註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:55 發表 雪雪: 你煲姜醋的話,我都想食D補身呀!
返回頂部
男爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:04 PM 發表 咁多位靚姊妹: 唔好怕煩,聽我講句真心話好嗎? 我由細到大都貪靚,10幾歲就話減肥,點知攪出個厭食症,攪左好耐先冇事!不過身體就唔生性喇! 呢10年來,身體一直都好差(醫生話我副“計”,仲衰過D5-60的人),多病痛,亦多奇怪病,個個月都會 ...
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:08 發表 岩岩收到個bad news, 我個囝個女朋友仔入左e院, 個女仔話想我仔去探佢, 唔知e院比唔比6, 7歲小童探病架呢?? 有無人知呀??
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 12:06 發表 cc: 你地果頭(大陸)有野玩的嗎????
原文章由 雪文 於 08-2-1 12:12 發表 好呀, 不過煲都會煲好少, 因我無煲. 我可能攞個電葯煲來煲. 提提各位kitty迷, 今日又到吃M記的時間啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 12:11 發表 各位: 想問下驚蟄的節氣神是誰呀??? 我女的功課
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:13 PM 發表 depands on 邊間la, 你可以去到唔入病房, 叫個小朋友出嚟大堂lor. 希望佢新年前好返la.
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:17 發表 阿cc美人 係 Q.E 呀... 唉...我聽到都唔係好開心...真係希望佢新年前可以出返來 ~ 係啦..或者開下阿妹可唔可以落床行下, if 得, 或者係大堂見下面囉~ ...
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:14 PM 發表 多多: 個女仔咩事入院呢?真係好慘 ,醫院唔俾小朋友探病架,同埋小朋友都唔好去醫院囉!不如等佢出院,你地去佢屋企探佢。
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 12:11 發表 sorry, 我d老人痴呆症發作, 唔好嬲 不過我冇保溫杯
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:06 發表 車...我講左好多次啦...不過你地無人理我之麻 :tongue: :tongue: :tongue: 用保溫杯焗啦, 鐘意焗幾耐都得
大宅
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:13 發表 我 un ....所以我咁肥都的唔起心肝去減肥
原文章由 ktmami 於 08-2-1 12:34 發表 Hello, 昨晚老細請我地去朗豪坊洒店食自助餐, 都幾多野食