關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1701#
發表於 08-5-29 09:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 09:36 發表
係ar, 我無帶遮添ar 一陣睇下點, 我by mtr過黎都ok 唔駛淋雨

我呢邊落得好大雨呀!仲行雷閃電添!

Rank: 8Rank: 8


17269
1702#
發表於 08-5-29 09:44 |只看該作者
hoganma,

你D pork chops點呀???

Rank: 6Rank: 6


8125
1703#
發表於 08-5-29 09:49 |只看該作者
I like 冬陰公 too, 等我都買來 try try, but 全屋人淨係得我食辣

原文章由 lky2008 於 08-5-29 09:24 AM 發表
早2日係百佳買左$12 5包的冬陰公instant noodles,琴晚開左包做消夜,好好味呀!好香冬陰公味,係有D辣辣地,但好正。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1704#
發表於 08-5-29 09:51 |只看該作者
哈哈哈哈, 一陣話你知, busy
原文章由 lky2008 於 08-5-29 09:44 發表
hoganma,

你D pork chops點呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1705#
發表於 08-5-29 09:53 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-29 09:49 發表
I like 冬陰公 too, 等我都買來 try try, but 全屋人淨係得我食辣

多多:

佢好香架!我落左DD 味粉同埋個冬陰公湯醬,都好 香啦!食得辣的,落多D;唔得的,咪落少少囉!個麵都好爽口!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1706#
發表於 08-5-29 10:06 |只看該作者
ky: 明白你的唔開心!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1707#
發表於 08-5-29 10:06 |只看該作者
我個pork chop 係…….. 唔掂gar, 煎得太耐, 好dry, 之前我99叫我買定李錦記隻排骨醬, 哈哈哈, 可能個wok太黑, d 排骨醬由紅色變左黑色

其實味道係ok gar, 賣相就負分

所以我決定今晚去大家樂食

Rank: 6Rank: 6


8125
1708#
發表於 08-5-29 10:12 |只看該作者
bk 依然 pk, 無法引文

ky

你囡囡係未想你陪佢多d instead of 你成日整野食呀?? 恕我直言, 佢既 attitude 可能係受你 XX 影嚮, 但 basicallly 佢係錫你既, otherwise, 佢都唔會問你拎 cake 食~  我唸你係需要d時間調節返囡囡, 唔好太 care 囡囡無心的說話啦~

Rank: 8Rank: 8


17269
1709#
發表於 08-5-29 10:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 10:06 發表
ky: 明白你的唔開心!!!

但我而家冇乜野lu.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1710#
發表於 08-5-29 10:20 |只看該作者
ky, 你唔好太take 亞女講muk, 佢唔係特登ge, diet coke 間中都會話我無聊ga.

佢仲係細, 有好多嘢仲未明, 你俾d時間佢la.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1711#
發表於 08-5-29 10:22 |只看該作者
問咗借2記card, 仲諗住today 放工去買嘢ga ma, e+咁heavy rain

Rank: 8Rank: 8


17269
1712#
發表於 08-5-29 10:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-29 10:06 發表
我個pork chop 係…….. 唔掂gar, 煎得太耐, 好dry, 之前我99叫我買定李錦記隻排骨醬, 哈哈哈, 可能個wok太黑, d 排骨醬由紅色變左黑色

其實味道係ok gar, 賣相就負分

所以我決定今晚去大家樂食: ...

仲想話你聽中式豉油汁pork chop,好易整同好味添。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1713#
發表於 08-5-29 10:25 |只看該作者
雪 / 多: 我係msn度打左野比你呀, 收到無??????

Rank: 5Rank: 5


4210
1714#
發表於 08-5-29 10:29 |只看該作者
各位早,
小妹今日牛一呀, 晏就請左半日假 去行街.....
希望明天唔好落雨啦, 我仲要去馬交架

Rank: 8Rank: 8


17269
1715#
發表於 08-5-29 10:31 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-29 10:12 發表
bk 依然 pk, 無法引文

ky

你囡囡係未想你陪佢多d instead of 你成日整野食呀?? 恕我直言, 佢既 attitude 可能係受你 XX 影嚮, 但 basicallly 佢係錫你既, otherwise, 佢都唔會問你拎 cake 食~   ...

我明白的,不過係個日刻聽佢咁講,個心唔多舒服啫!佢都有同我講好多次話佢生日時要我整cake俾佢,唔要街買的。

Rank: 6Rank: 6


8125
1716#
發表於 08-5-29 10:35 |只看該作者
講開又講, 我都比兩隻野激c, 阿囝呢幾日都鬧情緒, 10點幾仲係度大咸, 可能打左6歲支針既反應瓜...阿囡又好心散..琴日特登早d返home執下佢地d功課, 費事晚晚同佢地博x到10點幾仲係度嘈..

一早攪掂晒阿囝, 之後睇阿囡d功課, 條友係完全無心機做既

中文小測, 有1題重組句子全題無做..

英文功課, d third person singular既 verb全部無加's';
英文功課, Mary sees one kinds of animals

數學功課, 題目係圈出沒有顏色的部份, 佢圈晒有顏色的部份, 即係完全無睇題目!

數學功課, 1個萍果,吃了1/2個, 即是吃了(半個/1個/2個), 條友答1個~

睇得出佢係完全無心機, 唔認真咁做, 好心散!  我話, 呢d錯連細佬都唔會犯啦!  睇來我又要開始自閉, 完全閉關啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1717#
發表於 08-5-29 10:36 |只看該作者
ky: 我未食過冬陰公湯公仔麵.

Rank: 8Rank: 8


17269
1718#
發表於 08-5-29 10:36 |只看該作者
jerryma:

祝妳生日快樂,日日都咁開心!

美人:

我係2記都儲緊分,不過唔知幾耐先儲到有折。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1719#
發表於 08-5-29 10:41 |只看該作者
Jerry Ma







Rank: 8Rank: 8


17269
1720#
發表於 08-5-29 10:41 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-29 10:35 發表
講開又講, 我都比兩隻野激c, 阿囝呢幾日都鬧情緒, 10點幾仲係度大咸, 可能打左6歲支針既反應瓜...阿囡又好心散..琴日特登早d返home執下佢地d功課, 費事晚晚同佢地博x到10點幾仲係度嘈..

一早攪掂晒阿囝, 之後睇阿囡 ...

多多:

我女都係呀!早2日英默返來,錯好多:
E.g. She takes outs an apple.
He drivers bus every day.
我問乜out要加s嗎?佢話老師讀得唔清楚喎!我話你冇溫書就冇溫啦!有溫點會唔知丫!Drives 同drivers都串錯。
Maths都係一樣呀!完全無心機, 唔認真咁做,要colour的唔記得。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖