關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1701#
發表於 07-8-17 11:32 |只看該作者
文文, 不嬲都係咁犀利 小妹佩服佩服


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:22 發表
你自己1拖2

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1702#
發表於 07-8-17 11:40 |只看該作者
Jerry媽, 唔好咁講, 唔係個喼, 我諗我都OK加.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 11:32 發表
文文, 不嬲都係咁犀利 小妹佩服佩服

[ 本文章最後由 雪文 於 07-8-17 11:42 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1703#
發表於 07-8-17 11:40 |只看該作者
我好間唔中都會比c6激到我喊架
好間唔中姐


原文章由 雪文 於 07-8-17 11:28 發表
我仲做唔到:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1704#
發表於 07-8-17 11:41 |只看該作者
Jerry媽,周末你哋有咩節目呀 ?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 11:32 發表
文文, 不嬲都係咁犀利 小妹佩服佩服

Rank: 8Rank: 8


17382
1705#
發表於 07-8-17 11:42 |只看該作者
我都覺呀 1拖2去游水、去街、海洋公園


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 11:32 發表
文文, 不嬲都係咁犀利 小妹佩服佩服

Rank: 5Rank: 5


2039
1706#
發表於 07-8-17 11:48 |只看該作者
iloveyoub4
我原先是11:00去,但陳老師未返,又叫人10:00回校取,好在你之前提我打電回校,如果唔係就要再行多次

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 10:10 發表

Rank: 8Rank: 8


17382
1707#
發表於 07-8-17 11:54 |只看該作者
我岩岩打過返學校有人聽呀,不過係ee聽,
老師未返呀,都係打左電話先好d費事白行::" />
暑假係咁架啦佢地唔會9-6係學校的:-|


另外9月1號你來唔來一齊食早餐之後先返學校呀


原文章由 kt8001 於 07-8-17 11:48 發表
iloveyoub4
我原先是11:00去,但陳老師未返,又叫人10:00回校取,好在你之前提我打電回校,如果唔係就要再行多次

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:56 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1708#
發表於 07-8-17 11:59 |只看該作者
一陣要同老板去灣仔同客食飯就出門口了
又有free lunch

Rank: 5Rank: 5


4210
1709#
發表於 07-8-17 12:02 |只看該作者
星期六朝早梗係我至愛, 瞓覺啦 晏就, 99過黎同d孫飲茶, 夜晚, 就同c6去朋友生日會(酒吧)

原文章由 雪文 於 07-8-17 11:41 發表
Jerry媽,周末你哋有咩節目呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1710#
發表於 07-8-17 12:05 |只看該作者
酒吧好耐無去過

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 12:02 發表
星期六朝早梗係我至愛,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1711#
發表於 07-8-17 12:08 |只看該作者
我今朝份早餐飽到上心口.

Jerry媽, 你都去吧玩得開心D啦.  你玩唔玩大話"惜"加 ?


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:59 發表
一陣要同老板去灣仔同客食飯就出門口了
又有free lunch

Rank: 5Rank: 5


3212
1712#
發表於 07-8-17 12:36 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:40 發表
我好間唔中都會比c6激到我喊架
好間唔中姐


你地唔好笑我啦.......!!!!!!!
好多謝你地........我都係咁諗架啦, 雖然係好少的事, 但係有時真係忍唔住, 個心有dd酸, 可能我仲未能習慣佢咁樣的語氣........
我已經洗左面啦,  我會嬲佢...........直到佢say sorry .....

Rank: 5Rank: 5


3212
1713#
發表於 07-8-17 12:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:59 發表
一陣要同老板去灣仔同客食飯就出門口了
又有free lunch

食得開心d 啦....... 不過通常呢d咁ge 情況都會斯斯斯文文 la........ 唔好失禮boss........

Rank: 5Rank: 5


3212
1714#
發表於 07-8-17 12:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 12:05 發表
酒吧好耐無去過

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 12:02 發表
星期六朝早梗係我至愛,  


me too,........... (二年都有啦 !!)

Rank: 5Rank: 5


4210
1715#
發表於 07-8-17 13:13 |只看該作者
你話呢?? 我第一次去bar係16歲, 以前就個個星期六去, 而家就唔得啦, 只可以一/兩個月去一次左右

原文章由 雪文 於 07-8-17 12:08 發表

Jerry媽, 你都去吧玩得開心D啦.  你玩唔玩大話"惜"加 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1716#
發表於 07-8-17 13:28 |只看該作者
我以前係晚晚, 而家就隔幾個月先去一次k
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-17 13:13 發表
你話呢?? 我第一次去bar係16歲, 以前就個個星期六去, 而家就唔得啦, 只可以一/兩個月去一次左右

Rank: 5Rank: 5


3212
1717#
發表於 07-8-17 13:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 13:28 發表
我以前係晚晚, 而家就隔幾個月先去一次k  

唱k 有時都會去.......去坐, 我地fd..好仲意唱k, 費時同佢爭mic.....:

Rank: 5Rank: 5


2039
1718#
發表於 07-8-17 13:49 |只看該作者

汶媽

汶媽,
我已取dvd,另買了相,不過D相,我個囡,影得好醜樣.....
好呀!,多謝你預埋我,幾多點,你話我知...:loveliness:
.......................................................................................

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:54 發表
我岩岩打過返學校有人聽呀,不過係ee聽,
老師未返呀,都係打左電話先好d費事白行::" />
暑假係咁架啦佢地唔會9-6係學校的:-|


另外9月1號你來唔來一齊食早餐之後先返學校呀

Rank: 5Rank: 5


4403
1719#
發表於 07-8-17 13:50 |只看該作者
Who is calling me?       

Dear all,

Long time no chat. Really busy in looking after the kids + working in office during the summer holiday.

How are you all? :loveliness: (really can't read all message here! )


funbaby,

Wish you have a nice & relaxing trip in Macau!

雪文,

Will you go to China this weekend?



Dear all, have a nice break this weekend!


yuetma

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 23:31 發表
yuetma 佢好耐都冇上來.....雪文,於 07-8-16 16:02 發表

Hernanpana一來, 多咗好多英文

(咁又諗起yuetma)

[ 本文章最後由 yuetmama 於 07-8-17 13:55 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
1720#
發表於 07-8-17 14:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-17 13:28 發表
我以前係晚晚, 而家就隔幾個月先去一次k  


Hoganmama, 有野請教,
我想知金麗個邊返學有什麼其他東西要帶? thanks!:loveliness: :loveliness:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖