關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2862
1701#
發表於 07-2-27 10:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo, 我的囡囡讀浸信會培理, 妳個囝囝在北角救世軍, 可否優先入柴灣救世小學?? 因這間小學聽聞幾好!

Rank: 5Rank: 5


4670
1702#
發表於 07-2-27 11:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mickeyeva, 有冇得優先入就唔肯定, 機會率係會高d, 但要1st round就要填佢, 如果1st round抽唔到, 2nd round都要填第1位, 老師同校長都講間小學唔錯, 但要到09年先轉全日, 同埋杏花邨係屬於16網

Rank: 3Rank: 3


492
1703#
發表於 07-2-27 13:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

2, 滬江小學 & 5. 北角衛理小學幾好.中一派位幾好.

mickeyeva 寫道:
各位媽咪, 以下幾間小學口啤怎樣, 邊間好?? 謝謝!    

因我的囡兒現在讀緊K2, 今年九月要選校:

1. 太古小學
2, 滬江小學
3. 勵志會梁李秀娛紀念小學
4. 北角官立
5. 北角衛理小學

Rank: 5Rank: 5


4670
1704#
發表於 07-2-27 14:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117 & mickeyeva,

滬江小學 - 廿週年校慶嘉年華 - 3月10日和11日

唔知可唔可以就咁入去參觀呢

Rank: 3Rank: 3


221
1705#
發表於 07-2-27 14:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位:

想問問你地對勵志會梁李秀娛紀念小學嘅意見:

1. 請問係唔係活動教學?
2. 校長同老師有無愛心?
3. 學校嘅程度深唔深?
4. 多唔多功課?
5. 一星期有幾多次默書?
6. 小朋友讀得開唔開心,會唔會好大壓力?

請知道嘅媽咪比D意見!

Thanks

Rank: 5Rank: 5


4670
1706#
發表於 07-2-28 12:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

下面條link係有關3月份學校開放日資料, 不過唔係好齊全

2007年3月學校開放日

Rank: 3Rank: 3


206
1707#
發表於 07-2-28 13:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi, 各位, 好開心有朋友回應, 本人也是 9 月入表, 2個女原想去香港嘉諾撒學校, 但她們比較心散, 現在做功課十分勞氣, 所以怕追不上, 此校是不是好深 ?  有朋友可比意見??  次選是衛理, 但上下午各兩班, 恐怕不夠人爭, 因為只有基本分數, 另外循道只有半日班, d朋友都建議去 (i)太古 或 (ii)滬江, 但我對此區學校完全不識, 希望各位朋友比多點意見, 無言感激 !    

Rank: 5Rank: 5


4670
1708#
發表於 07-2-28 13:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Twinscatma 寫道:
hi, 各位, 好開心有朋友回應, 本人也是 9 月入表, 2個女原想去香港嘉諾撒學校, 但她們比較心散, 現在做功課十分勞氣, 所以怕追不上, 此校是不是好深 ?  有朋友可比意見??  次選是衛理, 但上下午各兩班, 恐怕不夠人爭, 因為只有基本分數, 另外循道只有半日班, d朋友都建議去 (i)太古 或 (ii)滬江, 但我對此區學校完全不識, 希望各位朋友比多點意見, 無言感激 !    


Twinscatma, 我只覺得這3間相比, 太古小學會冇咁深同冇咁辛苦.

Rank: 5Rank: 5


4670
1709#
發表於 07-3-5 12:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

請問你地知唔知北角官小下午校係咪有個新網址呀? 用番舊網址到今日都係未入到, 係咪仲未work/另有新網址?   

Rank: 5Rank: 5


2862
1710#
發表於 07-3-8 17:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想問循道和衛理是否好難入, 聽聞一年班好少班?? 謝謝!

Rank: 3Rank: 3


492
1711#
發表於 07-3-9 16:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mickeyeva,
衛理上/下午各兩班. 又有衛理堂幼稚園的升上,應該難入.
循道上/下午各四班. 上午比較難入.下午walk-in都有位.
兩間派位都幾好(以往成績).今年好似有新計分制.

Rank: 5Rank: 5


2862
1712#
發表於 07-3-9 16:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117, 謝謝妳, 但我想問循道08年全日未??  如半日是否要返星期六?  甚麼是計分制??

Rank: 3Rank: 3


311
1713#
發表於 07-3-9 17:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

要2010年先可轉全日制. 新校舍就在斜對面.你可上綱睇下.
係呀, 星期六要分長短週.
係囉, 咩叫做計分制

Rank: 3Rank: 3


492
1714#
發表於 07-3-10 08:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我都係知d吾知d.
有日我打去某間學校問成績.有個老師答我你今年9月再問.以往中一派位係睇98/99年的學生成績.
而今年中一派位開始睇小六生出去考試分(2年考一次)& yr.2000的成績.

Rank: 5Rank: 5


2769
1715#
發表於 07-3-10 10:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mickeyeva
要2010年下半年先全日制,而家星期六都要返,好似我個囡今日都要返學,因小囡讀北循上午校
mickeyeva 寫道:
SIUBO117, 謝謝妳, 但我想問循道08年全日未??  如半日是否要返星期六?  甚麼是計分制??

Rank: 3Rank: 3


492
1716#
發表於 07-3-10 18:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,你終於返來.搵到工嗎?我5月會resign.
你知唔知上定下會搬新校舍.我打去學校問.下午校好肯定講佢地搬,但上午就話未决定.
聽鳴循道上午校的功課冇下午校咁多.小朋友讀得開心d.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1717#
發表於 07-3-10 23:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

太古深唔深我唔知,但以我所知...好似每日都有八樣功課...忙都忙死呀..... 有錯請指正
KooKoo 寫道:
[quote]
Twinscatma 寫道:
hi, 各位, 好開心有朋友回應, 本人也是 9 月入表, 2個女原想去香港嘉諾撒學校, 但她們比較心散, 現在做功課十分勞氣, 所以怕追不上, 此校是不是好深 ?  有朋友可比意見??  次選是衛理, 但上下午各兩班, 恐怕不夠人爭, 因為只有基本分數, 另外循道只有半日班, d朋友都建議去 (i)太古 或 (ii)滬江, 但我對此區學校完全不識, 希望各位朋友比多點意見, 無言感激 !    


Twinscatma, 我只覺得這3間相比, 太古小學會冇咁深同冇咁辛苦.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2862
1718#
發表於 07-3-11 19:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

今天去滬江小學 - 廿週年校慶嘉年華 , 給我的印象幾好, 因開放的課室都有個主題, 例如:電腦,音樂,英文和美術等,好有心機佈置,又靚,還有攤位遊戲, KooKoo妳有否去參觀?? 各位我想知九月是否選一間小學,不是3間?? 謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2769
1719#
發表於 07-3-11 21:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HI SIUBO117
1月份已返工,不過好忙好忙 唔得閒上來SOSO,只係偷偷地上來,你又resign,會唔會搵到新工先好走
關於上午校定下午校搬新校暫時未有方案,至於功課應該差不多

Rank: 5Rank: 5


4670
1720#
發表於 07-3-12 11:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna, 你今日可以入黎傾計啦    , 好耐都冇同你傾計lu   

mickeyeva, 我昨日冇去參觀呀, 我老公話如唔係揀個間就冇謂晒時間喎, 真畀佢吹漲, 太古小學平均每日都有8樣功課, 都幾多下播   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖