關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1681#
發表於 07-10-24 17:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 17:02 硐表
我返啦, 匆匆去咗圖書館. 我又俾人罸咗21元

買本<<小虎隊>>都得啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1682#
發表於 07-10-24 17:06 |只看該作者
呢d野我攪得惦 係小小辛苦囉:-|

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 17:03 硐表


除左執屋, 仲有亞女睇醫生, 一手搞掂, 仲要搞到咁夜, 換轉係我, 真係唔得啦!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1683#
發表於 07-10-24 17:09 |只看該作者
yes呀一年兩測兩考,當中測驗及考試都會有個默書測驗係計分的


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 17:04 硐表

即係今次係 一年兩測兩考的其中之一 ?
妳地學校係咪兩測兩考 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
1684#
發表於 07-10-24 17:11 |只看該作者
收工啦.
明天見.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1685#
發表於 07-10-24 17:11 |只看該作者
我得1個小朋友就係易攪d,你地咪仲勁生2個又要照顧屋企 我諗我未必做到好似你地咁好就真

原文章由 雪文 於 07-10-24 17:05 硐表
係呀, Love真係好叻, 佩服 !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1686#
發表於 07-10-24 17:12 |只看該作者
呢排無去. 個本書係用我的借書證借的, 忘記咗.  亞仔亞囡借的就續晒期

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 17:05 硐表
你唔係每果星期都去圖書館的嗎 我就個個星期日都去架

Rank: 8Rank: 8


17382
1687#
發表於 07-10-24 17:12 |只看該作者
886啦

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 17:11 硐表
收工啦.
明天見.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1688#
發表於 07-10-24 17:14 |只看該作者
罰成$21真係肉痛

原文章由 雪文 於 07-10-24 17:12 硐表
呢排無去. 個本書係用我的借書證借的, 忘記咗.  亞仔亞囡借的就續晒期

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1689#
發表於 07-10-24 17:15 |只看該作者
我都預備收工, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1690#
發表於 07-10-24 17:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 17:02 硐表
中默唔計分 咁平時學校會唔會默中文

會架, 今日先要中默, 升左二年級默左3次, 全部默拚音!

Rank: 8Rank: 8


17382
1691#
發表於 07-10-24 17:17 |只看該作者
886

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 17:15 硐表
我都預備收工, 88

Rank: 5Rank: 5


3212
1692#
發表於 07-10-24 17:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 17:14 硐表
罰成$21真係肉痛


就係lor....... :time: :time: 差不多走啦, 約左人去北角食飯
bye bye  

Rank: 8Rank: 8


17382
1693#
發表於 07-10-24 17:17 |只看該作者
明白

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 17:16 硐表

會架, 今日先要中默, 升左二年級默左3次, 全部默拚音!

Rank: 4


679
1694#
發表於 07-10-24 17:18 |只看該作者
未算”,我試過有一次記錯日子,7本書過期過1week,罰咗$52.5.
原文章由 雪文 於 07-10-24 17:02 硐表
我返啦, 匆匆去咗圖書館. 我又俾人罸咗21元

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1695#
發表於 07-10-24 17:19 |只看該作者
雪文: look look

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:16 硐表
雪文: 咁你點諗呀? 放 or 唔放?? 信唔信邪????

Rank: 4


679
1696#
發表於 07-10-24 17:19 |只看該作者

原文章由 novemberwm 於 07-10-24 17:03 硐表


除左執屋, 仲有亞女睇醫生, 一手搞掂, 仲要搞到咁夜, 換轉係我, 真係唔得啦!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1697#
發表於 07-10-24 17:22 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 17:17 硐表
明白

我比佢攪到發夢都掛住bpmf啦, 不過亞女都教左我好多, 我幾年前出去學過普通話, 仲交返晒比miss, 而家喚聲返晒我d記憶了.: : : : : :

Rank: 4


679
1698#
發表於 07-10-24 17:22 |只看該作者

聽日放假陪c6做嘢,亞仔今晚係99到瞓,正
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 17:12 硐表
886啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1699#
發表於 07-10-24 17:23 |只看該作者


原文章由 novemberwm 於 07-10-24 17:17 硐表


就係lor....... :time: :time: 差不多走啦, 約左人去北角食飯
bye bye  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1700#
發表於 07-10-24 17:24 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-24 17:22 硐表

聽日放假陪c6做嘢,亞仔今晚係99到瞓,正

真係幾正喎!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖