註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:45 發表 雪: why ????? 唔明!!!
返回頂部
大宅
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:42 發表 幾時deadline?
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:49 發表 come,我笑呢個妹妹仔俾我"大"到
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:41 發表 我未食過lee隻牌子, 好唔好食架?? 介紹下啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:46 發表 星期五又凍返, 又要"咩"返件厚褸啦!!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:50 發表 自己人就明天啦
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:46 發表 星期五又凍返, 又要"咩"返件厚褸啦!!!! 我星期六仲要上惠州:-| :-| :-| :-|
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:50 發表 come come: I love their Dark Chocolate, very smooth and tasty.
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 14:44 發表 no la, 我唔駛去拜年
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:48 發表 我想買返去比我姑奶/奶奶.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:53 發表 我會覺得苦囉.
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:51 發表 咁快呀?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:51 發表 你實食過 佢中文名叫瑞士蓮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 02:25 PM 發表 25/1同我交收的: cy: 周xx的dvd, 我又比套台劇你. ky: mr. goodbye, 糯米糍 love: clock 仲有無呀?????
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:55 發表 come come: 好多人都咁講!我唔怕,鍾意夠bitter,我早排買左Meiji 隻99%dark chocolate,好正呀!但我女一食,即刻嘔返出來,話好難頂喎!
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:53 發表 買多件大褸囉!