註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:13 發表 應該唔係, 佢間屋連埋花園計有成2仟呎!!! 上次我就係去bbq啦!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:11 發表 come, 運lee家嘢就係咁, 係你就係你, 唔係就點強求都冇, but都要自己努力先得gei.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:13 發表 你抖吓先la, 可能頭先操勞過度, 有冇chocolate or candy呀??試吓食d, relax吓
原文章由 lky2008 於 08-2-20 17:15 發表 冇得炓呀!老闆啱啱叫做briefing啦!
子爵府
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 17:12 發表 我都好信命水吃幾多穿幾多係整正架...小富可以由人,大富就一定係由天。
原文章由 lky2008 於 08-2-20 17:13 發表 但會肥C啦!我琴日上磅,嚇C,肥左7磅呀!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:18 發表 肥脾, COME 叫唔好QUOTE
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:23 發表 妖, 頭先問C6邊個簽字, 我就搵咗我媽, 佢就話佢去到俾$搵人做媒咪得lor. 雖然話簡單d jack, 都唔係咁求其掛
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:21 發表 cc: 你老公d $$ 收返晒未呀???
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:24 發表 係咪一定要有証婚人架???? 如果你果邊仲有d夠18歲以上, 咪搵佢地囉??? (or 你妹/叔/姑姐)
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 17:27 發表 BUSY死 3月去食飯應該ok,我要睇清楚d post先 星期六亞囡去補習哥哥個家姐屋企接受地獄式訓練 聽講佢係學校主任來的 ...
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 05:23 PM 發表 妖, 頭先問C6邊個簽字, 我就搵咗我媽, 佢就話佢去到俾$搵人做媒咪得lor. 雖然話簡單d jack, 都唔係咁求其掛
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:28 發表 有1個潛咗水, 另1個就過年前俾得$1,000, 佢話今日會再俾wor, but到e+都未搵到人lor
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:35 發表 一定要ga, 果日去登記時, 個staff係咁講, c6同我屋企人係c 敵, only得我亞ma, 亞妹, 1個表弟 and 1個細佬ok jar, but 暫時亞ma得閒jar
原文章由 多利是 於 08-2-20 17:32 發表 下?咁都得? 你個邊有無drelative tim ar??一係叫佢地囉