關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1681#
發表於 08-2-1 12:12 |只看該作者
好呀, 不過煲都會煲好少, 因我無煲. 我可能攞個電葯煲來煲.

提提各位kitty迷, 今日又到吃M記的時間啦.

原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:55 發表

雪雪:

你煲姜醋的話,我都想食D補身呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1682#
發表於 08-2-1 12:13 |只看該作者
我 un ....所以我咁肥都的唔起心肝去減肥

原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:04 PM 發表
咁多位靚姊妹:

唔好怕煩,聽我講句真心話好嗎?

我由細到大都貪靚,10幾歲就話減肥,點知攪出個厭食症,攪左好耐先冇事!不過身體就唔生性喇!
呢10年來,身體一直都好差(醫生話我副“計”,仲衰過D5-60的人),多病痛,亦多奇怪病,個個月都會 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1683#
發表於 08-2-1 12:13 |只看該作者
depands on 邊間la, 你可以去到唔入病房, 叫個小朋友出嚟大堂lor.

希望佢新年前好返la.
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:08 發表
岩岩收到個bad news, 我個囝個女朋友仔入左e院, 個女仔話想我仔去探佢, 唔知e院比唔比6, 7歲小童探病架呢??

有無人知呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
1684#
發表於 08-2-1 12:14 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:08 發表
岩岩收到個bad news, 我個囝個女朋友仔入左e院, 個女仔話想我仔去探佢, 唔知e院比唔比6, 7歲小童探病架呢??

有無人知呀??

多多:

個女仔咩事入院呢?真係好慘 ,醫院唔俾小朋友探病架,同埋小朋友都唔好去醫院囉!不如等佢出院,你地去佢屋企探佢。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1685#
發表於 08-2-1 12:15 |只看該作者
冇ga, 不過間屋夠大, 對仔女like週圍走.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 12:06 發表
cc: 你地果頭(大陸)有野玩的嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1686#
發表於 08-2-1 12:15 |只看該作者
應該唔俾.

多多, 你打去醫院問啦.

原文章由 多利是 於 08-2-1 12:08 發表
岩岩收到個bad news, 我個囝個女朋友仔入左e院, 個女仔話想我仔去探佢, 唔知e院比唔比6, 7歲小童探病架呢??

有無人知呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
1687#
發表於 08-2-1 12:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 12:12 發表
好呀, 不過煲都會煲好少, 因我無煲. 我可能攞個電葯煲來煲.

提提各位kitty迷, 今日又到吃M記的時間啦.

最後呢隻。

Rank: 8Rank: 8


17269
1688#
發表於 08-2-1 12:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 12:11 發表
各位: 想問下驚蟄的節氣神是誰呀???

我女的功課

直頭唔識!

Rank: 6Rank: 6


8125
1689#
發表於 08-2-1 12:17 |只看該作者
阿cc美人

係 Q.E 呀...

唉...我聽到都唔係好開心...真係希望佢新年前可以出返來 ~

係啦..或者開下阿妹可唔可以落床行下, if 得, 或者係大堂見下面囉~

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:13 PM 發表
depands on 邊間la, 你可以去到唔入病房, 叫個小朋友出嚟大堂lor.

希望佢新年前好返la.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1690#
發表於 08-2-1 12:18 |只看該作者
講開姜醋, 我都唔知我姑仔幾時生, 又唔知仔定女, 不過我就肯定c 6會封大利是.
原文章由 雪文 於 08-2-1 12:12 發表
好呀, 不過煲都會煲好少, 因我無煲. 我可能攞個電葯煲來煲.

提提各位kitty迷, 今日又到吃M記的時間啦.


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1691#
發表於 08-2-1 12:18 |只看該作者
Q.E肯定唔得.
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:17 發表
阿cc美人

係 Q.E 呀...

唉...我聽到都唔係好開心...真係希望佢新年前可以出返來 ~

係啦..或者開下阿妹可唔可以落床行下, if 得, 或者係大堂見下面囉~

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1692#
發表於 08-2-1 12:20 |只看該作者
yesterday night揾到氣new yellow 底底, 可以唔駛買

Rank: 6Rank: 6


8125
1693#
發表於 08-2-1 12:21 |只看該作者
佢阿媽話係先天性糖尿病....約100人中有1個...:cry: :cry: :cry: 驗血驗到出來~

佢阿囡同我囝好 friend 架.....而家兩個唔同小學, 都成日傾計, 佢點名話想見得阿囝 :cry: :cry:


原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:14 PM 發表

多多:

個女仔咩事入院呢?真係好慘 ,醫院唔俾小朋友探病架,同埋小朋友都唔好去醫院囉!不如等佢出院,你地去佢屋企探佢。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1694#
發表於 08-2-1 12:21 |只看該作者
我都無保温杯, 不過有個壺. ( CC &多多, 就係上次工展會送的), 我上次焗咗D水俾弟婦, 佢哋有無唔還. 我明天去佢屋企攞返, 我而家自己都需要.

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:11 發表
sorry, 我d老人痴呆症發作, 唔好嬲

不過我冇保溫杯

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1695#
發表於 08-2-1 12:23 |只看該作者
我又想問, 加D紅糖入去是否好D ? 同埋而家都難揾紅糖啦.

原文章由 多利是 於 08-2-1 12:06 發表
車...我講左好多次啦...不過你地無人理我之麻 :tongue: :tongue: :tongue:  

用保溫杯焗啦, 鐘意焗幾耐都得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1696#
發表於 08-2-1 12:32 |只看該作者
各位, 我的惠康印花夠換一個我要換的煲啦, 但係........
我媽昨日講, 有無辦法再換多個俾佢.
我話好難啦, 最多有俾你, 你自己想辦法啦.

咁大家有都係俾我啦, 唔該

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1697#
發表於 08-2-1 12:33 |只看該作者
come come, 你look look ◎節氣生活 果段
http://www.mdnkids.com/24seasons/winter6.htm
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 12:11 發表
各位: 想問下驚蟄的節氣神是誰呀???

我女的功課

Rank: 5Rank: 5


1995
1698#
發表於 08-2-1 12:34 |只看該作者
Hello,

昨晚老細請我地去朗豪坊洒店食自助餐, 都幾多野食

Rank: 8Rank: 8


17269
1699#
發表於 08-2-1 12:35 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:13 發表
我 un ....所以我咁肥都的唔起心肝去減肥

你地都諗唔到我瞓醫院同C神搏鬥的慘怳!

Rank: 8Rank: 8


17269
1700#
發表於 08-2-1 12:39 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-1 12:34 發表
Hello,

昨晚老細請我地去朗豪坊洒店食自助餐, 都幾多野食

好正喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖