關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1701#
發表於 08-1-21 14:49 |只看該作者
come,我笑呢個妹妹仔俾我"大"到

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:45 發表

雪: why ????? 唔明!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1702#
發表於 08-1-21 14:50 |只看該作者
自己人就明天啦

原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:42 發表

幾時deadline?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1703#
發表於 08-1-21 14:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:49 發表
come,我笑呢個妹妹仔俾我"大"到

oic, 所以佢即刻" stop"

Rank: 6Rank: 6


6601
1704#
發表於 08-1-21 14:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:41 發表

我未食過lee隻牌子, 好唔好食架?? 介紹下啦!

come come:

I love their Dark Chocolate, very smooth and tasty.

Rank: 5Rank: 5


2065
1705#
發表於 08-1-21 14:50 |只看該作者
我女一天氣凍就2條鼻涕, 5G 系咪鼻敏感?睇医生睇到我窮。

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:46 發表
星期五又凍返, 又要"咩"返件厚褸啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1706#
發表於 08-1-21 14:51 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:50 發表
自己人就明天啦

jerry媽: book bbq度我網上訂左啦, 今晚去埋pay $$就ok.

Rank: 6Rank: 6


6601
1707#
發表於 08-1-21 14:51 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:50 發表
自己人就明天啦

咁快呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
1708#
發表於 08-1-21 14:51 |只看該作者
你實食過 佢中文名叫瑞士蓮

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:41 發表

我未食過lee隻牌子, 好唔好食架?? 介紹下啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1709#
發表於 08-1-21 14:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:46 發表
星期五又凍返, 又要"咩"返件厚褸啦!!!!

我星期六仲要上惠州:-| :-| :-| :-|

買多件大褸囉!

Rank: 6Rank: 6


6601
1710#
發表於 08-1-21 14:53 |只看該作者
今日個市又跌左900點喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1711#
發表於 08-1-21 14:53 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:50 發表

come come:

I love their Dark Chocolate, very smooth and tasty.

我會覺得苦囉.

Rank: 5Rank: 5


2065
1712#
發表於 08-1-21 14:54 |只看該作者
WHY? 亞爸/亞媽, 62 & 99 都要去架?

原文章由 hoganmama 於 08-1-21 14:44 發表
no la, 我唔駛去拜年

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1713#
發表於 08-1-21 14:54 |只看該作者
我只需買2盒返屋企同99度, 我會買自己鍾意食個d, 因為都係我同亞仔食番
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:48 發表

我想買返去比我姑奶/奶奶.

Rank: 6Rank: 6


6601
1714#
發表於 08-1-21 14:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:53 發表

我會覺得苦囉.

come come:

好多人都咁講!我唔怕,鍾意夠bitter,我早排買左Meiji 隻99%dark chocolate,好正呀!但我女一食,即刻嘔返出來,話好難頂喎!

Rank: 5Rank: 5


4210
1715#
發表於 08-1-21 14:56 |只看該作者
本應係今日 deadline架, 不過自己人就 hold到明天先deadline咋

原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:51 發表

咁快呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1716#
發表於 08-1-21 14:56 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:51 發表
你實食過 佢中文名叫瑞士蓮

我真係未食過.......我/屋企人多數買金沙, 麥提x, m&m....

Rank: 6Rank: 6


8125
1717#
發表於 08-1-21 14:57 |只看該作者
我25/1應該無咩野交收, 只係 fun fun 1包 honey je..但應該有$$收返

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 02:25 PM 發表
25/1同我交收的:
cy: 周xx的dvd, 我又比套台劇你.
ky: mr. goodbye, 糯米糍
love: clock
仲有無呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1718#
發表於 08-1-21 14:57 |只看該作者
我都只食dark chocolate, but 99%又太誇
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:55 發表

come come:

好多人都咁講!我唔怕,鍾意夠bitter,我早排買左Meiji 隻99%dark chocolate,好正呀!但我女一食,即刻嘔返出來,話好難頂喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1719#
發表於 08-1-21 14:58 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:53 發表

買多件大褸囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
1720#
發表於 08-1-21 14:58 |只看該作者
我都好like ga, but 今次唔買la, 一食我就唔停口, lee排肥咗好多
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:55 發表

come come:

好多人都咁講!我唔怕,鍾意夠bitter,我早排買左Meiji 隻99%dark chocolate,好正呀!但我女一食,即刻嘔返出來,話好難頂喎!
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖