- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 08-4-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2732
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 2967
- UID
- 164265
 
|
全程我都冇發脾氣,佢話個女pk din咗,成日講佢好愛c6,叫c6唔好唔理佢, :tongue: 佢知道女pk好影響我,已經叫咗女pk唔好再煩我.c6又話佢都好愛lee頭家. 跟住叫我同佢一齊執屋,又叫我落街買清潔用品,之前,我實叫佢自己落街買.後尾,我仲買咗汽水 and 叮叮food俾佢,鬼c 咁重,拎到我c, 返到屋企,佢見到我隻手紅哂,即刻叫我抖吓.執屋執到成1:00,我話好攰,佢叫我去sleep,自己執就得la.今朝出門口,我話唔捨得佢 ,佢話咁你唔好返工,陪吓我la.我又同佢講你今晚陪我 呀,(唔知係咪煩女pk d 嘢,佢幾晚失眠,話怕嘈住我 ,所以走咗去執屋),佢話好la, 為咗你, 我今晚muk都唔理,陪你.
今日99唔幫我湊仔,叫c6自己湊返.我原本今晚約咗人,問c6可唔可以攪掂dinner,佢話冇問題,不過我聽得出佢想我早d返屋企.我諗今晚唔出街,早d返去陪佢地一齊dinner.
原文章由 hoganmama 於 07-11-16 10:00 硐表 
CY你地尋晚傾成點 |
|