註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:17 發表 英文學得好已唔容易, 仲要解釋俾小朋友聽更加難.
返回頂部
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:18 發表 I/WE 係 use shall 的, 解'應該'; 用will既情況係解'肯定'; if 無記錯, 係咁用的....有無其他人可以 verify 下??
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 04:20 PM 發表 我睇yahoo dictionary he又可以用shall bor, 好x煩
大宅
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:48 發表 CY,上次你同fun去個間walmart大間嗎 ?? 請去呢到荅吓, 唔該 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=20452542&page=1&extra=#pid20452542
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:10 發表 果時就我媽煲的, 我連薑都無幫手刨
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:15 發表 最主要係 妳唔好收happy費.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:14 發表 今日fun冇上來, 我來報報料先... 攪珠日期 : 22/12/2007 (星期六) 截止售票時間 : 晚上 9:15 投注額 : $11,087,165 多寶 / 金多寶 : $40,347,327 估計頭獎基金 : $68,000,000 ...
珍珠宮
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:21 發表 所以我覺得我99都算係咁架啦...
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:22 發表 hoganmama if 我無記錯 : I/We 係應該用 shall - 解將會, if 用will, 就有肯定的意思 he/she/it/they 係應該用 will - 解將會, if 用 shall, 就有肯定的意思
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 16:29 發表 尋晚公司食飯又無獎, 今晚再食, 希望抽到好野la
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:25 發表 講開台..我係度R緊手指呀....快D搵日啦!!!!!!
原文章由 KY2004 於 07-12-19 16:31 發表 呀女派左卷啦!數最差呀!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 16:26 發表 me too, 我坐月時佢無落過黎, 因我叔仔老婆都係差唔多時間坐月, 而且個月我係亞媽度住, 佢黎都唔方便, 不過佢就比左一樽叫黃酒的東西我飲, 唔知多有無聽過, 係好補的, 不過一入口就成口都油淋淋, 感覺係幾惡頂的.:f ...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 16:29 發表 今晚去邊度食呀?????:D