關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1701#
發表於 08-1-14 14:52 |只看該作者
我好鬼憎執屋and 冇muk sense, 成日執極都唔係好得.  
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 14:11 發表

但係我成日聽見你話係屋企執屋架喎????????
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1702#
發表於 08-1-14 14:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 14:52 發表
我好鬼憎執屋and 冇muk sense, 成日執極都唔係好得.  

我都唔like執屋, 不過無辦法咋!!
我屋企係"塵宅" 你地問雪文就知啦!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1703#
發表於 08-1-14 14:56 |只看該作者
剛收到匯款, 又要出去排隊   (post office & bank)

Rank: 5Rank: 5


2065
1704#
發表於 08-1-14 14:56 |只看該作者
吾緊要, 下次先。 25号我來吾到, 我來到你地食完LA。

e+的小朋友真早熟

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 14:43 發表
Katiema

星期六唔好意思, 無出現到借唔到書比你

25號你出唔出黎食飯? 到時攞比你

今朝同學仔媽咪話佢仔之前原來都有女同學寫紙仔比佢, “I love you”  比老師知道左沒收, 星期六老師比番佢媽咪先知件事
...

Rank: 5Rank: 5


2967
1705#
發表於 08-1-14 14:59 |只看該作者
佢2條傻瓜, on q q, 未瞓醒, 有$都唔識執la
原文章由 yan02 於 08-1-14 14:31 發表
難怪我今早遇到你女拖住你仔啦,行去廣場度,不過他好像見不到我甘
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1706#
發表於 08-1-14 15:01 |只看該作者
我屋企簡直似人地d夜冷店, 週圍都係嘢
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 14:53 發表

我都唔like執屋, 不過無辦法咋!!
我屋企係"塵宅" 你地問雪文就知啦!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1707#
發表於 08-1-14 15:02 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-14 14:56 發表
剛收到匯款, 又要出去排隊   (post office & bank)

今日星期一, bank大把人.....

Rank: 5Rank: 5


2967
1708#
發表於 08-1-14 15:03 |只看該作者
我地例排放紅日, 係new year 先放長假 (唔駛扣自己, 所以每年一定有14days 大假).

我會3月放5days 婚假
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1709#
發表於 08-1-14 15:03 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:01 發表
我屋企簡直似人地d夜冷店, 週圍都係嘢

你人多嘛!!! 我尋晚係你樓下打羽毛球.

Rank: 5Rank: 5


2967
1710#
發表於 08-1-14 15:05 |只看該作者
多你1個人jar ma.

下次預埋我呀, 我之前有同d同事打開ga, 不過e+個個都成日要出trip, 好耐冇打la.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:03 發表

你人多嘛!!! 我尋晚係你樓下打羽毛球.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1711#
發表於 08-1-14 15:07 |只看該作者
頂...d 蜜糖又加價

上星期問, 27/斤, 24/磅, 而家問, 又話個女仔報錯價, 應該28/斤, 24/磅先岩..

fun, 雪, cy

咁係未照訂呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1712#
發表於 08-1-14 15:07 |只看該作者
CY, 你個到容易book場嗎 ?? 我想有時帶仔去打羽毛球.



原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:03 發表

你人多嘛!!! 我尋晚係你樓下打羽毛球.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1713#
發表於 08-1-14 15:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:03 發表
我地例排放紅日, 係new year 先放長假 (唔駛扣自己, 所以每年一定有14days 大假).

我會3月放5days 婚假

我都係一年14日, 會係農曆新年扣左6-7日, 所以餘下唔係好多咋!


打羽毛球~~你幾時想打我地book丫. (可以叫埋fun/雪文佢地, 佢地都有興趣)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1714#
發表於 08-1-14 15:08 |只看該作者
多1個小朋友爭好遠gar, 如果我無亞仔, 我屋企仲乾淨
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:05 發表
多你1個人jar ma.

下次預埋我呀, 我之前有同d同事打開ga, 不過e+個個都成日要出trip, 好耐冇打la.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1715#
發表於 08-1-14 15:09 |只看該作者
照訂啦, 唔該晒

原文章由 多利是 於 08-1-14 15:07 發表
頂...d 蜜糖又加價

上星期問, 27/斤, 24/磅, 而家問, 又話個女仔報錯價, 應該28/斤, 24/磅先岩..

fun, 雪, cy

咁係未照訂呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1716#
發表於 08-1-14 15:11 |只看該作者
我屋企都係, 仲有好多玩具加衫係留俾表妹的.

我有無同你哋呻呀, 我叫我仔捐俾學校的物資, 佢同我帶咗5日返學校都無捐到呀, 而家我又要keep住, 咁無理由新加扔咗佢加.

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:08 發表
多1個小朋友爭好遠gar, 如果我無亞仔, 我屋企仲乾淨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1717#
發表於 08-1-14 15:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:08 發表
多1個小朋友爭好遠gar, 如果我無亞仔, 我屋企仲乾淨

同意呀, 我屋企好多玩具/單車/亞女的雜物四圍都係

Rank: 5Rank: 5


2065
1718#
發表於 08-1-14 15:17 |只看該作者
我個仔果時都試過, 我重打去罵校車司機, 我都冇遲到, 做乜吾等我。個司機就話亞鄺太今日不用上學。乜你冇睇手冊咩?瘀到爆

原文章由 cyclmama 於 08-1-14 14:59 發表
佢2條傻瓜, on q q, 未瞓醒, 有$都唔識執la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1719#
發表於 08-1-14 15:18 |只看該作者
果日我同我老公去地產公司門口睇"首都"個廣告, 個sales拿拿淋出黎比個圖我地睇,  我都想有$$買呀!!!:cry:

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-14 15:19 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1720#
發表於 08-1-14 15:19 |只看該作者
唔會呀, 我都話我屋企仲夸囉.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:14 發表

同意呀, 我屋企好多玩具/單車/亞女的雜物四圍都係
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖