發表 有代價加 要同佢上深圳"提款", 同埋只俾我早走一個鐘.
原文章由 katiekma 於 07-8-17 14:53 發表 Hello 各位我來lar, 最好帶一套衫/褲 & 底褲, 佢地未習慣會瀨屎架 。
原文章由 katiekma 於 07-8-17 15:11 發表 提款??提完$星期一再比番佢??
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 12:36 發表 你地唔好笑我啦.......!!!!!!! 好多謝你地........我都係咁諗架啦, 雖然係好少的事, 但係有時真係忍唔住, 個心有dd酸, 可能我仲未能習慣佢咁樣的語氣........ 我已經洗左面啦 ...
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 12:40 發表 食得開心d 啦....... 不過通常呢d咁ge 情況都會斯斯斯文文 la........ 唔好失禮boss........
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 16:04 發表 無笑你WOR我個C6都係咁衰的