關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1681#
發表於 09-1-8 14:42 |只看該作者
生日會係下個星期五呀! 今個星期派 (貼響手冊) 嗰張通告度有寫架, 另外我地班既老師email 左家長, 聽日既生日會取消, 聽日著番運動服返學, 而下星期五就會有生日會, 到時至著便服!

原帖由 joeytcy 於 09-1-8 13:47 發表
我想請問一下學校生日會係明天定係下星期五....

Rank: 4


850
1682#
發表於 09-1-9 14:03 |只看該作者
cankan..


party 姐姐覆左我佢話泊車有3個小時free.....
佢話包我五個車位 (3小時)....
你隨便啦....因我無車唔需要.....thanks

joey

Rank: 4


605
1683#
發表於 09-1-9 14:32 |只看該作者
joetycy,

唔該哂你呀!麻煩你預我一個車位,係咪泊九龍灣展貿就可以?我到時3大2小出席,你唔需要預食物俾我個仔,因為佢會食左粥仔至黎,而姐姐都可以唔駛點預啦!另我地會遲小小先到,因為亞女果朝要上芭蕾舞堂。

悠悠都好緊張呀!我星期一已經叫亞女覆左佢會出席,佢星期三果朝見倒我問「kelly 媽咪,你覆左我媽咪未呀?因為佢要預食物呀!」跟住我話「我咪叫 kelly 尋日同你講左囉。」然後佢就話「嘻嘻!係喎!」我諗佢好期待果日快 d 到!

cankan

Rank: 4


605
1684#
發表於 09-1-9 14:35 |只看該作者
明天家長日,我既時間你11:00,你地幾點呀?

cankan

Rank: 4


605
1685#
發表於 09-1-9 14:36 |只看該作者
十月媽咪:

我收倒中央派位封信啦!你收倒未呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1686#
發表於 09-1-9 21:30 |只看該作者
CANKAN,

我都收到喇, 對住封信個SAMPLE, 諗左好耐, 仲係唔多識填! 唉....

聽日見家長, 我地見1140-1150, 仲要帶晒TT同珈珈表妹去呀, 好大陣容既呢!

原帖由 CanKan 於 09-1-9 14:36 發表
十月媽咪:

我收倒中央派位封信啦!你收倒未呀?

cankan

Rank: 4


850
1687#
發表於 09-1-15 13:06 |只看該作者
昨晚赫死我.....摸摸下條頸點解有邊腫左....攪到我今朝即刻去睇醫生.....哦..原來係淋巴發炎...都好...初初以為唔知做咩.....放心晒..

Rank: 5Rank: 5


4411
1688#
發表於 09-1-15 15:51 |只看該作者
虛....虛驚一場! 無事...無事!

原帖由 joeytcy 於 09-1-15 13:06 發表
昨晚赫死我.....摸摸下條頸點解有邊腫左....攪到我今朝即刻去睇醫生.....哦..原來係淋巴發炎...都好...初初以為唔知做咩.....放心晒..

Rank: 4


850
1689#
發表於 09-1-19 20:21 |只看該作者
兩位,

PM左比你地啦....收唔收到...

不過話時話....阿悠個蛋糕揭開後係斜左.....唔知係咪運送途中我攞則左....

Rank: 5Rank: 5


4411
1690#
發表於 09-1-20 08:15 |只看該作者
悠媽,
收到喇, 唔該晒你呀!

原帖由 joeytcy 於 09-1-19 20:21 發表
兩位,

PM左比你地啦....收唔收到...

不過話時話....阿悠個蛋糕揭開後係斜左.....唔知係咪運送途中我攞則左....

Rank: 4


850
1691#
發表於 09-1-20 12:43 |只看該作者
昨晚我細佬叫我問下你地...個日d野食得唔得....
佢想收集意見...
你地覺得邊樣最好食同唔好食???

thanks

Rank: 4


605
1692#
發表於 09-1-20 13:52 |只看該作者
好坦白講,果日 d 野食麻麻地,我冇試哂全部,但我覺得肉醬意粉比較好 d,唔知係咪因為我鍾意食肉醬意粉?

Can

Rank: 4


605
1693#
發表於 09-1-20 13:59 |只看該作者
joeytcy,

收倒啦!唔該哂!

Can

Rank: 5Rank: 5


4411
1694#
發表於 09-1-20 14:29 |只看該作者
嗯....嗱, 就咁....嗰日D野食呢, 原先熱熱地 (嚴格唻講係暖暖地)嗰陣呢, 都仲係幾好味的, 不過唔知係咪放食物既位置對正個風口位, 我覺得D野食好快就吹到凍晒喇! 嗰日, 我全部野都試過晒, 最好味係肉醬意粉, 個伊麵都唔錯, 我見到就覺得飽飽地唔多想食既係D豬扒!

如果下次開生日會, 可以加番D三文治同埋啫喱糖畀小朋友食, 甚至乎自己響屋企烚定D雞旦添, 小朋友係超鍾意的, 每年我覺得最搶手既係烚旦, 好快就清晒! 反而炒飯, 意粉同伊麵, 可以三選二, 仲有就係, 寧願多幾款唔同既選擇, 好過每款有好多份量!

話時話, D食物係你細佬自己整架? 如果係既話, 佢好厲害喎, 咁大工程!

原帖由 joeytcy 於 09-1-20 12:43 發表
昨晚我細佬叫我問下你地...個日d野食得唔得....
佢想收集意見...
你地覺得邊樣最好食同唔好食???

thanks

[ 本帖最後由 十月媽咪 於 09-1-20 14:31 編輯 ]

Rank: 4


850
1695#
發表於 09-1-20 16:35 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 09-1-20 14:29 發表
嗯....嗱, 就咁....嗰日D野食呢, 原先熱熱地 (嚴格唻講係暖暖地)嗰陣呢, 都仲係幾好味的, 不過唔知係咪放食物既位置對正個風口位, 我覺得D野食好快就吹到凍晒喇! 嗰日, 我全部野都試過晒, 最好味係肉醬意粉, 個伊麵 ...



hehe
多謝你地意見....唔係我細佬整..係佢間細茶餐廳d人整..
1. 本身我係叫佢整三文治...不過佢d人話呢過天氣唔洗擺半個鐘...d三文治就一定硬晒...所以最好轉左第二d...
2. 至於份量方面佢地實在太比面啦....因我由頭至尾都係叫佢預足40個大人份量就夠...點知個日d份量係足60個大人架......我細佬打比我...我問佢點解甘多...佢話喎..驚d人唔夠食我地會好肉酸...
3. 我個妹個邊d人反而喜歡e麵多d....我老公話d豬扒無味...但係我個妹老公就好鍾意食...佢話好好味...
個個口味都唔同....不過d份量太多...雖然盡量打包比人攞走....但都走唔晒...好浪費...反而d飲品岩岩好...

[ 本帖最後由 joeytcy 於 09-1-20 16:37 編輯 ]

Rank: 4


850
1696#
發表於 09-2-2 00:49 |只看該作者
恭喜發大財

我想問一問你地平時同阿女返學..幾點離開課室呀...可以係班房留幾耐呀.....因我6號先返工...所以5號可以去學校...比個驚喜阿悠.....(不過暫時都係唸緊)...HEHE

Rank: 5Rank: 5


4411
1697#
發表於 09-2-2 12:28 |只看該作者
恭喜發財, 心想事成, 萬事如意!

頂晒龍留到九點正架咋, 阿女嗰班, 通常留到08:55, 總之老師一閂門, 家長就要離開課室喇! 而閂門時間, 最遲係09:00!

原帖由 joeytcy 於 09-2-2 00:49 發表
恭喜發大財

我想問一問你地平時同阿女返學..幾點離開課室呀...可以係班房留幾耐呀.....因我6號先返工...所以5號可以去學校...比個驚喜阿悠.....(不過暫時都係唸緊)...HEHE ...

Rank: 3Rank: 3


178
1698#
發表於 09-2-2 13:19 |只看該作者
想請問蘇淅幼稚園的家長,他們的英文教學方法是怎樣的, 有教phonixs嗎?何時才學呢? 同埋覺得學校老師如何呀?
因為我喜歡它有國語學, 但有點擔心教師會否較傳統比較嚴厲?因為我的小兒子很怕生又細膽,很沒有安全感,常常要認住一個人跟, 因為已經k1不清楚老師有否耐性跟佢?

謝謝!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD8/139247/146789.19794217.38630.jpg[/img]MyTwins在Baby House影的造型照-9月25日

Rank: 4


605
1699#
發表於 09-2-2 14:13 |只看該作者
joeytcy,

係呀!一般都係9:00左右啦!睇下到時見唔見倒你!

can

Rank: 4


850
1700#
發表於 09-2-2 19:38 |只看該作者
原帖由 Vinell 於 09-2-2 13:19 發表
想請問蘇淅幼稚園的家長,他們的英文教學方法是怎樣的, 有教phonixs嗎?何時才學呢? 同埋覺得學校老師如何呀?
因為我喜歡它有國語學, 但有點擔心教師會否較傳統比較嚴厲?因為我的小兒子很怕生又細膽,很沒有安全感,常常 ...



我自己對呢間學校都無特別意見...要講都係話間學校比較舊.....拼音K1開始就會教...買書個陣時要買CD....講真...嚴厲我就唔多覺得.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖