- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
嗯....嗱, 就咁....嗰日D野食呢, 原先熱熱地 (嚴格唻講係暖暖地)嗰陣呢, 都仲係幾好味的, 不過唔知係咪放食物既位置對正個風口位, 我覺得D野食好快就吹到凍晒喇! 嗰日, 我全部野都試過晒, 最好味係肉醬意粉, 個伊麵都唔錯, 我見到就覺得飽飽地唔多想食既係D豬扒!
如果下次開生日會, 可以加番D三文治同埋啫喱糖畀小朋友食, 甚至乎自己響屋企烚定D雞旦添, 小朋友係超鍾意的, 每年我覺得最搶手既係烚旦, 好快就清晒! 反而炒飯, 意粉同伊麵, 可以三選二, 仲有就係, 寧願多幾款唔同既選擇, 好過每款有好多份量!
話時話, D食物係你細佬自己整架? 如果係既話, 佢好厲害喎, 咁大工程!
原帖由 joeytcy 於 09-1-20 12:43 發表 
昨晚我細佬叫我問下你地...個日d野食得唔得....
佢想收集意見...
你地覺得邊樣最好食同唔好食???
thanks
[ 本帖最後由 十月媽咪 於 09-1-20 14:31 編輯 ] |
|