關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1469
1661#
發表於 06-11-21 09:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我姪仔10分入北官(雲景道), 看來很少人報.  

是否舊校較吸引? 能否告知原因?

Rank: 2


60
1662#
發表於 06-11-21 10:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位d意見真係好有用,THX  

Rank: 1


15
1663#
發表於 06-11-21 12:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

您好! 請問下 你對 HKUGA 有無新看法, 這英文教學多嗎 ?   我囝囝好動, 好學, 都幾有創意.  TKS.

Rank: 5Rank: 5


2238
1664#
發表於 06-11-21 15:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mak8,

HKUGA係私校喎, 而且係好難入架, in都要in幾次架, 你仔出年先考啊?

我之前都有去參觀小學&聽d講座, 佢地係好外國式教學, 唔似d傳統學校咁. if你仔好動有創意不妨試下去考啊, 因為岩岩有朋友個仔女考完, 一個就要講故事, 一個就要做手工 咁上下, 講故事係老師俾本書你, 自己睇完之後出來講俾大家聽.

but後尾佢地都係fail左啊, but佢地in果陣都係信心爆棚架, 但係幾千人爭幾十個位真係睇你個小朋友當日表現啊.

bk之前都有topic介紹呢間架, 你不妨去參考下啦! 希望我d皮毛可以幫你小小啦.    

Rank: 1


11
1665#
發表於 06-11-22 10:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

有沒有人對滬江小學有比較深入的暸解,因我小朋友比較活躍, 專注力又比較短, 如在此類傳統教學模式的學校裹, 老師會否肯付出多些時間照顧他們呢? 而功課量及默書次數又如何? 實在很擔憂我的小朋友是否能夠在這裡愉快學習     

Rank: 5Rank: 5


2238
1666#
發表於 06-11-23 12:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早啊!  

anna_gigi,

唔見左你既, 又去左邊個topic 留連啊. 過來答下人地問題啦, 有家長問滬江啊! 快d返來啦     

Rank: 3Rank: 3


206
1667#
發表於 06-11-25 00:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想請教如果 "香港嘉諾撒" 及 " 衛理" 及 "循道" 應如何排位呢, 我的是女兒, 謝謝 !   

Rank: 3Rank: 3


223
1668#
發表於 06-11-25 01:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下



我想請教如果 "香港嘉諾撒" 及 " 衛理" 及 "循道" 應如何排位呢, 我的是女兒,  仲有北米謝謝


Rank: 5Rank: 5


2238
1669#
發表於 06-12-1 12:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

小咪, twinscatma, 你地好呀!

你地既問題可以睇返之前幾版有媽咪都問過架, 因為我地個專家anna_gigi無現身, 所以答你地唔到! 你地俾d心機由頭睇下, 有無d收穫啦!    

Rank: 5Rank: 5


2769
1670#
發表於 06-12-1 13:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Twinscatma
三間都有不同教學理念,睇下你點想,以下意見參考:
香港嘉諾撒-程度深左,因為轉左跟教署課程,有d家長唔係咁適應,佢地英文係注重worksheet,做好多paper,冇課本,不過女生說會有就好d,有連繫中學(女校)
循道-課程淺左,佢地係淺入深,所以好輕鬆 (我講開頭3年),升派位唔錯
衛理-尼間同循道差不多都係由淺入深,校風同上好好
Twinscatma 寫道:
我想請教如果 "香港嘉諾撒" 及 " 衛理" 及 "循道" 應如何排位呢, 我的是女兒, 謝謝 !   

Rank: 3Rank: 3


492
1671#
發表於 06-12-4 11:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Delete

Rank: 3Rank: 3


492
1672#
發表於 06-12-4 14:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

有冇人在1ST ROUND仲了衛理" 及 "循道呀?上/下午.
下年到我揀,想參考吓.吾刻!!

Rank: 5Rank: 5


2238
1673#
發表於 06-12-4 16:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你終於返來啦, 又去左邊樹留連啊.     答晒d問題未啊. 等你架.  

Rank: 5Rank: 5


1245
1674#
發表於 06-12-4 17:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hello ~~ 大家好呀

       多左幾位新媽咪喎 ... welcome , welcome ...
滬江我都有諗過呀 , but 我女學校個校長話佢地中學
派位麻麻 , 佢話北官派位better than it. 所以佢話
如果小朋友兩種學校都適應得來的話,就要睇埋升中
派位喎 ... 呼 ~~ 又要睇多樣野 ... 天呀 !!!
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


220
1675#
發表於 06-12-4 18:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
hello ~~ 大家好呀

       多左幾位新媽咪喎 ... welcome , welcome ...
滬江我都有諗過呀 , but 我女學校個校長話佢地中學
派位麻麻 , 佢話北官派位better than it. 所以佢話
如果小朋友兩種學校都適應得來的話,就要睇埋升中
派位喎 ... 呼 ~~ 又要睇多樣野 ... 天呀 !!!


唔係呀? 呢幾年我都有留意派位消息, 滬江派得好過北官好多.                                       
滬江呢幾年都有 50%以上入band 1中學. 去年好似有成 57%入 band 1.                                       
而北官去唔到 40% 入 band 1 , 有年只得 29%入 band 1, 但好多入到                                       
band 2. 我唸你要找多些資料確認下.                                       

Rank: 5Rank: 5


3020
1676#
發表於 06-12-5 10:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽媽,
想請教你地知唔知基灣(愛碟灣)小學係唔係在14網?   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


2769
1677#
發表於 06-12-5 10:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
因為有人想抹黑我個囡囡以前間學校,所以咪伸張正義,走去澄清事件,唔比d衰人亂咁講,而家攪掂啦
ckckcktina 寫道:
anna_gigi,

你終於返來啦, 又去左邊樹留連啊.     答晒d問題未啊. 等你架.  

Rank: 5Rank: 5


2769
1678#
發表於 06-12-5 10:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb
而家係16網,即是柴灣至西灣河地區
chingbb 寫道:
各位媽媽,
想請教你地知唔知基灣(愛碟灣)小學係唔係在14網?   

Rank: 5Rank: 5


2769
1679#
發表於 06-12-5 10:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
你有冇留意官校多數派番官校,我指中學,北官多數派筲箕灣官立中學係大多數,其餘麻麻地,你個女既校長有冇查清楚
emiluihk 寫道:
hello ~~ 大家好呀

       多左幾位新媽咪喎 ... welcome , welcome ...
滬江我都有諗過呀 , but 我女學校個校長話佢地中學
派位麻麻 , 佢話北官派位better than it. 所以佢話
如果小朋友兩種學校都適應得來的話,就要睇埋升中
派位喎 ... 呼 ~~ 又要睇多樣野 ... 天呀 !!!

Rank: 5Rank: 5


3020
1680#
發表於 06-12-5 12:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:
chingbb
而家係16網,即是柴灣至西灣河地區[quote]
chingbb 寫道:
各位媽媽,
想請教你地知唔知基灣(愛碟灣)小學係唔係在14網?   
[/quote]
Thanks a lot!!
想請教你知唔知這小學是否很勁(好難入)?我昨天看了有x的節目說這校很勁?!我對這校沒有認識
Don't worry!Be happy![/color purple]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖