- 在線時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 13-3-13
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 6
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-3-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 480
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 486
- UID
- 75191
 
|
Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
QQ2003 寫道:
報料: Dr Kong – VIP 皮鞋特價$199
Monmantong/CarrieBB/LunaBella,
Re: YIPS – QQ好開心呀!老師話佢好鍾意唱歌&上堂留心,又無cry cry,算ok wow,另外,佢個班只有7 childrens & 2 teachers,課室又大又企理
LunaBella,
Re: YIPS - How about you?
Joyful – QQ 會係7月26日開始轉返4:00-6:00(every wed),但是係Miss Flora教,如果QQ見到佢e然cry,咁就算啦,如果ok QQ會報8月份
Hi all,
Re Yips
Kimberly last Sat 上了一堂, 冇喊, 佢話姐姐點名,都有講"到", 教d歌都識唱, 落堂重第一個衝出來, 比姐姐捉住, 因要叫名才可以走, 姐姐重派candy, 所以好開心,問佢下一堂黎唔黎,佢話黎 
|
|