關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1701#
發表於 07-11-16 13:35 |只看該作者
好悶呀,仲有half day先放工
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1702#
發表於 07-11-16 13:38 |只看該作者
我都plan緊今晚出街食飯,but唔係2人世界.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-16 13:19 硐表
好耐都無同老公出去食飯, 今晚叫工人唔好煮飯先, 等我2公婆出下街先
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1703#
發表於 07-11-16 13:39 |只看該作者
唉,亞仔出年就1年級,如果佢都好似家姐咁,我都唔知點算
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-16 13:25 硐表
come, 唔好嬲啦..
我個仔咪又係咁, 尋日我早返, 所以佢9點已經做哂功課, 咪比佢上網玩下學校d games (小校園, 天天好心情 etc), 點知到十點半, 要去 啦, 佢先知話唔記得罰抄, 我都無咁好氣, 都費時:r ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1704#
發表於 07-11-16 13:40 |只看該作者
好開心聽到你同你老公有新希望...我私人金句(多D睇對方優點及多D睇自己欠點、少D發脾氣、建立共同朋友及興。﹞
加油

原文章由 cyclmama 於 07-11-16 12:35 硐表
係屋企都幾好ga,食住過火,想做muk都得

Rank: 8Rank: 8


17382
1705#
發表於 07-11-16 14:03 |只看該作者
食包啦 橙汁+雞扎

Rank: 5Rank: 5


1150
1706#
發表於 07-11-16 14:08 |只看該作者
我都好飽...今日吃我最愛車仔麵
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 14:03 硐表
食包啦 橙汁+雞扎

Rank: 5Rank: 5


2967
1707#
發表於 07-11-16 14:10 |只看該作者
我仲好想食嘢
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 14:08 硐表
我都好飽...今日吃我最愛車仔麵
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1708#
發表於 07-11-16 14:12 |只看該作者
c6打嚟問要唔要等亞女返先去食lunch.亞女番全日都要問,真想話佢低b.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1709#
發表於 07-11-16 14:12 |只看該作者
CY睇你人仔瘦瘦都咁吃得...真係羡慕死人
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 14:10 硐表
我仲好想食嘢

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1710#
發表於 07-11-16 14:13 |只看該作者
你頭先冇食 lunch 咩?
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 14:10 硐表
我仲好想食嘢

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1711#
發表於 07-11-16 14:14 |只看該作者
又要出街, 不過晏 d 會返來公司

Rank: 5Rank: 5


4210
1712#
發表於 07-11-16 14:14 |只看該作者
食咁少, 夠飽??

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-16 14:03 硐表
食包啦 橙汁+雞扎

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1713#
發表於 07-11-16 14:14 |只看該作者
點解 come 冇入黎 gei

Rank: 5Rank: 5


1150
1714#
發表於 07-11-16 14:15 |只看該作者
或者係你C6掛住你,所以搵借口打比你呢?
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 14:12 硐表
c6打嚟問要唔要等亞女返先去食lunch.亞女番全日都要問,真想話佢低b.

Rank: 5Rank: 5


2967
1715#
發表於 07-11-16 14:17 |只看該作者
我收埋咗d鬼mouse肉,你睇唔到jar
原文章由 phoebecyl 於 07-11-16 14:12 硐表
CY睇你人仔瘦瘦都咁吃得...真係羡慕死人
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1716#
發表於 07-11-16 14:17 |只看該作者
FUN你份工真係好...可以成日出下街又可以成機早收工。
原文章由 funbabyhk 於 07-11-16 14:14 硐表
又要出街, 不過晏 d 會返來公司

Rank: 6Rank: 6


8953
1717#
發表於 07-11-16 14:19 |只看該作者
hi~~
今日我都去左飲楊桃汁.
午餐= 楊桃汁+芒果芝士火腿三文治 $18大元.
抵!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1718#
發表於 07-11-16 14:19 |只看該作者
食咗自己帶gei lunch box, 不過唔夠喉
原文章由 funbabyhk 於 07-11-16 14:13 硐表
你頭先冇食 lunch 咩?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1719#
發表於 07-11-16 14:20 |只看該作者
今朝一早有ga, bk short 咗之後就唔見咗佢
原文章由 funbabyhk 於 07-11-16 14:14 硐表
點解 come 冇入黎 gei
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1720#
發表於 07-11-16 14:20 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 14:12 硐表
c6打嚟問要唔要等亞女返先去食lunch.亞女番全日都要問,真想話佢低b.

搵借口同妳溝通下, 唔好話人啦...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖