關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1661#
發表於 08-5-28 17:34 |只看該作者
多, 我login 咗la, 你add我la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1662#
發表於 08-5-28 17:35 |只看該作者
cc: 我有打, 試左幾次仲彈返第一版出黎!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1663#
發表於 08-5-28 17:35 |只看該作者
come, 佢唔俾你login???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1664#
發表於 08-5-28 17:36 |只看該作者
come, 我ok wor, why 你唔得呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1665#
發表於 08-5-28 17:38 |只看該作者
我logon完, 佢彈個liverpool大學廣告出黎, 等一陣佢又彈返去第一頁啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1666#
發表於 08-5-28 17:38 |只看該作者
bk係咪病完la????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1667#
發表於 08-5-28 17:39 |只看該作者
??????????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 17:38 發表
我logon完, 佢彈個liverpool大學廣告出黎, 等一陣佢又彈返去第一頁啦!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1668#
發表於 08-5-28 17:41 |只看該作者
come

咁你用 ebuddy 啦, much more easier

www.ebuddy.com

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1669#
發表於 08-5-28 21:22 |只看該作者
CC:, 而家都係一樣入不到ILOVE個網呀

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-29 08:49 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1670#
發表於 08-5-28 22:28 |只看該作者
Hope that BK is normal tomorrow.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1671#
發表於 08-5-29 08:50 |只看該作者
morning!@@ @

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1672#
發表於 08-5-29 08:51 |只看該作者
尋晚食左新出隻pizza, 比我想像中好食, 又唔"漏", 可能佢多菠羅同桃, 套餐都係$208.

Rank: 8Rank: 8


17269
1673#
發表於 08-5-29 08:57 |只看該作者
早晨!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1674#
發表於 08-5-29 08:58 |只看該作者
官塘lee邊行雷啦!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1675#
發表於 08-5-29 08:59 |只看該作者
come

add 到你啦, 不過唔見你 online 既

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1676#
發表於 08-5-29 09:02 |只看該作者
Good morning!


我lee 邊好大雨呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1677#
發表於 08-5-29 09:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-29 08:58 發表
官塘lee邊行雷啦!!!!

我呢邊黑哂!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1678#
發表於 08-5-29 09:04 |只看該作者
多: 我尋晚add左你e-mail, 今日無online啦!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1679#
發表於 08-5-29 09:06 |只看該作者
last night immd. 寄咗封信俾bun, 係問bun ge last working date, bun 叫我reply, 我話封信俾你又唔係俾我, 我唔會reply ga bor, 佢又問我要點處理封信, 我答i don't know, 跟住又問lee樣果樣, 我only 得1個answer i don't know:;pppp: :;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
1680#
發表於 08-5-29 09:07 |只看該作者
今朝無啦啦頭痛!
‹ 上一主題|下一主題