註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-21 14:31 發表 觀塘 lee 間好似冇
返回頂部
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:33 發表 仲有我仔女的童軍xx
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:34 發表 佢地之前有個牛肉火鍋好正架, 之後無左
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:28 發表 雪文: hin_bb來唔來呀???
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:26 發表 我最like外野hand(新蒲崗)的龍蝦手卷,sashimi都好新鮮,一定食好多 ;D炸野我麻麻啦!燒的都唔錯,我見燒雞骨都好味,不過我唔食得雞,so 唔食得。 ...
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:38 發表 其實攺呢間好唔好呢 ?? 觀塘得二個鐘
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:39 發表 大家有無興趣買Lindt 朱古力??原價$59.9, 而家$34盒, 有興趣就CALL 我....仲有其他Swiss Thins, De Luxe, Pralines & Napolitains Assortis...... Lindor Milk 168g$59.90$34.00Lindor Hazelnut 168g$59.90$34.00Lind ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:40 發表 新浦崗都改左啦, 由入座起計2個鐘....:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:42 發表 咁都係去觀塘啦.
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:39 發表 大家有無興趣買Lindt 朱古力??原價$59.9, 而家$34盒, 有興趣就CALL 我....仲有其他Swiss Thins, De Luxe, Pralines & Napolitains Assortis......
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:42 發表 Jerryma
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 14:44 發表 no la, 我唔駛去拜年