註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:22 發表 你自己1拖2
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 11:32 發表 文文, 不嬲都係咁犀利 小妹佩服佩服
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-8-17 11:28 發表 我仲做唔到:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 10:10 發表
原文章由 kt8001 於 07-8-17 11:48 發表 iloveyoub4 我原先是11:00去,但陳老師未返,又叫人10:00回校取,好在你之前提我打電回校,如果唔係就要再行多次
原文章由 雪文 於 07-8-17 11:41 發表 Jerry媽,周末你哋有咩節目呀 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:59 發表 一陣要同老板去灣仔同客食飯就出門口了 又有free lunch
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:40 發表 我好間唔中都會比c6激到我喊架 好間唔中姐
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 12:05 發表 酒吧好耐無去過 [quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 12:02 發表 星期六朝早梗係我至愛,
原文章由 雪文 於 07-8-17 12:08 發表 Jerry媽, 你都去吧玩得開心D啦. 你玩唔玩大話"惜"加 ?
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 13:13 發表 你話呢?? 我第一次去bar係16歲, 以前就個個星期六去, 而家就唔得啦, 只可以一/兩個月去一次左右
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 13:28 發表 我以前係晚晚, 而家就隔幾個月先去一次k
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:54 發表 我岩岩打過返學校有人聽呀,不過係ee聽, 老師未返呀,都係打左電話先好d費事白行::" /> 暑假係咁架啦佢地唔會9-6係學校的:-| 另外9月1號你來唔來一齊食早餐之後先返學校呀
原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 23:31 發表 yuetma 佢好耐都冇上來.....雪文,於 07-8-16 16:02 發表 Hernanpana一來, 多咗好多英文 (咁又諗起yuetma)