註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:50 發表 我公司無lee家野, 如果唔係點會一大朝早開個mon見倒個pat丫?!?!?!?!?!? (好彩有少量格仔咋)
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:51 發表 仲諗緊呀女份X'mas gift, 你地話乜好呢?唔想買NDS,驚佢係咁玩。 不過,都係睇埋exam result先啦!
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:45 發表 蘭蘭: 記唔記得我女中考條環保題,錯哂反來呀!跟著問文章主題同重點段落都錯哂呀!:evil: :evil:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:54 發表 好睇你女鐘意d乜野?! 我女都乜都啱乜都好! 聽你講你同亞女friend左好多好多喎?!
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:58 發表 個條咸水草呀 ? 家下識沒呀 ?點答呀 ?
子爵府
原文章由 多利是 於 07-12-19 16:00 發表 hoganmama 高雪柏納呀...接址 : http://www.goodfield 2000.com/ 工展會賣$68-/can, 記住lur老闆 (係老闆, 最好唔好比老闆娘睇到)samples, 我拎左1x包...阿老闆娘牙痛咁聲 ...
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 16:05 發表 嗱~~~~~~~~~ 我又來問英文了. 昨天見女的英文簿, 教左 I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx 但係 I/WE 唔係應該用 shall 的嗎 ? 妳地點睇 ?
原文章由 KY2004 於 07-12-19 16:09 發表 我所知,I/WE係用shall的,不過用will 都OK,意思有小小唔同:-|我女未教咁深的Eng.
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-12-19 15:45 發表 CY真係多野講到不得了, 第一次見佢佢已經收唔到口
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 16:14 發表 咁你地hap 唔happy先.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 04:05 PM 發表 嗱~~~~~~~~~ 我又來問英文了. 昨天見女的英文簿, 教左 I/WE/THEY/YOU/HE/SHE... WILL BE xxxx 但係 I/WE 唔係應該用 shall 的嗎 ? 妳地點睇 ?
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 15:30 發表 今日個天陰沉沉, 攪到我好 今朝亞仔好攪笑, 佢話mami個天都未光,仲muk要咁早返學gei