註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 15:48 硐表 果時我自己去家事法庭攪的,相方同意下離婚所以無咩CAKE手野,約10個月左右批出臨時離婚令,當年批左的了,法庭會寄果張証比相方,係收到臨時離婚令後一個月後會正式生效正式離婚,但當年我同C6係收到呢張命令時大家和好如 ...
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:48 硐表 你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 15:50 硐表 原來大家都有咁多往事, 發覺你地真係好強, 小妹真係好佩服 , 如果係我, 我一定無你地咁犀利, only識喊 另一方面, 我諗我都要睇實 d 老公, 因為平時我對老公都幾鬆:-| :-| ...
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:52 硐表 男人真係不可信
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 16:06 硐表 D男人係咁衰架,你忍佢佢咪得寸進尺囉,我就唔會忍啦
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 16:02 硐表 雪文, 我頂唔順, 好好笑
原文章由 雪文 於 07-11-7 16:09 硐表 我睇到你呢句我都: : 我好慘加, 咁多年都好少happy過:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:04 硐表 (我一陣都DEL!!!):tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:00 硐表 咁QQ係咪大陸網來架??????????????
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 16:00 硐表 咁就真係要好好珍惜,我果個仲未覺得自己有錯
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:11 硐表 你而家仔女又聽話, 自己又有份幾好的工做....點解唔HAPPY?!?!?!?
原文章由 雪文 於 07-11-7 16:12 硐表 係男人來的.
原文章由 雪文 於 07-11-7 16:14 硐表 comecome,玩嘢呀, 我話xx呀:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 16:13 硐表 CY: 我想問下當初點解你地唔註冊嘅???有左BB都唔註呢???