關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1701#
發表於 07-10-10 10:47 |只看該作者
我仔逢二四無補習就身痕
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 10:45 硐表
佢地耐不耐就身”行”架啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1702#
發表於 07-10-10 10:47 |只看該作者
我會買學校果d因為等亞囡唔好返學都咁姿整

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 10:36 硐表
上個星期去學校開家長會, 今年冬季校服多左一件深藍色的夾棉外套$210-220.(上年在15度以下, 可以穿私家大褸外套, 乜野colour都得, 今年開始就只可 穿蓋藍色)而家我地d家長可選擇買唔買, 亞女就無乜所謂, 我就想買可 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1703#
發表於 07-10-10 10:49 |只看該作者
我仔同樣寫錯字, 扣了分:cry:
lee d 錯處係佢地操心大意 (不小心),要佢自己下次小心 d 囉.
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:43 硐表

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1704#
發表於 07-10-10 10:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 10:40 硐表
d功課好似鬼劃符咁, 又要擦, 我7:45返到去搞到8:30先食飯

我原來都 ...

而家先一年班, 你話遲d點算??????????????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1705#
發表於 07-10-10 10:52 |只看該作者
雪雪,
約你今天放工地鐵站 ok? 你下午再 confirm.

Rank: 8Rank: 8


17382
1706#
發表於 07-10-10 11:00 |只看該作者
我就好你小小 尋日放左工亞囡基本上做左9成幾功課架啦,total 5樣,我6:30食dinner7:30返到屋企亞囡就練琴,之後我就開始check功課啦因為補習miss尋晚考試所以我自己跟,一睇有d功課又係好似鬼劃符咁, 又要擦 而有2-3題做錯又要改 好啦攪到曬功課汁好書包都成9點,因為今日英默果廿句句子我又要同佢係咁溫溫溫 其實好多字都係重複架不過可能一次太多佢都記唔曬,成日攪錯,有時岩有時錯最後我都攪到成11點呀亞囡都黑曬面:-| :-| ,今朝同佢串左小小尋晚唔得果d生字囉,今日英默重要加reading,不過亞囡呢樣好ok,英文係默書方面辛苦d囉要背:-| :-|  


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 10:40 硐表
尋晚我仔咪又係咁, d功課做左一半, 佢話唔識, 叫我返去教佢, 咁我叫佢抄一次英文默書同做公文

佢做完公文無炒到英文默書, 我返去哦左佢一晚

d功課好似鬼劃符咁, 又要擦, 我7:45返到去搞到8:30先食飯

我原來都 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1707#
發表於 07-10-10 11:00 |只看該作者
如果有補習就好d lor, 因為7點都搞掂晒, 返去對一對就可以8點前食飯, 食完飯就有時間傾下計, 睇下電視, 講下故仔
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 10:50 硐表

而家先一年班, 你話遲d點算??????????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1708#
發表於 07-10-10 11:02 |只看該作者
咁我囡都仲會care自己d分數既:-|


原文章由 雪文 於 07-10-10 10:47 硐表
我仔唔care 分數加, 一D都無唔開心.

Rank: 4


679
1709#
發表於 07-10-10 11:11 |只看該作者
亞女日日都身痕 ,禽晚夠膽死d功課俾我check完,我提佢即刻擺落書包,佢都可以唔記得,亞仔就好d,因為每次見我丙完家姐,就好醒自己做哂所有嘢
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 10:47 硐表
我仔逢二四無補習就身痕

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1710#
發表於 07-10-10 11:13 |只看該作者
funfun, 時間好少, 我放工再打俾你好嗎 ?  定係星期六晚我過來你屋企揾你, 或者星期日.  我隻佬話佢會日日OT, 加周末要上big six.   唔好意思

原文章由 funbabyhk 於 07-10-10 10:52 硐表
雪雪,
約你今天放工地鐵站 ok? 你下午再 confirm.

Rank: 8Rank: 8


17382
1711#
發表於 07-10-10 11:13 |只看該作者
係呀,miss講一句好過我講10句,我講佢重駁咀tim呀


原文章由 hoganmama 於 07-10-10 11:00 硐表
如果有補習就好d lor, 因為7點都搞掂晒, 返去對一對就可以8點前食飯, 食完飯就有時間傾下計, 睇下電視, 講下故仔

Rank: 8Rank: 8


17382
1712#
發表於 07-10-10 11:22 |只看該作者
hognama,katiema

我問過人啦測驗及考試前學校會有一次試考的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1713#
發表於 07-10-10 11:37 |只看該作者
咁算啦, 我都係跟返學校買啦, 件風褸都幾型仔, 好似policebit的風褸咁.

Rank: 8Rank: 8


17382
1714#
發表於 07-10-10 11:42 |只看該作者
我覺得都ok啦d顏色又唔驚dirty,如果$220都唔貴


原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 11:37 硐表
咁算啦, 我都係跟返學校買啦, 件風褸都幾型仔, 好似police行bit的風褸咁.   

Rank: 4


679
1715#
發表於 07-10-10 11:50 |只看該作者
所以亞女二年級開始就去補習,咁樣對佢對我都好D
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:13 硐表
係呀,miss講一句好過我講10句,我講佢重駁咀tim呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1716#
發表於 07-10-10 11:51 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:42 硐表
我覺得都ok啦d顏色又唔驚dirty,如果$220都唔貴

你地最好都預備定件厚褸, 因藍田冬天真係好超凍架! 上年我聽ky, 佢都有比羽x佢亞女穿返學.

Rank: 8Rank: 8


17382
1717#
發表於 07-10-10 11:56 |只看該作者
你去補習社 or上門 我係上門的:

原文章由 irenec11 於 07-10-10 11:50 硐表
所以亞女二年級開始就去補習,咁樣對佢對我都好D

Rank: 8Rank: 8


17382
1718#
發表於 07-10-10 11:57 |只看該作者
明白,係呀藍田係超凍

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 11:51 硐表

你地最好都預備定件厚褸, 因藍田冬天真係好超凍架! 上年我聽ky講, 佢都有比羽x佢亞女穿返學.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1719#
發表於 07-10-10 11:58 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-10 11:50 硐表
所以亞女二年級開始就去補習,咁樣對佢對我都好D

你亞女係邊度補習呀??????????? 幾錢/月???????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1720#
發表於 07-10-10 11:59 |只看該作者
我仔不嬲都係著羽X + 背心
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 11:51 硐表

你地最好都預備定件厚褸, 因藍田冬天真係好超凍架! 上年我聽ky講, 佢都有比羽x佢亞女穿返學.   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖