關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1681#
發表於 07-10-10 10:10 |只看該作者
其實要接受求學不是求分數真係唔容易
原文章由 雪文 於 07-10-10 10:04 硐表
我諗我要接受囉.  剛才和hermanpapa傾電話, 佢話唔緊要加, 嚴格是要的, 對小朋友都好.  不要太著重分數呢樣嘢, 我諗都係的.  最主要係亞仔要學會認真寫好每一個字囉.

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1682#
發表於 07-10-10 10:14 |只看該作者
irenec, 咁我真係要諗諗送佢去補習, 再咁下去搞唔掂, 明年亞囡上小一, 我點應付:cry:

原文章由 irenec11 於 07-10-10 09:58 硐表
我都經歷過呢個階段 ,好多時我都唔知點幫佢温習,我又冇耐性,後來唯有去補習先攪掂,如果唔係,我諗我已經俾佢激死咗:evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
1683#
發表於 07-10-10 10:16 |只看該作者
morning all

Rank: 5Rank: 5


4210
1684#
發表於 07-10-10 10:17 |只看該作者
亞仔咪係一樣, 英文默書都要重默

原文章由 雪文 於 07-10-10 09:43 硐表
唉..........

各位, 我真係有少少適應唔到小二的生活.   我仔退步得好大, 其實問題一直係到, 只是小一時無正視.

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1685#
發表於 07-10-10 10:20 |只看該作者
唉...........

我諗我要開返個topic , 問人哋油塘那間補習社好D.

好, 去觀塘區開返個問吓.

Rank: 8Rank: 8


17382
1686#
發表於 07-10-10 10:21 |只看該作者
d男人係咁架,對住小朋友佢又話頭痛好煩咩咩咩:evil: :evil: :evil:
我地夠日日對住啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 雪文 於 07-10-10 09:34 硐表
亞頭, 講起佢我就興.  昨晚放工我囡打電話俾我, 因我俾咗張去美心攞雞脾的coupon我仔, 我囡話哥哥有得食雞脾, 又唔肯俾啖佢食.  我話你叫爸爸買隻俾你, 我囡話爸爸唔肯, 所以佢只有睇的份, 有無搞錯,   咁都得加:sic ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1687#
發表於 07-10-10 10:22 |只看該作者
咁佢又無呢頭d,我隻c6又唔會因為要湊囡而黑面既


原文章由 雪文 於 07-10-10 09:37 硐表
佢已經唔係第一次用頭痛呢個藉口來黑面啦, 下次佢問我, 我都用返同一句荅返佢.

Rank: 8Rank: 8


17382
1688#
發表於 07-10-10 10:30 |只看該作者
我咁睇 你真係要亞仔操練多d先得架,佢一跟唔到就會插水咁架啦:cry: :cry: :cry: 因為佢唔識,唔識自然唔想讀:cry: :cry:
電視唔可以睇咁多,遊戲機都唔好玩咁多啦
要比去知道做好自己先講其他

原文章由 雪文 於 07-10-10 09:43 硐表
唉..........

各位, 我真係有少少適應唔到小二的生活.   我仔退步得好大, 其實問題一直係到, 只是小一時無正視.

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1689#
發表於 07-10-10 10:32 |只看該作者
用M痛 咁我又未試過wor


原文章由 irenec11 於 07-10-10 09:50 硐表
d c6 就係咁鬼衰,唔鍾意gei,就扮頭痛,肚痛,腳痛, 所以我會用M痛對付佢,佢話邊會一個月幾次ga,我答佢咁仲大watt,所以唔好激我,佢收到咩事,即刻唔再出聲:tongue:  
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1690#
發表於 07-10-10 10:32 |只看該作者
c6都唔會, 只係成日話眼訓
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 10:22 硐表
咁佢又無呢頭d,我隻c6又唔會因為要湊囡而黑面既

Rank: 5Rank: 5


4210
1691#
發表於 07-10-10 10:32 |只看該作者
尋日返到屋企, 亞仔仲有2題數學功課, 就全部做哂, 好開心呀, 好耐都未試過放左工唔洗睇住佢做功課啦:loveliness: :loveliness: 原來間唔中發一次火, 可以令到亞仔自動自覺, 希望佢可以keep住啦, 唔係我又會發癲 咁教訓佢..

Rank: 8Rank: 8


17382
1692#
發表於 07-10-10 10:33 |只看該作者
都係呀,佢唔緊就無人幫到佢

原文章由 hoganmama 於 07-10-10 09:55 硐表
呢個問題好複習, 迫佢都無用, 要佢自己著緊d分數先得, 如果佢都唔在乎, 無計bor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1693#
發表於 07-10-10 10:36 |只看該作者
上個星期去學校開家長會, 今年冬季校服多左一件深藍色的夾棉外套$210-220.(上年在15度以下, 可以穿私家大褸外套, 乜野colour都得, 今年開始就只可 穿蓋藍色)而家我地d家長可選擇買唔買, 亞女就無乜所謂, 我就想買可去街的外套夾棉褸, 可返學又可出街, 唔知出面d price 220d款靚唔靚/保唔保暖呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
1694#
發表於 07-10-10 10:36 |只看該作者
agree,小朋友粗心大意十常八九啦 錯唔緊要,只要即時指正就ok啦:loveliness:


原文章由 雪文 於 07-10-10 10:04 硐表
我諗我要接受囉.  剛才和hermanpapa傾電話, 佢話唔緊要加, 嚴格是要的, 對小朋友都好.  不要太著重分數呢樣嘢, 我諗都係的.  最主要係亞仔要學會認真寫好每一個字囉.

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1695#
發表於 07-10-10 10:38 |只看該作者
我未去到呢個層次啊 我只要求唔好太差都ok啦鬼叫亞囡成日大意咩



原文章由 hoganmama 於 07-10-10 10:10 硐表
其實要接受“求學不是求分數”真係唔容易

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1696#
發表於 07-10-10 10:40 |只看該作者
尋晚我仔咪又係咁, d功課做左一半, 佢話唔識, 叫我返去教佢, 咁我叫佢抄一次英文默書同做公文

佢做完公文無炒到英文默書, 我返去哦左佢一晚

d功課好似鬼劃符咁, 又要擦, 7:45返到去搞到8:30先食飯

我原來都早gar la, 佢同學仔8點打黎問功課, 佢媽話尋晚做功課+溫習到11:30 , 但尋日其實得3樣功課咋wor

9點幾叫亞仔默一次英文, 佢已經眼訓到唔記得晒d
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 10:32 硐表
尋日返到屋企, 亞仔仲有2題數學功課, 就全部做哂, 好開心呀, 好耐都未試過放左工唔洗睇住佢做功課啦:loveliness: :loveliness: 原來間唔中發一次火, 可以令到亞仔自動自覺, 希望佢可以keep住啦, 唔係我又會發癲 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1697#
發表於 07-10-10 10:42 |只看該作者
講開英默呢個問題,我囡都要用多d時間去串字:-| 要4日啦d句子又多又長:-| :-|我要比佢一開始既時間清楚知道一定要串好囉  

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 10:17 硐表
亞仔咪係一樣, 英文默書都要重默

Rank: 8Rank: 8


17382
1698#
發表於 07-10-10 10:45 |只看該作者
佢地耐不耐就身”行”架啦

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 10:32 硐表
尋日返到屋企, 亞仔仲有2題數學功課, 就全部做哂, 好開心呀, 好耐都未試過放左工唔洗睇住佢做功課啦:loveliness: :loveliness: 原來間唔中發一次火, 可以令到亞仔自動自覺, 希望佢可以keep住啦, 唔係我又會發癲 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1699#
發表於 07-10-10 10:45 |只看該作者
但出面d$220又未必買到bor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 10:36 硐表
上個星期去學校開家長會, 今年冬季校服多左一件深藍色的夾棉外套$210-220.(上年在15度以下, 可以穿私家大褸外套, 乜野colour都得, 今年開始就只可 穿蓋藍色)而家我地d家長可選擇買唔買, 亞女就無乜所謂, 我就想買可 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1700#
發表於 07-10-10 10:47 |只看該作者
我仔唔care 分數加, 一D都無唔開心.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 10:33 硐表
都係呀,佢唔緊就無人幫到佢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖