關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1681#
發表於 08-2-20 17:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:13 發表

應該唔係, 佢間屋連埋花園計有成2仟呎!!! 上次我就係去bbq啦!

咁真係講句:佢地有運啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1682#
發表於 08-2-20 17:14 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:11 發表
come, 運lee家嘢就係咁, 係你就係你, 唔係就點強求都冇, but都要自己努力先得gei.

唉! 我深深的明白啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
1683#
發表於 08-2-20 17:15 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:13 發表
你抖吓先la, 可能頭先操勞過度, 有冇chocolate or candy呀??試吓食d, relax吓

冇得炓呀!老闆啱啱叫做briefing啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1684#
發表於 08-2-20 17:16 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 17:15 發表

冇得炓呀!老闆啱啱叫做briefing啦!

咁你努力啦, 今晚早d休息.:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1685#
發表於 08-2-20 17:18 |只看該作者
肥脾, COME 叫唔好QUOTE
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 17:12 發表
我都好信命水吃幾多穿幾多係整正架...小富可以由人,大富就一定係由天。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1686#
發表於 08-2-20 17:18 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 17:12 發表
我都好信命水吃幾多穿幾多係整正架...小富可以由人,大富就一定係由天。

同意呀.:D :D :D :D :D

肥脾: 唔該del返我的留言丫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1687#
發表於 08-2-20 17:20 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 17:13 發表

但會肥C啦!我琴日上磅,嚇C,肥左7磅呀!

我今個新年都fatfatfat呀....:( :( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1688#
發表於 08-2-20 17:21 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:18 發表
肥脾, COME 叫唔好QUOTE

cc: 你老公d $$ 收返晒未呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1689#
發表於 08-2-20 17:23 |只看該作者
妖, 頭先問C6邊個簽字, 我就搵咗我媽, 佢就話佢去到俾$搵人做媒咪得lor. 雖然話簡單d jack, 都唔係咁求其掛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1690#
發表於 08-2-20 17:24 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:23 發表
妖, 頭先問C6邊個簽字, 我就搵咗我媽, 佢就話佢去到俾$搵人做媒咪得lor. 雖然話簡單d jack, 都唔係咁求其掛

係咪一定要有証婚人架???? 如果你果邊仲有d夠18歲以上, 咪搵佢地囉??? (or 你妹/叔/姑姐)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-20 17:26 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1691#
發表於 08-2-20 17:27 |只看該作者
BUSY死


3月去食飯應該ok,我要睇清楚d post先
星期六亞囡去補習哥哥個家姐屋企接受地獄式訓練 聽講佢係學校主任來的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1692#
發表於 08-2-20 17:28 |只看該作者
有1個潛咗水, 另1個就過年前俾得$1,000, 佢話今日會再俾wor, but到e+都未搵到人lor
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:21 發表

cc: 你老公d $$ 收返晒未呀???

Rank: 8Rank: 8


17382
1693#
發表於 08-2-20 17:29 |只看該作者
yes定要有証婚人,但好似要夠21歲,實情我唔記得,總之是但有人簽都得架啦路人甲都得

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:24 發表

係咪一定要有証婚人架???? 如果你果邊仲有d夠18歲以上, 咪搵佢地囉??? (or 你妹/叔/姑姐)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1694#
發表於 08-2-20 17:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 17:27 發表
BUSY死


3月去食飯應該ok,我要睇清楚d post先
星期六亞囡去補習哥哥個家姐屋企接受地獄式訓練 聽講佢係學校主任來的 ...

love: 咁14/3預埋你先, 你幾多個人來呀???

Rank: 6Rank: 6


8125
1695#
發表於 08-2-20 17:32 |只看該作者
下?咁都得? 你個邊有無drelative tim ar??一係叫佢地囉

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 05:23 PM 發表
妖, 頭先問C6邊個簽字, 我就搵咗我媽, 佢就話佢去到俾$搵人做媒咪得lor. 雖然話簡單d jack, 都唔係咁求其掛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1696#
發表於 08-2-20 17:32 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:28 發表
有1個潛咗水, 另1個就過年前俾得$1,000, 佢話今日會再俾wor, but到e+都未搵到人lor

識著lee d 人真係

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1697#
發表於 08-2-20 17:35 |只看該作者
一定要ga, 果日去登記時, 個staff係咁講, c6同我屋企人係c 敵, only得我亞ma, 亞妹, 1個表弟 and 1個細佬ok jar, but 暫時亞ma得閒jar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 17:24 發表

係咪一定要有証婚人架???? 如果你果邊仲有d夠18歲以上, 咪搵佢地囉??? (or 你妹/叔/姑姐)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1698#
發表於 08-2-20 17:36 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:35 發表
一定要ga, 果日去登記時, 個staff係咁講, c6同我屋企人係c 敵, only得我亞ma, 亞妹, 1個表弟 and 1個細佬ok jar, but 暫時亞ma得閒jar

咁一係叫你奶奶or老爺出一出席囉! (八x姑奶就免啦)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1699#
發表於 08-2-20 17:37 |只看該作者
因為lee件事, 我對佢屋企人又+深我gei唔like 佢地 gei feeling
原文章由 多利是 於 08-2-20 17:32 發表
下?咁都得? 你個邊有無drelative tim ar??一係叫佢地囉


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1700#
發表於 08-2-20 17:37 |只看該作者
一係搵你d fd簽lor
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 17:35 發表
一定要ga, 果日去登記時, 個staff係咁講, c6同我屋企人係c 敵, only得我亞ma, 亞妹, 1個表弟 and 1個細佬ok jar, but 暫時亞ma得閒jar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖