關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1661#
發表於 08-1-25 13:23 |只看該作者
我去屈x氏行吓

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 13:14 發表
我同事亞女讀緊, 佢話亞女成績由細到大都好好, 今次考試一科唔合格, 其他gei 一般.

我亞女d咁gei 成績, 我唔諗lee 間la.

Rank: 5Rank: 5


2967
1662#
發表於 08-1-25 13:24 |只看該作者
'子宮環'我都諗緊, 我有問過honey, 佢叫我唔好用, 佢話佢會用dom dom wor, but 我有時都驚穿or溜ga.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 13:20 發表
基本上所有避孕方法都唔係百份百安全的,我就覺得最好係用子宮
環因為全無副作用,我之前係用呢個方法的,避孕套如帶得唔正確好易出事,食藥呢對身體一定唔好+唔可以長期食好似食到某一個歲數就要停

...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1663#
發表於 08-1-25 13:25 |只看該作者
我頭先落去 2 間屈記都換晒 mask:-|
個 sales 話前 2 日貨已到, 所以已經開始換 wor....
原文章由 雪文 於 08-1-25 13:23 發表
我去屈x氏行吓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1664#
發表於 08-1-25 13:25 |只看該作者
我唔可以上環, 因子宫有疤痕

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 13:20 發表
基本上所有避孕方法都唔係百份百安全的,我就覺得最好係用子宮
環因為全無副作用,我之前係用呢個方法的,避孕套如帶得唔正確好易出事,食藥呢對身體一定唔好+唔可以長期食好似食到某一個歲數就要停

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1665#
發表於 08-1-25 13:27 |只看該作者
係啦好似曬時間又曬錢咁呀,我想去d小班我諗可能會好d人多亞囡又心散

功課放面其實亞囡都ok的只係佢係都唔肯用心做,前日有本讀寫樂要做最後一題問:如果你係小燕子係想變成什麼?我囡答:我想變成一條”雨(唔識打)”毛嚇大人。我覺得佢幾有創意架又唔洗我教佢寫佢都ok的,係佢成日發作唔肯做先激死囉:tongue:


原文章由 katiekma 於 08-1-25 13:04 發表
今曰好熱鬧:loveliness:

各位, 如有利事封多, 留的比我

課外活動我同亞 love的想法一樣, 我諗我吾報la,
亞女作天做份數學 paper, 冇題識, 我真系想吊起佢來 , 個補習哥哥都話有 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1666#
發表於 08-1-25 13:27 |只看該作者
我都係行第2間先有, 頭先叫埋同事一齊落街, 佢都有買, 雪, 我可以3塊俾哂你.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 13:25 發表
我頭先落去 2 間屈記都換晒 mask:-|
個 sales 話前 2 日貨已到, 所以已經開始換 wor....
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1667#
發表於 08-1-25 13:29 |只看該作者
我都係咁諗呀但我驚佢........起唔到身(果度)....行程緊密太累


原文章由 katiekma 於 08-1-25 13:09 發表
Made in European

Rank: 8Rank: 8


17382
1668#
發表於 08-1-25 13:30 |只看該作者
我no

原文章由 雪文 於 08-1-25 13:09 發表
問吓 :

有無人想買老行家即食燕窩 ?? 中裝原價 $538.-, 買12can 每樽 $399.-, 買 6can, 每樽 $450.-.

Rank: 5Rank: 5


2967
1669#
發表於 08-1-25 13:30 |只看該作者
利事封, 我屋企有d, 點俾你??
原文章由 katiekma 於 08-1-25 13:04 發表
今曰好熱鬧:loveliness:

各位, 如有利事封多, 留的比我

課外活動我同亞 love的想法一樣, 我諗我吾報la,
亞女作天做份數學 paper, 冇題識, 我真系想吊起佢來 , 個補習哥哥都話有 ...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1670#
發表於 08-1-25 13:31 |只看該作者
深唔深係另一個問題啦,佢要拿100分就真係要好小心先做得到架

原文章由 funbabyhk 於 08-1-25 13:10 發表
其實份卷唔太難 (比起你囡或 come 囡果間學校)
佢根本唔乖, 每日都要俾我或我件餅摌到飛起就真

Rank: 5Rank: 5


2967
1671#
發表於 08-1-25 13:32 |只看該作者
唔一定ga bor, 可能到咗外地, 心情relax d, 起得快d 呢
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 13:29 發表
我都係咁諗呀但我驚佢........起唔到身(果度)....行程緊密太累
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1672#
發表於 08-1-25 13:32 |只看該作者
雪, apm, sat and sun gei 早場要$30.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1673#
發表於 08-1-25 13:33 |只看該作者
Afternoon

fun, 你囝囝好叻呀

頭先, 亞仔打黎話中文默書100分 (次次都唔合格), 英文默書就錯一個字 (次次都比MISS寫 work harder ), 好開心呀(上左二年級, 第一次咋 )

Rank: 8Rank: 8


17382
1674#
發表於 08-1-25 13:34 |只看該作者
我隻c野唔肯用dom架佢話好緊wor...原因你地自己諗


原文章由 cyclmama 於 08-1-25 13:24 發表
'子宮環'我都諗緊, 我有問過honey, 佢叫我唔好用, 佢話佢會用dom dom wor, but 我有時都驚穿or溜ga.

Rank: 8Rank: 8


17382
1675#
發表於 08-1-25 13:36 |只看該作者
係咪勇猛d呀但我又唔係好覺wor

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 13:32 發表
唔一定ga bor, 可能到咗外地, 心情relax d, 起得快d 呢

Rank: 8Rank: 8


17382
1676#
發表於 08-1-25 13:37 |只看該作者
今日真係開心啦咁多好消息,好野好野


原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 13:33 發表
Afternoon

fun, 你囝囝好叻呀

頭先, 亞仔打黎話中文默書100分 (次次都唔合格), 英文默書就錯一個字 (次次都比MISS寫 work harder ), 好開心呀(上左二年級, 第一次咋 : ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1677#
發表於 08-1-25 13:41 |只看該作者
事在人為, 睇你la

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 13:29 發表
我都係咁諗呀但我驚佢........起唔到身(果度)....行程緊密太累

Rank: 5Rank: 5


2967
1678#
發表於 08-1-25 13:42 |只看該作者
jerry 仔好大進步
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 13:33 發表
Afternoon

fun, 你囝囝好叻呀

頭先, 亞仔打黎話中文默書100分 (次次都唔合格), 英文默書就錯一個字 (次次都比MISS寫 work harder ), 好開心呀(上左二年級, 第一次咋 : ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1679#
發表於 08-1-25 13:43 |只看該作者
你 keep 住先, 我睇下邊日去開你那邊取。

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 13:30 發表
利事封, 我屋企有d, 點俾你??

Rank: 5Rank: 5


2065
1680#
發表於 08-1-25 13:45 |只看該作者
公起晒

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-25 13:33 發表
Afternoon

fun, 你囝囝好叻呀

頭先, 亞仔打黎話中文默書100分 (次次都唔合格), 英文默書就錯一個字 (次次都比MISS寫 work harder ), 好開心呀(上左二年級, 第一次咋 : ...
‹ 上一主題|下一主題