關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1681#
發表於 07-12-19 15:51 |只看該作者
仲諗緊呀女份X'mas gift, 你地話乜好呢?唔想買NDS,驚佢係咁玩。

不過,都係睇埋exam result先啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1682#
發表於 07-12-19 15:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:50 發表

我公司無lee家野, 如果唔係點會一大朝早開個mon見倒個pat丫?!?!?!?!?!? (好彩有少量格仔咋)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1683#
發表於 07-12-19 15:54 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:51 發表
仲諗緊呀女份X'mas gift, 你地話乜好呢?唔想買NDS,驚佢係咁玩。

不過,都係睇埋exam result先啦!

好睇你女鐘意d乜野?! 我女都乜都啱乜都好!
聽你講你同亞女friend左好多好多喎?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1684#
發表於 07-12-19 15:56 |只看該作者
cy: 上次你比我的撈麵你試左未呀?

Rank: 6Rank: 6


8953
1685#
發表於 07-12-19 15:58 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:45 發表
蘭蘭:

記唔記得我女中考條環保題,錯哂反來呀!跟著問文章主題同重點段落都錯哂呀!:evil: :evil:

個條咸水草呀 ?
家下識沒呀 ?點答呀 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1686#
發表於 07-12-19 15:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:54 發表

好睇你女鐘意d乜野?! 我女都乜都啱乜都好!
聽你講你同亞女friend左好多好多喎?!

都係架!呀女而家同我friend左!工人都咁講!

我女鍾意呢排勁鍾意sleeping beauty囉!

Rank: 6Rank: 6


8125
1687#
發表於 07-12-19 16:00 |只看該作者
hoganmama

高雪柏納呀...接址 :

http://www.goodfield
2000.com/


工展會賣$68-/can, 記住lur老闆 (係老闆, 最好唔好比老闆娘睇到)samples, 我拎左1x包...阿老闆娘牙痛咁聲

Rank: 6Rank: 6


8125
1688#
發表於 07-12-19 16:02 |只看該作者
hoganmama

高雪柏納呀...接址 :

http://www.goodfield
2000.com/


工展會賣$68-/can, 記住lur老闆 (係老闆, 最好唔好比老闆娘睇到)samples, 我拎左1x包...阿老闆娘牙痛咁聲

Rank: 6Rank: 6


6601
1689#
發表於 07-12-19 16:02 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:58 發表

個條咸水草呀 ?
家下識沒呀 ?點答呀 ?

咪係個條草囉!
琴日派左卷,但老師冇俾model answer喎!睇吓今日有冇講啦!不過睇返份卷,真係唔太易囉!不過都唔係好難!

Rank: 6Rank: 6


8953
1690#
發表於 07-12-19 16:05 |只看該作者
嗱~~~~~~~~~
我又來問英文了.
昨天見女的英文簿, 教左
I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx
但係 I/WE 唔係應該用 shall  的嗎 ?
妳地點睇 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1691#
發表於 07-12-19 16:07 |只看該作者
thanks thanks
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:00 發表
hoganmama

高雪柏納呀...接址 :

http://www.goodfield
2000.com/

工展會賣$68-/can, 記住lur老闆 (係老闆, 最好唔好比老闆娘睇到)samples, 我拎左1x包...阿老闆娘牙痛咁聲 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1692#
發表於 07-12-19 16:09 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:05 發表
嗱~~~~~~~~~
我又來問英文了.
昨天見女的英文簿, 教左
I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx
但係 I/WE 唔係應該用 shall  的嗎 ?
妳地點睇 ?

我所知,I/WE係用shall的,不過用will 都OK,意思有小小唔同:-|我女未教咁深的Eng.

Rank: 6Rank: 6


8953
1693#
發表於 07-12-19 16:12 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 16:09 發表

我所知,I/WE係用shall的,不過用will 都OK,意思有小小唔同:-|我女未教咁深的Eng.


係咪用will比較肯定d呢 ?

我都覺得教得太快啦, 吸收唔到. 現在四種文法一齊就亂七八糟.
下月考試唔知點c....

Rank: 5Rank: 5


2967
1694#
發表於 07-12-19 16:14 |只看該作者
咁你地hap 唔happy先.
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 15:45 發表
CY真係多野講到不得了, 第一次見佢佢已經收唔到口   
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1695#
發表於 07-12-19 16:14 |只看該作者
will be 將會成為
shall be 必須/應 ma
2個字應係唔同解釋ma 我估
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:05 發表
嗱~~~~~~~~~
我又來問英文了.
昨天見女的英文簿, 教左
I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx
但係 I/WE 唔係應該用 shall  的嗎 ?
妳地點睇 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1696#
發表於 07-12-19 16:14 |只看該作者
今日fun冇上來, 我來報報料先...           
        攪珠日期 :        22/12/2007 (星期六)
        截止售票時間 :        晚上 9:15
        投注額 :        $11,087,165
        多寶 / 金多寶 :        $40,347,327
        估計頭獎基金 :         $68,000,000

Rank: 6Rank: 6


8953
1697#
發表於 07-12-19 16:15 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 16:14 發表
咁你地hap 唔happy先.

最主要係 妳唔好收happy費.

Rank: 6Rank: 6


8953
1698#
發表於 07-12-19 16:17 |只看該作者
英文學得好已唔容易, 仲要解釋俾小朋友聽更加難.

Rank: 6Rank: 6


8125
1699#
發表於 07-12-19 16:18 |只看該作者
I/WE 係 use shall 的, 解'應該'; 用will既情況係解'肯定'; if 無記錯, 係咁用的....有無其他人可以 verify 下??


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 04:05 PM 發表
嗱~~~~~~~~~
我又來問英文了.
昨天見女的英文簿, 教左
I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx
但係 I/WE 唔係應該用 shall  的嗎 ?
妳地點睇 ?

Rank: 5Rank: 5


3104
1700#
發表於 07-12-19 16:18 |只看該作者
我都係呀,呢幾朝都要人叫先醒,今早我7點8先起身,玥叩女起身,搞到8點5先出門口,返工遲左1分鐘不見左2元呀  

原文章由 cyclmama 於 07-12-19 15:30 發表
今日個天陰沉沉, 攪到我好
今朝亞仔好攪笑, 佢話mami個天都未光,仲muk要咁早返學gei
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖