註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 ktmami 於 08-2-1 12:34 發表 Hello, 昨晚老細請我地去朗豪坊洒店食自助餐, 都幾多野食
返回頂部
伯爵府
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:21 發表 佢阿媽話係先天性糖尿病....約100人中有1個...:cry: :cry: :cry: 驗血驗到出來~ 佢阿囡同我囝好 friend 架.....而家兩個唔同小學, 都成日傾計, 佢點名話想見得阿囝 :cry: :cry: ...
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:35 發表 你地都諗唔到我瞓醫院同C神搏鬥的慘怳!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:40 發表 你就正la, 我boss之前都成日請ga,e+.........
男爵府
原文章由 雪文 於 08-2-1 12:23 PM 發表 我又想問, 加D紅糖入去是否好D ? 同埋而家都難揾紅糖啦.
大宅
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:45 PM 發表 先天都冇計, 希望佢快d出院la. e,佢地gei感情好深wor.
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:33 發表 come come, 你look look ◎節氣生活 果段 http://www.mdnkids.com/24seasons/winter6.htm
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:19 發表 諗住眠一眠, 點知醒起要交電話費, 去到屈記冇得交, 反然走咗去出血, yesterday night 先出完
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:22 發表 CC: 我返屋企先睇得, THANK!!:D 你出左D乜野血呀????????
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 13:24 發表 CC: 係咪你奶奶日日都上你HOME煮飯呀???
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 13:29 發表 e+係ga, 仲muk咁問gei??