關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1701#
發表於 08-2-1 12:40 |只看該作者
你就正la, 我boss之前都成日請ga,e+.........
原文章由 ktmami 於 08-2-1 12:34 發表
Hello,

昨晚老細請我地去朗豪坊洒店食自助餐, 都幾多野食

Rank: 8Rank: 8


17269
1702#
發表於 08-2-1 12:41 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:21 發表
佢阿媽話係先天性糖尿病....約100人中有1個...:cry: :cry: :cry: 驗血驗到出來~

佢阿囡同我囝好 friend 架.....而家兩個唔同小學, 都成日傾計, 佢點名話想見得阿囝 :cry: :cry:


...

真係好慘!希望快D好番!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1703#
發表於 08-2-1 12:42 |只看該作者
e+開始慢慢補番la.:loveliness:
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:35 發表

你地都諗唔到我瞓醫院同C神搏鬥的慘怳!

Rank: 8Rank: 8


17269
1704#
發表於 08-2-1 12:42 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:40 發表
你就正la, 我boss之前都成日請ga,e+.........

我個件mean到,唔駛諗!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1705#
發表於 08-2-1 12:45 |只看該作者
先天都冇計, 希望佢快d出院la.
e,佢地gei感情好深wor.

原文章由 多利是 於 08-2-1 12:21 發表
佢阿媽話係先天性糖尿病....約100人中有1個...:cry: :cry: :cry: 驗血驗到出來~

佢阿囡同我囝好 friend 架.....而家兩個唔同小學, 都成日傾計, 佢點名話想見得阿囝 :cry: :cry:


...

Rank: 8Rank: 8


17269
1706#
發表於 08-2-1 12:46 |只看該作者
我要出去啦!(睇吓有冇褸啱呀)

Rank: 6Rank: 6


8125
1707#
發表於 08-2-1 12:46 |只看該作者
紅糖 of course good 啦...

不過我無落糖架...因為紅棗元肉本身都有d甜味, 或者可以落上次我地買個d 蜜糖, 都 good 的~

原文章由 雪文 於 08-2-1 12:23 PM 發表
我又想問, 加D紅糖入去是否好D ? 同埋而家都難揾紅糖啦.

Rank: 5Rank: 5


1995
1708#
發表於 08-2-1 12:47 |只看該作者
佢就系冇$,平時擺幾圍食年夜飯,今年改全公司幾個人食就算, 不過都幾貴 $328重要加一, 任何 card都冇 discount



原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:40 發表
你就正la, 我boss之前都成日請ga,e+.........

Rank: 6Rank: 6


8125
1709#
發表於 08-2-1 12:48 |只看該作者
係架...我唔敢講咋, 我私底下叫佢'未來新抱仔'架

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:45 PM 發表
先天都冇計, 希望佢快d出院la.
e,佢地gei感情好深wor.

Rank: 5Rank: 5


1995
1710#
發表於 08-2-1 12:50 |只看該作者
小朋友人院, 父母最擔心。希望佢快些出院回家過年。

原文章由 多利是 於 08-2-1 12:21 發表
佢阿媽話係先天性糖尿病....約100人中有1個...:cry: :cry: :cry: 驗血驗到出來~

佢阿囡同我囝好 friend 架.....而家兩個唔同小學, 都成日傾計, 佢點名話想見得阿囝 :cry: :cry:


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1711#
發表於 08-2-1 12:53 |只看該作者
食完飯, 眠一眠

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1712#
發表於 08-2-1 13:16 |只看該作者
ky: 我今日聽你講食飯, 而家食緊胡椒豬肚湯飯,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1713#
發表於 08-2-1 13:18 |只看該作者
金象苑~~你我朋友選的, 佢生日丫嘛!
(不過我都唔係咁差架喎!!!)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1714#
發表於 08-2-1 13:19 |只看該作者
諗住眠一眠, 點知醒起要交電話費, 去到屈記冇得交, 反然走咗去出血, yesterday night 先出完

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1715#
發表於 08-2-1 13:20 |只看該作者
come, 你look唔look到
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:33 發表
come come, 你look look ◎節氣生活 果段
http://www.mdnkids.com/24seasons/winter6.htm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1716#
發表於 08-2-1 13:22 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:19 發表
諗住眠一眠, 點知醒起要交電話費, 去到屈記冇得交, 反然走咗去出血, yesterday night 先出完

CC: 我返屋企先睇得, THANK!!:D

你出左D乜野血呀????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1717#
發表於 08-2-1 13:24 |只看該作者
CC: 係咪你奶奶日日都上你HOME煮飯呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1718#
發表於 08-2-1 13:29 |只看該作者
yesterday night : light blue 樽領冷衫 $191
just: light grey長身冷外套(sales話可當裙) $170

原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:22 發表

CC: 我返屋企先睇得, THANK!!:D

你出左D乜野血呀????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1719#
發表於 08-2-1 13:29 |只看該作者
e+係ga, 仲muk咁問gei??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:24 發表
CC: 係咪你奶奶日日都上你HOME煮飯呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1720#
發表於 08-2-1 13:34 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:29 發表
e+係ga, 仲muk咁問gei??

我之前好似見你話帶飯返工食, 你又咁夜收工, 咪估係咪你奶奶日日上黎幫你囉!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖