關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
1681#
發表於 06-12-5 12:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb
曾經公開佢地係全港升中派位派到 band 1最高比率%既小學.
知名道好多數有d難道,難唔難入,睇好唔好彩,我個女都有位師兄入左,不過係西灣河果間,而基灣(愛碟灣)小學好似好多功課

Rank: 5Rank: 5


3020
1682#
發表於 06-12-5 14:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,
Thank you for your information!!   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 4


644
1683#
發表於 06-12-5 15:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
有冇人在1ST ROUND仲了衛理" 及 "循道呀?上/下午.
下年到我揀,想參考吓.吾刻!!


我FD個囡第一輪入左循道下午呀~~只得適齡個十分~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!我的Blog

Rank: 3Rank: 3


492
1684#
發表於 06-12-6 15:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

janet,
循道下午比較容易入.2星期前打去學校問,話有新校舍,不過要等從建.上/下搬?學校吾講.有D人話上午班搬,有D又話下午班搬.
anna_gigi,
你收到料未呀?

Rank: 5Rank: 5


2769
1685#
發表於 06-12-7 10:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117
我都想知,上星期聽我個女講話校長而家等緊封信就知道新消息,唔知收到未   
SIUBO117 寫道:
janet,
循道下午比較容易入.2星期前打去學校問,話有新校舍,不過要等從建.上/下搬?學校吾講.有D人話上午班搬,有D又話下午班搬.
anna_gigi,
你收到料未呀?

Rank: 5Rank: 5


2238
1686#
發表於 06-12-8 01:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

哦...原來係咁, 有人唱你女間小學咩, 係邊個topic啊, 等我又去發表下, 撐下你麻.    

Rank: 5Rank: 5


2769
1687#
發表於 06-12-8 10:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
係幼兒園
ckckcktina 寫道:
anna_gigi,

哦...原來係咁, 有人唱你女間小學咩, 係邊個topic啊, 等我又去發表下, 撐下你麻.    

Rank: 5Rank: 5


2238
1688#
發表於 06-12-12 12:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

好..等我一陣去踩場先得...     

Rank: 5Rank: 5


2238
1689#
發表於 06-12-12 14:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

嘩! 入面有好多救世軍幼稚園啊, 要搵邊個先岩啊?  

Rank: 5Rank: 5


2769
1690#
發表於 06-12-13 11:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
Please check PM

Rank: 5Rank: 5


2769
1691#
發表於 06-12-13 12:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔知點解學校舉辦運動會連小一都要去,重要8:30-3:30,平時只係返上午而家連下午都返埋,咁細小朋友而且又咁長時間唔知有冇咁好耐性?

Rank: 3Rank: 3


492
1692#
發表於 06-12-17 17:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

你個囡平時返學都未試過全日會辛苦D.不過應該冇問題掛,大部份小一生都都返緊全日都冇問題.
循道好在遲D轉全日,小一我覺得太辛苦要返全日.佢地吾一定可全日都可習中精神.想問你循道英文科係依書教定係有出自己NOTES.另外普通話一星期幾堂.
你有冇搵工,定已返緊工.我有衝動想吾做陪囝讀小學.你覺得冇返工日子係咪好好多,定係好吾慣想搵返工.

Rank: 5Rank: 5


2769
1693#
發表於 06-12-19 10:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117
我都唔知幾時轉全日,而家英文科用longman express,我覺得好過用note,起碼可以跟書去學讀.我囡囡學得幾好
我有搵工,但係好多唔岩做,而且人工少,我覺得倍完佢返學,有太多空檔時間,所以希望快d搵到工

Rank: 3Rank: 3


492
1694#
發表於 07-2-25 18:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位,
北循終於公報了有新校舍,112巴士總站對面.預2010年轉全日.有冇人將會入此校.
我今年9月1st round. 有冇14區的小朋友今年要揀校呀,入來chat吓啦!

Rank: 5Rank: 5


4670
1695#
發表於 07-2-26 09:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hello siubo117, 我都係今年9月1st round, 我都有間唔中睇下你地ge意見, 但到今日我先入黎傾, 希望你地唔好介意

Rank: 3Rank: 3


492
1696#
發表於 07-2-26 13:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo,
好開心,有人同我同一年入小學.
你邊間幼稚園?我在蘇浙讀K2.
有心水小學嗎? 你會考慮小朋友性格而揀小學嗎?

Rank: 5Rank: 5


2862
1697#
發表於 07-2-26 15:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽咪, 以下幾間小學口啤怎樣, 邊間好?? 謝謝!    

因我的囡兒現在讀緊K2, 今年九月要選校:

1. 太古小學
2, 滬江小學
3. 勵志會梁李秀娛紀念小學
4. 北角官立
5. 北角衛理小學

Rank: 5Rank: 5


4670
1698#
發表於 07-2-26 16:12 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

siubo117 & mickeyeva, 我仔讀緊北角救世軍, 係同anna個囡囡同校, 但就低兩班, 所以我同anna都好熟, 而家個囡囡讀緊北循上午校, 佢都有介紹過畀我, 本來我首選係北角衛理, 但唔轉全日, 北循要到2010年轉全日, 但我等唔到, 所以放棄左揀呢兩間, 勵志會梁李秀娛紀念小學係16網, 應該都唔會跨網, 我姪仔個舊同學仔係呢間讀小二, 話唔錯, 滬江小學有人話都幾深下, 剩番北官同太古, 我諗會係呢兩間揀, 我想揀北官下午, 黎緊下個月轉全日, 聽聞冇上午校咁催谷, 我大伯個同事個仔係度讀, 都讀得幾好, 太古好似開始深左, 但應該應付到, 我就諗住參觀埋佢地個開放日再決定, 你地仲有冇好提意

Rank: 5Rank: 5


2862
1699#
發表於 07-2-26 17:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

KooKoo, 多謝妳的意見, 太古小學幾時又開放日?? 我都想去參觀吓, 因校舍十分好, 又新又大, 因這間小學好壞參半, 所以考慮緊??  妳個宝貝讀緊邊間幼稚園??

Rank: 5Rank: 5


4670
1700#
發表於 07-2-27 09:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mickeyeva, 我入過太古小學個web-site, 睇過佢地個校曆表, 5月5日(星期六) - 綜合表演日 <-- 唔知算唔算係開放日 , 遲d打電話去問下, 我仔係北角救世軍幼兒園度讀, 你個小朋友係邊間讀呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖