- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
FUNFUN, 一返學你知我哋就無時間啦.
今晚有D想縮沙, 因我仔返一, 二星期. 有D衫要帶. 我要一拖二再帶埋個喼, 仲要行深圳灣通道 (第一次行), 我想明天一家人直接行羅湖算啦.
我老公話佢公司無位放喼:cry: 但係亞仔亞女好開心咁想食永和大王的磁飯和油條. 我又唔想令佢哋失望.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 23:36 發表 
雪雪, 你就好啦....星期六唔洗上班, 又諗到咁多節目去玩去食 (我都希望天氣會轉好 ) |
|