關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1681#
發表於 07-11-7 15:48 |只看該作者
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:35 硐表
離左? 有無再結番?

Rank: 8Rank: 8


17382
1682#
發表於 07-11-7 15:48 |只看該作者
果時我自己去家事法庭攪的,相方同意下離婚所以無咩CAKE手野,約10個月左右批出臨時離婚令,當年批左的了,法庭會寄果張証比相方,係收到臨時離婚令後一個月後會正式生效正式離婚,但當年我同C6係收到呢張命令時大家和好如初,而大家亦清楚知道將來要點做要點過要點去相處,最後我同C6向家事法庭申請CANCELL臨時離婚令,法庭接受取消臨時離婚令,我同C6要一齊去家事法庭上庭取回結婚証書.

我諗C6會珍惜呱~~~~~~攪左咁多野

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:35 硐表
離左? 有無再結番?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1683#
發表於 07-11-7 15:48 |只看該作者
離婚 :cry: :cry: :cry:

Love,希望你C6會學會珍惜.  雨過天x.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 15:31 硐表
睇完好心痛:cry: :cry: :cry: 我估唔到係可以咁利害諗到D咁既方法 BUT睇到佢真面目時又真係好難接受WOR 如果D C6上QQ多數係溝女架啦無第2樣野的了

你個C6最後知唔知道QQ女係你辨 咁我個C6 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1684#
發表於 07-11-7 15:50 |只看該作者
原來大家都有咁多往事, 發覺你地真係好, 小妹真係好佩服 , 如果係我, 我一定無你地咁犀利, only識喊
另一方面, 我諗我都要睇實 d 老公, 因為平時我對老公都幾鬆:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1685#
發表於 07-11-7 15:50 |只看該作者
YAN02講開話有野娛樂大家, 我都想講單野: 話說我女生日果個星期上左南澳~~~~咁吃左晚飯又費時咁早食旦糕, 咁成班細路(包括我 就去左我叔仔間房玩電腦, 咁張枱上面有張化妝小姐的卡片, 我拎起來睇, 咁瑩瑩就話: 係爸爸同XX姐姐結婚時請佢返黎化妝架, 真係想佢地快D結婚. 我聽完之後有D感覺: 瑩瑩鐘意XX姐姐, 即係XX姐姐對佢好啦. 另一方面, 如果佢亞媽聽倒, 一定好心UP, 咁辛苦生個女出黎,而家好似送左比人咁....:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1686#
發表於 07-11-7 15:50 |只看該作者
上得QQ都係男人JA,好人好姐係唔會上QQ的
你得閑去QQ睇下啦,我就無眼睇啦:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 15:41 硐表
乜果d QQ一早就有架啦???~~我好背呀....未用過

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1687#
發表於 07-11-7 15:52 |只看該作者
男人真係不可信
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 15:48 硐表
果時我自己去家事法庭攪的,相方同意下離婚所以無咩CAKE手野,約10個月左右批出臨時離婚令,當年批左的了,法庭會寄果張証比相方,係收到臨時離婚令後一個月後會正式生效正式離婚,但當年我同C6係收到呢張命令時大家和好如 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1688#
發表於 07-11-7 15:52 |只看該作者
煮熟的鴨子了嘛

那你當我白痴又好, 幼稚又好. 我當佢單單係精神上出軌, 當係夫妻分開時佢苦悶, 揾女調解吓咁囉.  咁佢而家來咗香港, 二個人生活一齊, 又好似無.

你都知佢好男人加啦, 係屋企咩都肯做, 對子女又好. 算啦.


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 15:36 硐表
容我問一句 , 三次咁多, 點解你都可以原諒你老公?? (唔好嬲我)

Rank: 8Rank: 8


17382
1689#
發表於 07-11-7 15:53 |只看該作者
挑~~~~佢講野呀 咁E+知道啦又話放左感情落去控制唔到嗎 #$@$%^&&****(^%#$$!!#ZZXAAA



原文章由 cyclmama 於 07-11-7 15:43 硐表
我係電腦白痴,只識check佢電話,每次見到d message.真係好hurt,佢e+叻咗,係屋企熄電話仲+埋lock.我撞到佢個password,不過唔可以俾佢知,如果唔係佢會改password.

我今朝都有同你講,打過俾女pk,女pk話真係唔想攪到咁, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1690#
發表於 07-11-7 15:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:45 硐表
扮靚女個到, 佢估估吓, 大家都無爆.

知唔知有咩關係, 算啦, ...

係嘅, 當大家劏開晒個肚就無彎轉架啦!!!:-| :-| :-|

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-7 15:56 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1691#
發表於 07-11-7 15:54 |只看該作者
呢個都當係笑話

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:48 硐表
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到

Rank: 8Rank: 8


17382
1692#
發表於 07-11-7 15:55 |只看該作者
雪雪你真係叻 你架咩都要講証明


原文章由 雪文 於 07-11-7 15:45 硐表
comecome, 上网D嘢, 佢問過我同事, 我同事話我電腦好叻, 有叻人教我可以用軟件check咗佢電腦D嘢, 所以佢有一排電腦都唔掂, 因無晒興趣, 咩都俾人知道晒.

扮靚女個到, 佢估估吓, 大家都無爆.

知唔知有咩關係, 算啦, ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1693#
發表於 07-11-7 15:56 |只看該作者
因為頭先入黎入去都睇唔到新post
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:54 硐表
呢個都當係笑話

Rank: 5Rank: 5


2967
1694#
發表於 07-11-7 15:56 |只看該作者
我明,愛一個人係好難會分手,真係好hurt.我仲有2年要對住佢,我都好怕衰心軟,15年gei感情真係好唔捨得.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 15:36 硐表
容我問一句 , 三次咁多, 點解你都可以原諒你老公?? (唔好嬲我)

Rank: 8Rank: 8


17382
1695#
發表於 07-11-7 15:56 |只看該作者
睇到呀不過我回得慢JA

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:48 硐表
你睇我唔到你睇我唔到你睇我唔到

Rank: 5Rank: 5


2967
1696#
發表於 07-11-7 15:58 |只看該作者
你好勁,我真係學唔到
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:45 硐表
comecome, 上网D嘢, 佢問過我同事, 我同事話我電腦好叻, 有叻人教我可以用軟件check咗佢電腦D嘢, 所以佢有一排電腦都唔掂, 因無晒興趣, 咩都俾人知道晒.

扮靚女個到, 佢估估吓, 大家都無爆.

知唔知有咩關係, 算啦, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1697#
發表於 07-11-7 15:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:52 硐表
男人真係不可信

所以幾時都話"親生仔不及近身錢", 更何況係老公!!!!:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1698#
發表於 07-11-7 15:59 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue:

(手快有手慢無, 我2分鐘後del)

唔好引文

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-7 16:13 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1699#
發表於 07-11-7 15:59 |只看該作者
當年如果遲多10幾日先去攪既話就唔得啦,因為OVER一個月就正式離婚,要再結再婚架啦,我諗如果當年真係離左婚而又再一齊番,我同C6都唔會再結過,因為攪離婚真係好X煩的:tongue: :tongue:


原文章由 雪文 於 07-11-7 15:48 硐表
離婚 :cry: :cry: :cry:

Love,希望你C6會學會珍惜.  雨過天x.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1700#
發表於 07-11-7 16:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 15:50 硐表
上得QQ都係男人JA,好人好姐係唔會上QQ的
你得閑去QQ睇下啦,我就無眼睇啦:tongue: :tongue:

咁QQ係咪大陸網來架??????????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖