關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1681#
發表於 07-11-22 11:52 |只看該作者
有一份一定要用電腦做,另外英文果份就可以用pencil draw and write, 之後save powerpoint file交咁囉

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:46 硐表

自已畫得唔得?  規定要用電腦做呀 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1682#
發表於 07-11-22 11:52 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-22 11:50 硐表
power point, 佢識我我吾識佢。我叫我c6做, 聖誕節放假做。真系好多謝學校的聖誕禮物:tongue: :tongue:

power point 基本上玩下就用得到簡單畫面啦. 深入地就唔多曉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1683#
發表於 07-11-22 11:53 |只看該作者
係一定要用powerpoint or 小晝家做, then交 disc
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:46 硐表

自已畫得唔得?  規定要用電腦做呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1684#
發表於 07-11-22 11:53 |只看該作者
生日快樂
心想事成


呢排好多人生日呀:loveliness: :loveliness:


原文章由 雪文 於 07-11-22 11:47 硐表
喂, 今日YW生日呀, 各位姐妹俾D祝褔啦

我同佢講, 明天個餐我請佢

Rank: 6Rank: 6


8953
1685#
發表於 07-11-22 11:54 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:52 硐表
有一份一定要用電腦做,另外英文果份就可以用pencil draw and write, 之後save powerpoint file交咁囉

要交power point file??
  玩人咩... 註明made by xxx mum or dad.:(

Rank: 5Rank: 5


2065
1686#
發表於 07-11-22 11:54 |只看該作者
yw,

祝生日快樂, 身體健康, 青春美麗

Rank: 8Rank: 8


17382
1687#
發表於 07-11-22 11:55 |只看該作者
其實要做都好快既,係無時間做咁姐所以要放假先來做


原文章由 katiekma 於 07-11-22 11:50 硐表
power point, 佢識我我吾識佢。我叫我c6做, 聖誕節放假做。真系好多謝學校的聖誕禮物:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
1688#
發表於 07-11-22 11:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 11:47 硐表
喂, 今日YW生日呀, 各位姐妹俾D祝褔啦

我同佢講, 明天個餐我請佢

生日快樂, 身體健康!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1689#
發表於 07-11-22 11:56 |只看該作者
:time: :time:
食飯先啦, 一陣再傾過

Rank: 8Rank: 8


17382
1690#
發表於 07-11-22 11:56 |只看該作者
me too 


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:52 硐表

power point 基本上玩下就用得到簡單畫面啦. 深入地就唔多曉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1691#
發表於 07-11-22 11:57 |只看該作者
YW Happy Birthday!!! All the BEST!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1692#
發表於 07-11-22 11:57 |只看該作者
10月11月好多人生日, 結婚.

10/11月結婚, 3個月後有左, 10-11月出世.

Rank: 5Rank: 5


3212
1693#
發表於 07-11-22 11:57 |只看該作者
yw, happy birthday to you !!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1694#
發表於 07-11-22 11:58 |只看該作者
我試下注明先

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 11:54 硐表

要交power point file??
  玩人咩... 註明made by xxx mum or dad.:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1695#
發表於 07-11-22 12:01 |只看該作者
YW:  HAPPY BIRTHDAY

Rank: 8Rank: 8


17382
1696#
發表於 07-11-22 12:01 |只看該作者
近其有單野好攪笑,有間學校比家長投訴功課太多攪到日日無時間溘書,所以學校就要計算學生每日要做幾耐功課之後話返比老師知,再調節功課量,e+功課係小左囉 :evil: :evil:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1697#
發表於 07-11-22 12:05 |只看該作者
yw,

Happy Birthday!

Rank: 6Rank: 6


8953
1698#
發表於 07-11-22 12:05 |只看該作者
如果日日要10點, 真係咩時間都冇晒的呀...:-|
以前小學讀書時有冇o甘長時間要做功課? 到中學就難講嘍.

Rank: 8Rank: 8


17382
1699#
發表於 07-11-22 12:10 |只看該作者
果間小學之前日日6-8樣(2年級)e+就5-6樣咁囉,你地都估到我講邊間啦我唔開名啦係我x個x即係我囡個xx間小學囉,e+好d啦唔洗日日做到佢cc下:-| :-|


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-22 12:05 硐表
如果日日要10點, 真係咩時間都冇晒的呀...:-|
以前小學讀書時有冇o甘長時間要做功課? 到中學就難講嘍.

Rank: 5Rank: 5


4210
1700#
發表於 07-11-22 12:11 |只看該作者
afternoon

今朝一路開call, 一路溫書, 見到大家都係度唉聲又歎氣 , 都唔知講咩好:( :(
‹ 上一主題|下一主題