關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1681#
發表於 07-8-17 09:54 |只看該作者
好工, 好工.

原文章由 novemberwm 於 07-8-17 08:43 發表


YES............... me too,!!???
Good morning .........everyone.......:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1682#
發表於 07-8-17 09:54 |只看該作者
又要閃去開會, 88

Rank: 5Rank: 5


4210
1683#
發表於 07-8-17 10:06 |只看該作者
morning

Rank: 8Rank: 8


17382
1684#
發表於 07-8-17 10:10 |只看該作者


原文章由 smalle 於 07-8-16 18:07 發表
所以我巳放棄好耐
大家好嗎??

Rank: 8Rank: 8


17382
1685#
發表於 07-8-17 10:11 |只看該作者
尋日4點幾果時好大雨

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 23:28 發表
今日由中午開始出街至放工 我整對腳及鞋襪都濕透:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1686#
發表於 07-8-17 10:12 |只看該作者


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 08:43 發表


YES............... me too,!!???
Good morning .........everyone.......:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1687#
發表於 07-8-17 10:44 |只看該作者
係呀, 我仲出街, 笨笨.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 10:11 發表
尋日4點幾果時好大雨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1688#
發表於 07-8-17 10:47 |只看該作者
FUNFUN,  一返學你知我哋就無時間啦.

今晚有D想縮沙, 因我仔返一, 二星期. 有D衫要帶.  我要一拖二再帶埋個喼, 仲要行深圳灣通道 (第一次行), 我想明天一家人直接行羅湖算啦.

我老公話佢公司無位放喼:cry:   但係亞仔亞女好開心咁想食永和大王的磁飯和油條. 我又唔想令佢哋失望.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 23:36 發表
雪雪, 你就好啦....星期六唔洗上班, 又諗到咁多節目去玩去食 (我都希望天氣會轉好 )

Rank: 5Rank: 5


2039
1689#
發表於 07-8-17 11:06 |只看該作者

汶汶媽

汶汶媽,
你回了校取DVD未,我電校無人聽

Rank: 5Rank: 5


3212
1690#
發表於 07-8-17 11:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 10:12 發表


hi, 今日唔係幾開心, 今朝同隻佬:tongue: :tongue: :tongue: 講電話講到我哭晒..........可能係自己太敏感.......太小氣............呱 !!

仲要d同事俾紙巾我......好尷尬......(話晒我都係阿頭..)

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-17 11:11 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1691#
發表於 07-8-17 11:15 |只看該作者
我星期一先拿
暑假學校d老師無咁早返架
12點打去就差不多啦


原文章由 kt8001 於 07-8-17 11:06 發表
汶汶媽,
你回了校取DVD未,我電校無人聽

Rank: 8Rank: 8


17382
1692#
發表於 07-8-17 11:17 |只看該作者
阿頭

咩事講到係公司喊咁激呀
個個c6都係激心架啦
c6c6c6c6c6c6


原文章由 novemberwm 於 07-8-17 11:08 發表


hi, 今日唔係幾開心, 今朝同隻佬:tongue: :tongue: :tongue: 講電話講到我哭晒..........可能係自己太敏感.......太小氣............呱 !!

仲要d同事俾紙巾我......好尷尬......(話晒我都係阿頭..)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1693#
發表於 07-8-17 11:19 |只看該作者
此通道是新gar?  如果得你一個帶埋行李又要拖住2 個小朋友, 又真辛苦 gar, 你老公唔係一齊咩?

原文章由 雪文 於 07-8-17 10:47 發表
今晚有D想縮沙, 因我仔返一, 二星期. 有D衫要帶.  我要一拖二再帶埋個喼, 仲要行深圳灣通道 (第一次行), 我想明天一家人直接行羅湖算啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1694#
發表於 07-8-17 11:19 |只看該作者
係呀, 阿頭. 唔好咁唔開心啦, 講出開我哋開解下你, 去toilet洗吓面先啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-17 11:17 發表
阿頭

咩事講到係公司喊咁激呀
個個c6都係激心架啦
c6c6c6c6c6c6

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1695#
發表於 07-8-17 11:19 |只看該作者
佢要OT

原文章由 funbabyhk 於 07-8-17 11:19 發表
此通道是新gar?  如果得你一個帶埋行李又要拖住2 個小朋友, 又真辛苦 gar, 你老公唔係一齊咩?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1696#
發表於 07-8-17 11:22 |只看該作者
唔好:cry: 又唔好激氣
原文章由 novemberwm 於 07-8-17 11:08 發表


hi, 今日唔係幾開心, 今朝同隻佬:tongue: :tongue: :tongue: 講電話講到我哭晒..........可能係自己太敏感.......太小氣............呱 !!

仲要d同事俾紙巾我......好尷尬......(話晒我都係阿頭..)

Rank: 8Rank: 8


17382
1697#
發表於 07-8-17 11:22 |只看該作者
你自己1拖2

原文章由 雪文 於 07-8-17 11:19 發表
佢要OT

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1698#
發表於 07-8-17 11:24 |只看該作者
唔好喊唔好喊, 我已經係金剛不難之身, 唔會再為c6

Rank: 8Rank: 8


17382
1699#
發表於 07-8-17 11:25 |只看該作者
你最多都係xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


正呀 發洩完 我都係咁架


原文章由 hoganmama 於 07-8-17 11:24 發表
唔好喊唔好喊, 我已經係金剛不難之身, 唔會再為c6喊   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1700#
發表於 07-8-17 11:28 |只看該作者
我仲做唔到:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-17 11:24 發表
唔好喊唔好喊, 我已經係金剛不難之身, 唔會再為c6喊   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖