關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1661#
發表於 08-2-1 11:52 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:50 發表
我好衰ga, 夜晚唔係幾食飯.

cc,

唔該你聽話,要食多D飯(係暖飯,唔係sushi飯),因身體會暖D架,減肥遲DD先啦!(同埋你一D都唔肥)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1662#
發表於 08-2-1 11:53 |只看該作者
我試吓, 我會煲加拉.  仲有客家雞酒煮雞, 我前一排想煲姜醋自己食, 但又無時間去買.

原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:27 發表

雪雪:

你試下煲烏雞紅棗元肉瘦肉湯(呢個係醫院nurse 教我補身的)或者飲羊肉西歸馬蹄湯/食羊肉。

Rank: 8Rank: 8


17269
1663#
發表於 08-2-1 11:54 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:52 發表
咁紅棗+元肉係咪仲好ga

元肉係中和番紅棗的燥,其實可加埋杞子侷水架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1664#
發表於 08-2-1 11:54 |只看該作者
加埋(幾子)仲好, 係呢, 我屋企仲有無幾子?

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:52 發表
咁紅棗+元肉係咪仲好ga

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1665#
發表於 08-2-1 11:55 |只看該作者
收到. but 我gei 身高,咁gei weight 係屬肥胖型ga
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:52 發表

cc,

唔該你聽話,要食多D飯(係暖飯,唔係sushi飯),因身體會暖D架,減肥遲DD先啦!(同埋你一D都唔肥)

Rank: 8Rank: 8


17269
1666#
發表於 08-2-1 11:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:53 發表
我試吓, 我會煲加拉.  仲有客家雞酒煮雞, 我前一排想煲姜醋自己食, 但又無時間去買.

雪雪:

你煲姜醋的話,我都想食D補身呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1667#
發表於 08-2-1 11:56 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:55 發表
收到. but 我gei 身高,咁gei weight 係屬肥胖型ga

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1668#
發表於 08-2-1 11:57 |只看該作者
咁即係元肉+紅棗+杞子 焗水, 要焗幾耐ga
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:54 發表

元肉係中和番紅棗的燥,其實可加埋杞子侷水架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1669#
發表於 08-2-1 11:59 |只看該作者
我地會初三返大陸, 我諗緊返幾多日, becasue 大陸supplier 放假, 返公司冇muk嘢做, 我唔想徙哂d大假

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1670#
發表於 08-2-1 12:03 |只看該作者
我真白痴, lee幾日返嚟都唔記得將個lunch box 擺入個爐到. 今日又要晏d先有得食.

Rank: 8Rank: 8


17269
1671#
發表於 08-2-1 12:04 |只看該作者
咁多位靚姊妹:

唔好怕煩,聽我講句真心話好嗎?

我由細到大都貪靚,10幾歲就話減肥,點知攪出個厭食症,攪左好耐先冇事!不過身體就唔生性喇!
呢10年來,身體一直都好差(醫生話我副“計”,仲衰過D5-60的人),多病痛,亦多奇怪病,個個月都會唔同的病要睇醫生,入醫院多過去旅行。生左仲因為坐月唔好,再整差左。不過一差左,真係好難搅番好架!
身體真係好重要,個個都要靚靚,身型要fit,但冇個健康的身體就乜都冇用。你地重後生,身體都係good fit 的狀態,整好D對將來會好好多。唔好攪到我咁差,再補都太遲啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
1672#
發表於 08-2-1 12:06 |只看該作者
車...我講左好多次啦...不過你地無人理我之麻 :tongue: :tongue: :tongue:  

用保溫杯焗啦, 鐘意焗幾耐都得

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:57 AM 發表
咁即係元肉+紅棗+杞子 焗水, 要焗幾耐ga

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1673#
發表於 08-2-1 12:06 |只看該作者
cc: 你地果頭(大陸)有野玩的嗎????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-1 12:08 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1674#
發表於 08-2-1 12:06 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:57 發表
咁即係元肉+紅棗+杞子 焗水, 要焗幾耐ga

我以前會用個真空杯,前一晚臨瞓前用煲滾的水焗到第2朝飲。不過我而家冇啦,因呢幾樣野對我胃唔好(係個人問題)。我而家會多食羊肉。

Rank: 6Rank: 6


8125
1675#
發表於 08-2-1 12:08 |只看該作者
岩岩收到個bad news, 我個囝個女朋友仔入左e院, 個女仔話想我仔去探佢, 唔知e院比唔比6, 7歲小童探病架呢??

有無人知呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1676#
發表於 08-2-1 12:09 |只看該作者
收到, 我會好健康咁減肥, 你都要保重身體呀
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:04 發表
咁多位靚姊妹:

唔好怕煩,聽我講句真心話好嗎?

我由細到大都貪靚,10幾歲就話減肥,點知攪出個厭食症,攪左好耐先冇事!不過身體就唔生性喇!
呢10年來,身體一直都好差(醫生話我副“計”,仲衰過D5-60的人),多病痛,亦多奇怪病,個個月都會 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1677#
發表於 08-2-1 12:09 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:06 發表
車...我講左好多次啦...不過你地無人理我之麻 :tongue: :tongue: :tongue:  

用保溫杯焗啦, 鐘意焗幾耐都得

多多:

有理,有理,唔係都唔會記得啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1678#
發表於 08-2-1 12:09 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 12:04 發表
咁多位靚姊妹:

唔好怕煩,聽我講句真心話好嗎?

我由細到大都貪靚,10幾歲就話減肥,點知攪出個厭食症,攪左好耐先冇事!不過身體就唔生性喇!
呢10年來,身體一直都好差(醫生話我副“計”,仲衰過D5-60的人),多病痛,亦多奇怪病,個個月都會 ...

KY: :( :( :( :( :(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1679#
發表於 08-2-1 12:11 |只看該作者
sorry, 我d老人痴呆症發作, 唔好嬲

不過我冇保溫杯
原文章由 多利是 於 08-2-1 12:06 發表
車...我講左好多次啦...不過你地無人理我之麻 :tongue: :tongue: :tongue:  

用保溫杯焗啦, 鐘意焗幾耐都得


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1680#
發表於 08-2-1 12:11 |只看該作者
各位: 想問下驚蟄的節氣神是誰呀???

我女的功課

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-1 12:12 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖