關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1701#
發表於 07-12-19 16:18 |只看該作者
真係第時都唔知點解比個仔聽
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:17 發表
英文學得好已唔容易, 仲要解釋俾小朋友聽更加難.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1702#
發表於 07-12-19 16:20 |只看該作者
我睇yahoo dictionary he又可以用shall bor, 好x煩
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:18 發表
I/WE 係 use shall 的, 解'應該'; 用will既情況係解'肯定'; if 無記錯, 係咁用的....有無其他人可以 verify 下??

Rank: 6Rank: 6


8125
1703#
發表於 07-12-19 16:21 |只看該作者
所以我覺得我99都算係咁架啦...

我坐月, 好彩有我99同auntie幫忙..但都係自己攪掂多..so 我對地兩位都好尊重的..知恩途報麻..

自己阿媽...我心淡啦

Rank: 6Rank: 6


8125
1704#
發表於 07-12-19 16:22 |只看該作者
hoganmama

if 我無記錯 :

I/We 係應該用 shall - 解將會, if 用will, 就有肯定的意思

he/she/it/they  係應該用 will - 解將會, if 用 shall, 就有肯定的意思

原文章由 hoganmama 於 07-12-19 04:20 PM 發表
我睇yahoo dictionary he又可以用shall bor, 好x煩

Rank: 5Rank: 5


2967
1705#
發表於 07-12-19 16:23 |只看該作者
攪掂
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:48 發表
CY,上次你同fun去個間walmart大間嗎 ??
請去呢到荅吓, 唔該 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=20452542&page=1&extra=#pid20452542
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1706#
發表於 07-12-19 16:24 |只看該作者


你呢位大姑9真係唔話得, 仲要抬黃酒落來...點拎呀?? 打爛巧煩bor

我坐月時都食好多黃酒, 係auntie幫我釀架..yummy 我好似仲有支陳年未開既係度

Rank: 5Rank: 5


3104
1707#
發表於 07-12-19 16:25 |只看該作者
我個煲很經典,我由8個幾月開始煲,但最尾係不吃得...我倒左半煲
我都不知私豬腳點解甘硬,的薑甘黑...証明我不是煮飯高手
我2件都是我媽請工人幫我坐月的,但的葯材補品我會買定先,其它我老公在我坐月時,就日日買,所以吃得我甘鬼肥


原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:10 發表

果時就我媽煲的,  我連薑都無幫手刨

Rank: 6Rank: 6


8125
1708#
發表於 07-12-19 16:25 |只看該作者
講開台..我係度R緊手指呀....快D搵日啦!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1709#
發表於 07-12-19 16:25 |只看該作者
最緊要你地happy ma, 唔收$有muk所謂
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:15 發表

最主要係 妳唔好收happy費.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1710#
發表於 07-12-19 16:25 |只看該作者
我緊記得, 昨晚冇人中頭獎.:

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:14 發表
今日fun冇上來, 我來報報料先...           
        攪珠日期 :        22/12/2007 (星期六)
        截止售票時間 :        晚上 9:15
        投注額 :        $11,087,165
        多寶 / 金多寶 :        $40,347,327
        估計頭獎基金 :         $68,000,000 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1711#
發表於 07-12-19 16:26 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:21 發表
所以我覺得我99都算係咁架啦...

me too, 我坐月時佢無落過黎, 因我叔仔老婆都係差唔多時間坐月, 而且個月我係亞媽度住, 佢黎都唔方便, 不過佢就比左一樽叫黃酒的東西我飲, 唔知多有無聽過, 係好補的, 不過一入口就成口都油淋淋, 感覺係幾惡頂的.

原來雪文提過啦?!?!?!? 會唔會係用一樣野來呢????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-19 16:29 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1712#
發表於 07-12-19 16:27 |只看該作者
你解gei就係我地細個時老師所講gei 你都仲記得, 好野ar
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:22 發表
hoganmama

if 我無記錯 :

I/We 係應該用 shall - 解將會, if 用will, 就有肯定的意思

he/she/it/they  係應該用 will - 解將會, if 用 shall, 就有肯定的意思

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1713#
發表於 07-12-19 16:29 |只看該作者
尋晚公司食飯又無獎, 今晚再食, 希望抽到好野la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1714#
發表於 07-12-19 16:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 16:29 發表
尋晚公司食飯又無獎, 今晚再食, 希望抽到好野la

今晚去邊度食呀?????:D

Rank: 6Rank: 6


6601
1715#
發表於 07-12-19 16:31 |只看該作者
呀女派左卷啦!數最差呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
1716#
發表於 07-12-19 16:33 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:25 發表
講開台..我係度R緊手指呀....快D搵日啦!!!!!!

高 手

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1717#
發表於 07-12-19 16:34 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 16:31 發表
呀女派左卷啦!數最差呀!

唔好 , 比d鼓勵佢, 下次努力d.:D :D :D :D

Rank: 6Rank: 6


8953
1718#
發表於 07-12-19 16:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 16:29 發表
尋晚公司食飯又無獎, 今晚再食, 希望抽到好野la

o甘多餐?? 又係公司 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1719#
發表於 07-12-19 16:35 |只看該作者
係呀, same.  昨晚我先飲咗一小杯, 屋企無晒囉.

多, 用膠瓶裝返來, 有大大的5公升裝的. 你去大陸就見到啦.



原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 16:26 發表

me too, 我坐月時佢無落過黎, 因我叔仔老婆都係差唔多時間坐月, 而且個月我係亞媽度住, 佢黎都唔方便, 不過佢就比左一樽叫黃酒的東西我飲, 唔知多有無聽過, 係好補的, 不過一入口就成口都油淋淋, 感覺係幾惡頂的.:f ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1720#
發表於 07-12-19 16:35 |只看該作者
中環某酒樓
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 16:29 發表

今晚去邊度食呀?????:D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖