註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:46 硐表 自已畫得唔得? 規定要用電腦做呀 ?
返回頂部
男爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-22 11:50 硐表 power point, 佢識我我吾識佢。我叫我c6做, 聖誕節放假做。真系好多謝學校的聖誕禮物:tongue: :tongue:
子爵府
原文章由 雪文 於 07-11-22 11:47 硐表 喂, 今日YW生日呀, 各位姐妹俾D祝褔啦 我同佢講, 明天個餐我請佢
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:52 硐表 有一份一定要用電腦做,另外英文果份就可以用pencil draw and write, 之後save powerpoint file交咁囉
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:52 硐表 power point 基本上玩下就用得到簡單畫面啦. 深入地就唔多曉.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:54 硐表 要交power point file?? 玩人咩... 註明made by xxx mum or dad.:(
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 12:05 硐表 如果日日要10點, 真係咩時間都冇晒的呀...:-| 以前小學讀書時有冇o甘長時間要做功課? 到中學就難講嘍.